// Нᴀᴨᴏʍню, чᴛᴏ я ᴏᴨубᴧиᴋᴏʙыʙᴀю дᴀнную ᴦᴧᴀʙу и ʙ ϶ᴛᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴏᴄᴋᴏᴧьᴋу ᴀудиᴛᴏᴩии ɜдᴇᴄь бᴏᴧьɯᴇ
Аʙᴛᴏᴩ уʍᴇᴩ ᴄᴏ стыда
// Пᴩᴇдуᴨᴩᴇждᴇниᴇ: ᴄцᴇны ᴄᴇᴋᴄᴀ, ᴄᴇᴋᴄ ʙ ᴨубᴧичнᴏʍ ʍᴇᴄᴛᴇ, нᴇᴄᴏʙᴇᴩɯᴇннᴏᴧᴇᴛний ᴄᴇᴋᴄ. Еᴄᴧи чᴛᴏ-ᴛᴏ нᴇ нᴩᴀʙиᴛᴄя ɜᴀᴋᴩыʙᴀйᴛᴇ ᴦᴧᴀʙу //
[ Тᴏᴋиᴛᴏ ᴨᴏ ᴋᴀнᴏну 14 ᴧᴇᴛ, ᴇᴄᴧи хᴏᴛиᴛᴇ ʍᴏжᴇᴛᴇ ᴏᴄᴛᴀʙиᴛь ᴇʍу ϶ᴛᴏᴛ ʙᴏɜᴩᴀᴄᴛ ᴀ ʍᴏжᴇᴛᴇ ʍыᴄᴧᴇннᴏ иɜʍᴇниᴛь ᴨᴏд дᴩуᴦᴏй. Нᴏ ʙ дᴀннᴏй ᴦᴧᴀʙᴇ ᴇʍу ʙᴄё ᴛᴀᴋ жᴇ будᴇᴛ 14 ᴧᴇᴛ ᴋᴀᴋ и быᴧᴏ, ʙ ᴛᴇ ʙᴩᴇʍᴇнᴀ нᴇ дуʍᴀю чᴛᴏ ᴋᴏᴦᴏ-ᴛᴏ ʙᴏᴧнᴏʙᴀᴧ ʙᴏɜᴩᴀᴄᴛ. Нᴏ дᴀжᴇ ᴛᴀᴋ ʙ ᴛᴇ ʙᴩᴇʍᴇнᴀ ϶ᴛᴏ быᴧᴏ нᴏᴩʍᴏй ]
С Муичиᴩᴏ у ʙᴀᴄ быᴧи дᴩужᴇᴄᴋиᴇ ᴏᴛнᴏɯᴇния, ʍᴏᴦᴧи ᴨᴏɜʙᴏᴧиᴛь ᴄᴇбᴇ ᴏбняᴛь дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ и ᴨᴩᴏʙᴏдиᴛь ʙʍᴇᴄᴛᴇ ʙᴩᴇʍя, ᴏднᴀᴋᴏ ᴛы ʙᴄёᴩᴀʙнᴏ ᴨᴩᴏяʙᴧяᴧᴀ ᴋ нᴇʍу уʙᴀжᴇниᴇ, ибᴏ ᴄᴛᴏᴧᴨᴏʍ ᴏн быᴧ, ᴀ ᴛы нᴇᴛ. Тᴀйнᴏ быᴧᴀ ʙᴧюбᴧᴇнᴀ ʙ нᴇᴦᴏ нᴏ иɜ-ɜᴀ ᴩᴀнᴦᴀ ʙынуждᴇнᴀ быᴧᴀ дᴇᴩжᴀᴛь ᴄʙᴏи чуʙᴄᴛʙᴀ ʙ ᴄᴇᴋᴩᴇᴛᴇ, ᴛы ᴨᴩиʙыᴋᴧᴀ ᴋ нᴇᴋиʍ ᴄᴛᴩᴀннᴏᴄᴛяʍ Тᴏᴋиᴛᴏ. Быᴧ ᴏбычный дᴇнь, Тᴏᴋиᴛᴏ ᴨᴩиᴦᴧᴀᴄиᴧ ᴛᴇбя ᴨᴏᴦуᴧяᴛь и ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь нᴀ ᴏбᴧᴀᴋᴀ. Пᴩиᴦᴧᴀᴄиᴧ ᴨᴏᴦуᴧяᴛь у ᴄᴇбя ʙ ᴨᴏʍᴇᴄᴛьᴇ, ᴀ ᴇᴄᴧи быᴛь ᴛᴏчнᴇᴇ ᴛᴏ ʙ ᴇᴦᴏ дʙᴏᴩᴇ. Ты ᴄᴏᴦᴧᴀᴄиᴧᴀᴄь, ʙ ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы ᴄᴏбᴩᴀʙɯиᴄь ужᴇ ɯᴧᴀ ᴋ нᴇʍу быᴧᴏ бᴧижᴇ ᴋ ʙᴇчᴇᴩу, ᴛᴏᴇᴄᴛь 4 ʙᴇчᴇᴩᴀ. Пᴩийдя ᴋ нᴇʍу ʙ ᴨᴏʍᴇᴄᴛьᴇ ᴛᴏ ᴇᴦᴏ нᴇ ᴏбнᴀᴩужиᴧᴀ, быᴧᴏ нᴇуʙᴀжиᴛᴇᴧьнᴏ нᴏ ᴛы ʙᴏɯᴧᴀ ʙ ᴨᴏʍᴇᴄᴛьᴇ. Ты ᴨᴩᴏɯᴧᴀ ᴋ ɜᴀднᴇʍу дʙᴏᴩу, ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏʍ ʙы быᴧи нᴇ ᴩᴀɜ и ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ Тᴏᴋиᴛᴏ ᴧᴇжᴀщᴇᴦᴏ и ᴄʍᴏᴛᴩящᴇᴦᴏ нᴀ ᴏбᴧᴀᴋᴀ.
Ты ᴏᴄᴛᴀʙиᴧᴀ ᴄуʍᴋу нᴀ "ʙᴇᴩᴀндᴇ" и нᴀᴨᴩᴀʙиᴧᴀᴄь ᴋ Муичиᴩᴏ. Тᴏᴛ нᴇ ᴏᴛᴩыʙᴀяᴄь ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴏбᴧᴀᴋᴀ дᴀжᴇ нᴇ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴛᴇбя ɜᴀᴩᴀɜᴀ, ᴨᴏдуʍᴀᴧᴀ ᴛы. Пᴏдᴏйдя ᴋ нᴇʍу ᴛы ᴛᴏжᴇ ᴄнᴀчᴀᴧᴀ ᴨᴩиᴄᴇᴧᴀ ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ ᴛᴏжᴇ ᴧᴇᴦᴧᴀ ᴩядᴏʍ ᴄ ᴛᴇʍ. Вы ʍᴏᴧчᴀ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи нᴀ ᴏбᴧᴀᴋᴀ, ϶ᴛᴏ быᴧᴏ нᴏᴩʍᴏй дᴧя ᴏбᴏих и ᴏбᴀ ᴨᴩиʙыᴋᴧи ᴋ ᴨᴏдᴏбнᴏʍу.
– Иɜʙиниᴛᴇ чᴛᴏ ɜᴀɯᴧᴀ нᴇ ᴨᴩᴇдуᴨᴩᴇдиʙ ʙᴀᴄ Тᴏᴋиᴛᴏ - Тихᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴛы чᴛᴏ бы нᴇ ᴨᴩᴇᴩыʙᴀᴛь ᴛиɯину. Тᴏᴛ ʙᴄё ᴛᴀᴋ жᴇ нᴇ ᴏᴛᴩыʙᴀяᴄь ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ.
– Ничᴇᴦᴏ, и ʍᴏжнᴏ бᴇɜ ɸᴏᴩʍᴀᴧьнᴏᴄᴛᴇй Т/И - Оᴛʙᴇᴛиᴧ ᴛᴏᴛ ʙᴄё ᴛᴀᴋ жᴇ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴏбᴧᴀᴋᴀ, ᴏднᴀᴋᴏ ужᴇ ᴨᴩиᴛянуʙ ᴛᴇбя ɜᴀ ᴨᴧᴇчᴏ ᴨᴏбᴧижᴇ. Ты ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴄʍуᴛиᴧᴀᴄь дᴀннᴏʍу дᴇйᴄᴛʙию ибᴏ ᴩᴀньɯᴇ ᴏн ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ нᴇ дᴇᴧᴀᴧ, нᴏ ничᴇᴦᴏ нᴇ ᴄᴋᴀɜᴀʙ ʙы ᴨᴩᴏдᴏᴧжиᴧи ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь нᴀ ᴏбᴧᴀᴋᴀ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» ·
Novela JuvenilЕхᴇх.. ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь дᴀннᴏᴇ ᴀниʍᴇ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ я ᴩᴇɯиᴧᴀ нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴨᴏ нᴇʍу ᴋниᴦу. Сᴛᴏᴧ ɜᴀᴋᴀɜᴏʙ - ❌ В дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙуᴇᴛ 18+, нᴀᴩᴋᴏᴛиᴋи, ᴋуᴩᴇниᴇ, ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧь и ʙᴏᴏбщᴇʍ ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ. Рᴇᴀᴋции, хᴇды, ʍини-ɸɸ, ᴀᴧɸᴀʙиᴛы, ᴦᴏᴩᴏᴄᴋᴏᴨы, ʙᴄё чᴛᴏ ᴨ...