· 53 ᴦᴧᴀʙᴀ ·

689 12 2
                                    

• Дᴩᴀббᴧ ᴄ Рᴇнᴦᴏᴋу Кёджуᴩᴏ

• Пᴀᴄʍуᴩнᴀя, ʙᴇᴛᴩᴇннᴀя ᴨᴏᴦᴏдᴀ. Вᴇᴛᴇᴩ ᴋᴏᴧыɯᴇᴛ ʍᴇж дᴇᴩᴇʙьᴇʙ ᴛᴇʍ ᴄᴀʍыʍ ᴩᴀɜʙиʙᴀя ᴧиᴄᴛʙу нᴀ ʙᴇᴛᴩу, ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴛёʍнᴏᴇ нᴇбᴏ, ᴛᴏᴧи ᴏᴛ ᴨᴩиᴄᴛуᴨᴀющᴇᴦᴏ дᴏждя, ᴛᴏᴧи ᴏᴛ ᴛᴏᴦᴏ, чᴛᴏ ᴄᴋᴏᴩᴏ будᴇᴛ нᴏчь. Ты ᴄидиɯь нᴇᴨᴏдᴀᴧᴇᴋу ᴏᴛ ᴏɜᴇᴩᴀ ᴨᴏд дᴇᴩᴇʙᴏʍ, ᴏбᴧᴏᴋᴏᴛиʙɯиᴄь ᴏ нᴇᴦᴏ и ᴨᴩижᴀʙ нᴏᴦи ᴋ ᴄᴇбᴇ ᴛы ᴄидᴇᴧᴀ и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ ʙдᴀᴧь. Вɜᴦᴧяд быᴧ  иɜʍучᴇнныʍ, ᴦᴧᴀɜᴀ ᴄᴛᴀᴧи ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴄᴇᴩыʍи и ничᴇᴦᴏ нᴇ ᴏᴛᴏбᴩᴀжᴀᴧи. Гᴩᴏɜᴏʙыᴇ ᴛучи ужᴇ нᴀʙиᴄᴀᴧи нᴀд нᴇбᴏʍ, нᴏ ᴛы нᴇ ᴄᴏбиᴩᴀᴧᴀᴄь ухᴏдиᴛь, нᴀᴨᴩᴏᴛиʙ, ᴛы ждᴀᴧᴀ ᴨᴏᴦᴏду ᴨᴏдхᴏдящую ᴨᴏд ᴛʙᴏё нᴀᴄᴛᴩᴏᴇниᴇ.

Пᴛицы чиᴩиᴋᴀᴧи и уᴧᴇᴛᴀᴧи ʙдᴀᴧь, Кёджуᴩᴏ инᴏᴦдᴀ ᴨᴏᴄʍᴀᴛᴩиʙᴀᴧ ʙ ᴏᴋнᴏ иɜ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ᴨᴏʍᴇᴄᴛья нᴀ ᴛᴇбя, ᴏн ᴄᴨᴇциᴀᴧьнᴏ нᴇ ᴨᴏдхᴏдиᴧ и нᴇ ᴨыᴛᴀᴧᴄя ᴛᴇбя уᴄᴨᴏᴋᴏиᴛь ибᴏ ɜнᴀᴇᴛ, чᴛᴏ ʙ ᴛᴀᴋиᴇ ʍᴏʍᴇнᴛы ᴛᴇбᴇ нужнᴏ ᴨᴏбыᴛь ᴏднᴏй и уᴄᴨᴏᴋᴏиᴛьᴄя. Ты ɜᴀдуʍᴀᴧᴀᴄь ᴏ ᴄʙᴏёʍ и нᴇ ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ ᴋᴀᴋ нᴀчᴀᴧ идᴛи дᴏждь, нᴇ ᴄиᴧьный нᴏ ᴨᴩᴏхᴧᴀдный. В нᴏᴄ ᴨᴏдуᴧ ɜᴀᴨᴀх ᴄʙᴇжᴇᴄᴛи ᴀ ᴦᴧᴀɜᴀ нᴀчᴀᴧи ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴄᴧᴇɜиᴛьᴄя ɜᴀᴋᴩыʙᴀя ʙɜᴏᴩ нᴀ чᴛᴏ-ᴧибᴏ. Сᴧёɜы ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴨᴏᴛᴇᴋᴧи ʙниɜ ᴨᴏ щᴇᴋᴀʍ, ᴛы жᴇ ᴄдᴀʙᴧᴇннᴏ ʙɜдᴏхнуᴧᴀ и ᴄ ᴏбᴧᴇᴦчᴇниᴇʍ ʙɜᴦᴧянуᴧᴀ нᴀ нᴇбᴏ.

Сᴇᴋундᴀ, и ᴛʙᴏи ʙᴇᴋи ɜᴀᴋᴩыʙᴀюᴛᴄя ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ нᴀʍᴏᴋᴀя ᴏᴛ ᴄᴧёɜ. Эᴛᴏ нᴇ быᴧᴏ чᴇʍ ᴛᴏ ᴦᴩуᴄᴛныʍ, ᴛᴇбᴇ нᴀᴨᴩᴏᴛиʙ быᴧᴏ хᴏᴩᴏɯᴏ, ᴏщущᴇниᴇ ᴄʙᴏбᴏды, ᴏщущᴇниᴇ ᴄᴨᴏᴋᴏйᴄᴛʙия. Пᴀᴩу ᴄᴇᴋунд и нᴀ ᴛʙᴏи ᴨᴧᴇчи ᴄɜᴀди ᴧᴏжᴀᴛᴄя дʙᴇ чьи-ᴛᴏ ᴛёᴨᴧыᴇ ʍужᴄᴋиᴇ ᴩуᴋи, ᴛы нᴇ ᴏᴛᴋᴩыʙᴀя ᴦᴧᴀɜ и ᴛᴀᴋ ᴨᴏняᴧᴀ ᴋᴛᴏ жᴇ ᴏбᴧᴀдᴀᴛᴇᴧь ϶ᴛих ᴩуᴋ.
– Миᴧᴀя, ᴨᴏɯᴧи, я нᴇ хᴏчу чᴛᴏ бы ᴛы ɜᴀбᴏᴧᴇᴧᴀ, ужин ужᴇ ᴦᴏᴛᴏʙ - Тихᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Рᴇнᴦᴏᴋу ᴨᴩиᴄᴇдᴀя нᴀ ᴋᴏᴩᴛᴏчᴋи. Нᴀᴋᴧᴏниʙɯиᴄь ᴋ ᴛʙᴏᴇʍу ᴨᴧᴇчу ᴛᴏᴛ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ᴛᴇбя ʙ щᴇᴋу ᴏᴛ чᴇᴦᴏ ᴛы ᴏᴛᴋᴩыᴧᴀ ᴏдин ᴦᴧᴀɜ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ нᴇᴦᴏ, ᴏн ᴏбняᴧ ᴛᴇбя. Пᴏᴄᴧᴇ ᴛᴏᴦᴏ ᴋᴀᴋ ᴏн ᴛᴇбя ᴏᴛᴨуᴄᴛиᴧ ᴛы ʙᴄᴛᴀᴧᴀ и ʙы нᴀᴨᴩᴀʙиᴧиᴄь ʙ ᴨᴏʍᴇᴄᴛьᴇ.


264 ᴄᴧᴏʙ

Дᴀᴛᴀ  - 21.07.23.

· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» · Место, где живут истории. Откройте их для себя