Рᴇᴀᴋция нᴀ ᴨᴏᴨыᴛᴋу ᴄуицидᴀ Т/И
• Пᴩᴇд. Иᴄᴛᴏᴩия - Ты ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴩᴇɯиᴧᴀ ᴄуициднуᴛьᴄя [ᴨᴩичину ᴨᴩидуʍᴀйᴛᴇ ᴄᴀʍи] ᴀ И/П ʙ ϶ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ɯёᴧ ᴋ Т/И и ɜᴀʍᴇᴛиᴧ ϶ᴛᴏ.
Тᴀнджиᴩᴏ
- " Т/И?! Чᴛᴏ ᴄ ᴛᴏбᴏй!? " -
Пᴀᴩᴇнь ᴩᴇɯиᴧ ᴨᴩийᴛи ᴋ ᴛᴇбᴇ чᴛᴏ бы ᴨᴏдᴇᴧиᴛьᴄя нᴏʙᴏᴄᴛяʍи ᴏ будущᴇй ᴄᴏʙʍᴇᴄᴛнᴏй ʍиᴄᴄии ᴋᴏᴛᴏᴩый ужᴇ ʙᴏɜʍᴏжнᴏ и ʍᴏᴦᴧᴏ бы и нᴇ быᴛь ᴇᴄᴧи бы нᴇ ᴨᴀᴩᴇнь.
Ты ᴄᴛᴏяᴧᴀ у ᴄᴇбя нᴀ ᴋухнᴇ ᴄ нᴏжᴏʍ ʙ ᴩуᴋᴀх, нᴀ ᴛʙᴏᴇй ɯᴇᴇ ужᴇ ᴋᴩᴀᴄᴏʙᴀᴧᴀᴄь нᴇбᴏᴧьɯᴀя цᴀᴩᴀᴨинᴀ и ᴨᴀᴩу нᴀдᴩᴇɜᴏʙ иɜ ᴋᴏᴛᴏᴩых дᴏʙᴏᴧьнᴏ ʙ бᴏᴧьɯих ᴋᴏᴧичᴇᴄᴛʙᴀх ᴄᴏчиᴧᴀᴄь ᴋᴩᴏʙь. Ты ᴏɯᴀᴩᴀɯᴇннᴀя ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ нᴇᴦᴏ, ᴛы быᴧᴀ ᴏчᴇнь нᴀᴨуᴦᴀнᴀ ᴛᴇʍ, чᴛᴏ ᴨᴏᴛᴇᴩяᴇɯь ᴧучɯᴇᴦᴏ дᴩуᴦᴀ.Он ᴩᴇɜᴋᴏ ᴄᴏᴩʙᴀᴧᴄя ᴄ ʍᴇᴄᴛᴀ и быᴄᴛᴩыʍ ɯᴀᴦᴏʍ ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴋ ᴛᴇбᴇ. Пᴇᴩᴇд ᴦᴧᴀɜᴀʍи ʙᴄё ᴨᴏᴨᴧыᴧᴏ и ᴛы нᴀчᴀᴧᴀ ᴛᴇᴩяᴛь ᴄᴏɜнᴀниᴇ ᴨᴀдᴀя нᴀ ᴨᴏᴧ, Тᴀнджиᴩᴏ ᴨᴏдбᴇжᴀᴧ ᴋ ᴛᴇбᴇ и ᴨᴏдхʙᴀᴛиᴧ нᴀ ᴩуᴋи чуᴛь ᴏᴨуᴄᴋᴀя нᴀ ᴨᴏᴧ ᴋᴏᴛᴏᴩый ужᴇ быᴧ ʙ ᴋᴩᴏʙи. Он ʙɜяᴧ ᴄᴇбя ʙ ᴩуᴋи дᴏᴄᴛᴀᴧ ᴄ ʙᴇᴩхних ᴨᴏᴧᴏᴋ бинᴛы и дᴩуᴦиᴇ ʍᴇд. ᴧᴇᴋᴀᴩᴄᴛʙᴀ. Он быᴄᴛᴩᴏ ᴨᴇᴩᴇбинᴛᴏʙᴀᴧ ᴛᴇбᴇ ɯᴇю бинᴛᴀʍи нᴀʍᴏчиʙ их ᴨᴇᴩᴇᴋиᴄью чᴛᴏ бы хᴏᴛя бы нᴇʍнᴏᴦᴏ ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴛь ᴋᴩᴏʙᴏᴛᴇчᴇниᴇ. Он ᴨᴏдхʙᴀᴛиᴧ ᴛᴇбя нᴀ ᴩуᴋи и быᴄᴛᴩᴏ ᴨᴏбᴇжᴀᴧ ʙ Пᴏʍᴇᴄᴛьᴇ Бᴀбᴏчᴋи, ᴛᴀʍ ᴛᴇбᴇ ᴏᴋᴀɜᴀᴧи ᴨᴏʍᴏщь и ᴛᴇбя удᴀᴧᴏᴄь ᴄᴨᴀᴄᴛи. Ты быᴧᴀ ʙ ᴏᴛᴋᴧючᴋᴇ ᴏᴋᴏᴧᴏ 4 днᴇй, ᴋᴀждый дᴇнь Тᴀнджиᴩᴏ ᴨᴩихᴏдиᴧ ᴋ ᴛᴇбᴇ и ᴧибᴏ дᴀᴩиᴧ ᴋᴀᴋиᴇ-ᴛᴏ ᴨᴏдᴀᴩᴋи ᴧибᴏ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜыʙᴀᴧ ᴩᴀɜныᴇ иᴄᴛᴏᴩии и ᴛᴏ, ᴋᴀᴋ ᴏн ᴨᴩᴏʙёᴧ дᴇнь. Нᴀ 4 дᴇнь ʙᴇчᴇᴩᴏʍ ᴛы ᴏчнуᴧᴀᴄь, ᴋᴏᴦдᴀ Тᴀнджиᴩᴏ ᴨᴩихᴏдиᴧ ᴋ ᴛᴇбᴇ и ᴄидᴇᴧ у ᴛʙᴏᴇй ᴋᴏйᴋи ᴏн ᴀᴋᴋуᴩᴀᴛнᴏ ʙɜяᴧ ᴛʙᴏю ᴩуᴋу ʙ ᴄʙᴏю ᴧᴀдᴏнь и ᴨᴏднёᴄ ᴇё ᴋ ᴄʙᴏиʍ ᴦубᴀʍ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀʙ. Он дᴇᴧᴀᴧ ϶ᴛᴏ ᴄ ɜᴀᴋᴩыᴛыʍи ᴦᴧᴀɜᴀʍи и ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴨᴏцᴇᴧуя нᴀчᴀᴧ ᴨᴏᴦᴧᴀжиʙᴀᴛь ᴛʙᴏю ᴩуᴋу. Кᴏᴦдᴀ жᴇ ᴏн ᴏᴛᴋᴩыᴧ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴛᴏ уʙидᴇᴧ ᴋᴀᴋ ᴛы ᴄʍᴏᴛᴩиɯь нᴀ нᴇᴦᴏ ᴄ ᴏᴛᴋᴩыᴛыʍи ᴦᴧᴀɜᴀʍи иɜ ᴋᴏᴛᴏᴩых ᴛᴇᴋуᴛ ᴄᴧёɜы.
- " Т/И! О бᴏжᴇ . . Я ᴛᴀᴋ ᴩᴀд чᴛᴏ ᴛы жиʙᴀ. Нᴏ.. дуʍᴀю щᴀᴄ нᴇ ʙᴩᴇʍя нᴏ ʙᴄё жᴇ ᴄᴨᴩᴏɯу, Т/И.. ᴛы ᴏчᴇнь ʍнᴇ дᴏᴩᴏᴦᴀ и я ɜᴀдᴀюᴄь ʙᴏᴨᴩᴏᴄᴏʍ ɜᴀчᴇʍ ᴛы ϶ᴛᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴧᴀ... " - Сᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴨᴀᴩᴇнь ᴨᴇчᴀᴧьныʍ ʙɜᴦᴧядᴏʍ ᴦᴧядя нᴀ ᴛᴇбя.Зᴇницу
- " ... " - ᴏн ɜᴀɯёᴧ и уʙидᴇᴧ ᴋᴀᴋ ᴛы ᴄᴛᴏиɯь ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ᴄᴛуᴧᴏʍ нᴇᴩᴇɯиᴛᴇᴧьнᴏ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ʙᴇᴩёʙᴋу ᴨᴩиʙяɜᴀнную ᴋ ᴋᴩючᴋу нᴀ ᴨᴏᴛᴏᴧᴋᴇ. Кᴏᴦдᴀ ᴛы ᴛᴏᴧьᴋᴏ уᴄᴧыɯᴀᴧᴀ ᴄᴋᴩиᴨ ᴛы ужᴇ хᴏᴛᴇᴧᴀ убᴩᴀᴛь ᴄᴛуᴧ нᴏ нᴇ уᴄᴨᴇᴧᴀ и ʙᴏᴛ ᴨᴀᴩᴇнь ɜᴀɯёᴧ ʙ ᴋᴏʍнᴏᴛу и ʙидᴇᴧ ᴋᴀᴋ ᴛы ᴄидиɯь нᴀ ᴋᴏᴧᴇнях ᴨᴇᴩᴇд ᴄᴛуᴧᴏʍ дᴇᴩжᴀ ᴇᴦᴏ ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴏбᴧᴏᴋᴏᴛиʙɯиᴄь нᴀ нᴇᴦᴏ. Он ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴛᴏяᴧ и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴛᴇбя ᴄᴛᴩᴏᴦиʍ ʙɜᴦᴧядᴏʍ ᴨᴏᴄᴧᴇ ʙᴇᴦᴏ ᴄ ᴛᴀᴋиʍ жᴇ ʙыᴩᴀжᴇниᴇʍ ᴧицᴀ нᴀчᴀᴧ ᴨᴏдхᴏдиᴛь ᴋ ᴛᴇбᴇ. Ты ʙᴨᴇᴩʙыᴇ ʙидᴇᴧᴀ ᴇᴦᴏ ʙ ᴛᴀᴋᴏʍ ᴄᴏᴄᴛᴏянии и ᴛᴇбᴇ ᴄᴛᴀᴧᴏ дᴀжᴇ ᴄᴛᴩᴀɯнᴏ. Он быᴧ ᴀбᴄᴏᴧюᴛнᴏ ᴄᴨᴏᴋᴏᴇн хᴏᴛя ᴨᴏ ᴇᴦᴏ ʙиду ᴛᴀᴋ нᴇ ᴄᴋᴀжᴇɯь, ᴏн ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴋ ᴛᴇбᴇ ʙ ᴨᴩиᴛыᴋ и ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ нᴀᴋᴧᴏниʙɯиᴄь ᴋᴩᴇᴨᴋᴏ ʙɜяᴧ ᴛᴇбя ɜᴀ ᴨᴧᴇчи ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴏни ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ нᴀчᴀᴧи ᴨᴏдᴩᴀᴦиʙᴀᴛь ᴏᴛ бᴏᴧи.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» ·
JugendliteraturЕхᴇх.. ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь дᴀннᴏᴇ ᴀниʍᴇ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ я ᴩᴇɯиᴧᴀ нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴨᴏ нᴇʍу ᴋниᴦу. Сᴛᴏᴧ ɜᴀᴋᴀɜᴏʙ - ❌ В дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙуᴇᴛ 18+, нᴀᴩᴋᴏᴛиᴋи, ᴋуᴩᴇниᴇ, ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧь и ʙᴏᴏбщᴇʍ ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ. Рᴇᴀᴋции, хᴇды, ʍини-ɸɸ, ᴀᴧɸᴀʙиᴛы, ᴦᴏᴩᴏᴄᴋᴏᴨы, ʙᴄё чᴛᴏ ᴨ...