· 8 Гᴧᴀʙᴀ ·

1.3K 9 4
                                    

Вᴩᴇʍя ᴨᴩᴏʙᴏждᴇниᴇ ᴄ И/П ʙᴏ ʙᴩᴇʍя х϶ᴧᴧᴏуинᴀ

Аᴋᴀɜᴀ

[ В дᴀннᴏй ᴦᴧᴀʙᴇ Т/И - дᴇʍᴏн, 5 ʙыᴄɯᴀя ᴧунᴀ. ]

Кᴏᴦдᴀ бᴧиɜиᴧᴄя Х϶ᴧᴧᴏуин ʙᴄᴇ ʙыᴄɯиᴇ и дᴀжᴇ ниɜɯиᴇ ᴧуны ɜнᴀᴧи ᴛᴏ, ᴋᴀᴋ ᴛы ᴧюбиɯь ᴨуᴦᴀᴛь ʙᴄᴇх. Хᴏᴛь ϶ᴛᴏ и нᴇ ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴩᴀбᴏᴛᴀᴧᴏ нᴀ дᴇʍᴏнᴀх нᴏ инᴏᴦдᴀ нᴇᴏжидᴀннᴏᴄᴛь бᴩᴀᴧᴀ ʙʙᴇᴩх. Кᴏᴦдᴀ нᴀ ᴋᴀнунᴇ х϶ᴧᴧᴏуинᴀ ᴛы ᴨᴏᴨᴩᴏᴄиᴧᴀ Аᴋᴀɜу ᴄхᴏдиᴛь ᴄ ᴛᴏбᴏй ʙ ᴦᴏᴩᴏд ᴋᴩᴀᴄных ɸᴏнᴀᴩᴇй и ᴏᴛᴨᴩᴀɜднᴏʙᴀᴛь ᴛᴀʍ ᴛᴏ ᴏн ᴋᴀᴛᴇᴦᴏᴩичᴇᴄᴋи ᴏᴛᴋᴀɜᴀᴧᴄя ᴏᴛ ϶ᴛᴏй ɜᴀᴛᴇи.

- " Вᴏ ᴨᴇᴩʙых, ᴛᴀʍ ʍᴏᴦуᴛ быᴛь ᴏхᴏᴛниᴋи. А ʙᴏ ʙᴛᴏᴩых, ʍы ʍᴏжᴇʍ ᴨᴏᴛᴇᴩяᴛь ᴩᴀᴄᴄудᴏᴋ и ᴄᴦᴏᴩᴇᴛь нᴀ ᴄᴏᴧнцᴇ. " - ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ᴏн.
- " Ну Аᴋᴀɜᴀᴀᴀ, ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀᴀᴀᴀ. Обᴇщᴀю чᴛᴏ я нᴇ ɜᴀбуду ᴨᴩᴏ ʙᴩᴇʍя, ᴀ нᴀ ᴄчёᴛ ᴏхᴏᴛниᴋᴏʙ ʍы ʍᴏжᴇʍ ɜᴀʍᴀᴄᴋиᴩᴏʙᴀᴛьᴄя и ᴄᴋᴩыᴛь ᴄʙᴏё ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙиᴇ. "
- " Нᴇᴛ. "

Ты уᴦᴏʙᴀᴩиʙᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ цᴇᴧый ʙᴇчᴇᴩ и ʙ иᴛᴏᴦᴇ ᴏн ᴄᴏᴦᴧᴀᴄиᴧᴄя ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ ᴇʍу нᴀдᴏᴇᴧᴏ ᴛʙᴏё ныᴛьё.
- " Уᴩᴀᴀᴀᴀ. Нᴏ ᴇᴄᴛь ᴏднᴏ нᴏ.. "
- " Кᴀᴋᴏᴇ? "
- " ... "
- " ... "
- " С нᴀʍи ᴨᴏйдёᴛ Дᴏуʍᴀ. "
- " НЕЕТТТ. "
- " Ну ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ Аᴋᴀɜᴏчᴋᴀᴀᴀ. "
Ты ᴄᴇᴧᴀ ᴨᴇᴩᴇд ниʍ нᴀ ᴋᴏᴧᴇнях и ᴩуᴋᴀʍи ᴏбʙиᴧᴀ ᴇᴦᴏ нᴏᴦу нᴇ ᴏᴛᴨуᴄᴋᴀя ᴛᴏᴦᴏ.
- " Т/И ᴏᴛцᴇᴨиᴄь. " - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴏн ᴨыᴛᴀяᴄь ᴏᴛᴨᴩянуᴛь ᴏᴛ ᴛᴇбя.
- " Нᴇᴛ! Пᴏᴋᴀ нᴇ ᴄᴏᴦᴧᴀᴄиɯьᴄя. "
- " Аᴦᴩх.. "
- " *Вɜдᴏх* "
- " Лᴀднᴏ. . "
- " УРААА. " - ᴛы ᴏᴛцᴇᴨиᴧᴀᴄь ᴏᴛ ᴇᴦᴏ нᴏᴦи и ᴨᴩыᴦнуᴧᴀ нᴀ нᴇᴦᴏ ᴄ ᴏбъяᴛьяʍи.
- " Т/ИИИ, я щᴀᴄ ᴨᴇᴩᴇдуʍᴀю. "
- " Тᴏᴦдᴀ нᴇ ᴏᴛᴨущу. "
- " Лᴀднᴏ.. ʙᴩᴏдᴇ ᴋᴀᴋ дᴏ ᴛʙᴏᴇᴦᴏ х϶ᴧᴧᴏуинᴀ дʙᴀ дня ᴏᴄᴛᴀᴧᴏᴄь. "
- " Ох.. ᴄᴨᴀᴄибᴏ чᴛᴏ нᴀᴨᴏʍниᴧ, ᴨᴏɯᴧи. "

Ты дᴀжᴇ нᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴋудᴀ и ᴄᴧᴇɜᴧᴀ ᴄ нᴇᴦᴏ ᴨᴏᴛянуʙ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ᴄᴏбᴏй ɜᴀ ᴩуᴋу. Тᴏᴦдᴀ быᴧᴀ нᴏчь и ᴛы ᴨᴏᴛᴀщиᴧᴀ ᴇᴦᴏ ʙ ᴋᴩуᴦᴧᴏᴄуᴛᴏчный ʍᴀᴦᴀɜин чᴛᴏ бы ᴋуᴨиᴛь нᴀᴩяды дᴧя х϶ᴧᴧᴏуинᴀ. Вᴏ ʙᴩᴇʍя ᴨᴩᴀɜдниᴋᴀ ᴏбяɜᴀᴛᴇᴧьнᴏ нужны нᴀᴩяды, ᴛᴩᴀдициᴏнныᴇ ᴧибᴏ ᴄᴀʍᴏдᴇᴧьныᴇ. Аᴋᴀɜᴀ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʍᴏᴧчᴀ ɯёᴧ ɜᴀ ᴛᴏбᴏй ᴨᴏᴋᴀ ᴛы нᴇ ᴏᴛᴨуᴄᴋᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ ᴩуᴋу. Нᴀᴋᴏнᴇц ʙы дᴏɯᴧи дᴏ ϶ᴛᴏᴦᴏ ʍᴀᴦᴀɜинᴏʙ и ᴛы ᴏᴛᴋᴩыʙ дʙᴇᴩь ᴄнᴀчᴀᴧᴀ ɜᴀᴨихᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ ɜᴀɯᴧᴀ ᴄᴀʍᴀ.
- " Зᴀчᴇʍ ʍы ɜдᴇᴄь? " - ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴨᴀᴩᴇнь.
- " Кᴀᴋ ɜᴀчᴇʍ? Зᴀ ᴋᴏᴄᴛюʍᴀʍи ᴋᴏнᴇчнᴏ жᴇ, нᴇ ᴨᴏйдёɯь жᴇ ᴛы ʙ ᴛᴀᴋᴏʍ ʙидᴇ. У ʍᴇня ᴛᴏ ᴋᴏᴄᴛюʍ ᴇᴄᴛь, ᴀ у ᴛᴇбя нᴇᴛ. " - ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴛы хʍыᴋнуʙ и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ нᴇᴦᴏ ᴨᴏᴛᴀщиᴧᴀ ᴇᴦᴏ ʙ ᴩᴀɜдᴇʙᴀᴧᴋу. Зᴀᴨихᴀʙ ᴇᴦᴏ ᴛудᴀ и ᴄᴋᴀɜᴀʙ нᴀ ᴨᴩᴏщᴀниᴇ нᴇᴋᴏᴇ " Щᴀᴄ ᴨᴩиду. " Ты уɯᴧᴀ ɜᴀ нᴀᴩядᴀʍи дᴧя дᴇʍᴏнᴀ.

· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» · Место, где живут истории. Откройте их для себя