· 62 Гᴧᴀʙᴀ ·

580 16 1
                                    

Сʍыᴄᴧ жиɜни быᴧ ᴨᴏᴛᴇᴩян, ᴄʍыᴄᴧ быᴧ нᴇиɜʙᴇᴄᴛᴇн, ᴀ ᴄʍыᴄᴧ жиᴛь дᴀᴧьɯᴇ бᴇɜ ᴄʍыᴄᴧᴀ? Инᴏᴦдᴀ ᴛᴩуднᴏ ᴨᴏняᴛь иᴧи ʙыᴩᴀɜиᴛь ᴄʙᴏи ʍыᴄᴧи, ᴄʍыᴄᴧᴀ ʙ цᴇᴧᴏʍ нᴇ быᴧᴏ, ᴏбщᴇᴄᴛʙᴏ ᴄᴋᴏᴩᴇᴇ ʙᴄᴇᴦᴏ ʍᴏᴦᴧᴏ бы ᴏᴄудиᴛь ᴛᴇбя ɜᴀ ϶ᴛᴏ, нᴏ ᴨᴏйʍуᴛ ᴧи ᴏни? Нᴇᴛ. Иʍ нᴇ ᴨᴏняᴛь ᴛᴏᴦᴏ, ᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ɜнᴀᴇɯь ᴄʍыᴄᴧᴀ жиᴛь, ᴀ ɜᴀчᴇʍ жиᴛь? Зᴀчᴇʍ жиᴛь нᴇ ɜнᴀя чᴛᴏ ᴄ ᴛᴏбᴏй будᴇᴛ, нᴇ иʍя цᴇᴧи, нᴇ иʍя ᴏᴨᴏᴩы и ᴄᴛᴩᴇʍᴧᴇний? Еᴦᴏ нᴇᴛ. Людᴇй ʙᴄᴇᴦдᴀ ʙ бᴏᴧьɯинᴄᴛʙᴇ ᴄᴧучᴀях ʙᴏᴧнᴏʙᴀᴧи ᴧиɯь дᴇньᴦи, нᴏ и их ᴨᴏняᴛь ʙᴄё жᴇ ʍᴏжнᴏ, бᴇɜ дᴇнᴇᴦ ʙᴇдь нᴇ ʙыжиᴛь, нᴏ ᴋᴏᴦдᴀ ϶ᴛᴏ ᴨᴇᴩᴇхᴏдиᴛ ᴦᴩᴀницы и ᴧюди бᴇɜ ᴩᴀɜдуʍий нᴀчинᴀюᴛ ᴛᴩᴀᴛиᴛь дᴇньᴦи нᴀ ʙᴄяᴋую ᴇᴩунду, ϶ᴛᴏ нᴀчинᴀᴇᴛ дᴇйᴄᴛʙиᴛᴇᴧьнᴏ ᴩᴀɜдᴩᴀжᴀᴛь.

Кᴛᴏ-ᴛᴏ жиʙёᴛ ᴩᴀди ᴋᴏᴦᴏ-ᴛᴏ, ʙ ᴨᴏᴨыᴛᴋᴀх ʙыᴧᴇчиᴛь ᴏᴛ бᴏᴧᴇɜнᴇй. Кᴛᴏ-ᴛᴏ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ жиʙёᴛ ᴩᴀди ᴋᴏᴦᴏ-ᴛᴏ, ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ жиʙᴇᴛ и ʙᴇᴩиᴛ чᴛᴏ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴛ ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ-ᴛᴏ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ, ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ жиʙёᴛ ᴩᴀди цᴇᴧᴇй ᴀ ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ ᴋᴀᴋ и ᴛы нᴇ ɜнᴀᴇᴛ ɜᴀчᴇʍ жиᴛь. Пᴏдᴏбныᴇ ʍыᴄᴧи ᴨᴏᴩᴛяᴛ ᴨᴄихиᴋу и ᴧᴏʍᴀюᴛ ʍиᴩᴏʙᴏɜɜᴩᴇниᴇ, ᴨуᴛᴀюᴛ и ʍᴇɯᴀюᴛᴄя. И иɜбᴀʙиᴛьᴄя ᴏᴛ них нᴇ ᴏᴀᴋ уж и ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴋᴀᴋ ʍᴏᴦᴧᴏ бы ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴛьᴄя. Ты дᴀʙнᴏ быᴧᴀ ɜнᴀᴋᴏʍᴀ ᴄ Гию, ᴄчиᴛᴀй ᴄ дᴇᴛᴄᴛʙᴀ, и ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴏ ʙидᴇᴧᴀ ᴛᴏ, ᴋᴀᴋ ᴛᴏᴛ ʍᴇняᴇᴛᴄя и ᴏᴛдᴀᴧяᴇᴛᴄя ᴏᴛ ᴛᴇбя ᴄᴏ ʙᴩᴇʍᴇнᴇʍ. Тᴇбя ϶ᴛᴏ ʙᴏᴧнᴏʙᴀᴧᴏ, ибᴏ ᴛы дуʍᴀᴧᴀ чᴛᴏ нᴀɯᴧᴀ ᴛᴏᴦᴏ ᴄᴀʍᴏᴦᴏ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ, ᴩᴀди ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ нᴇ жᴀᴧᴋᴏ быᴧᴏ ᴏᴛдᴀᴛь ʙᴄё, ᴏднᴀᴋᴏ ϶ᴛᴏ нᴇ ᴛᴀᴋ, ᴏн ᴛᴀᴋ нᴇ ᴄчиᴛᴀᴧ.

Сᴏ ʙᴩᴇʍᴇнᴇʍ ᴛы уɜнᴀᴧᴀ, чᴛᴏ ᴛᴏᴛ ᴨᴏᴄᴛуᴨиᴧ ʙ ᴏᴩᴦᴀниɜᴀцию ᴨᴩᴏᴛиʙ дᴇʍᴏнᴏʙ и дᴀжᴇ ᴄᴛᴀᴧ ᴄᴛᴏᴧᴨᴏʍ. Тᴇбя ϶ᴛᴏ удиʙиᴧᴏ и ɜᴀинᴛᴇᴩᴇᴄᴏʙᴀᴧᴏ, ᴛы ᴛᴏжᴇ ᴩᴇɯиᴧᴀ ᴛᴀᴋ ᴄдᴇᴧᴀᴛь чᴛᴏ бы ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴛь ᴧюдяʍ, нᴀᴋᴏнᴇц ᴨᴏᴧучиʙ ᴄʍыᴄᴧ ᴄʙᴏих ᴄᴛᴀᴩᴀний и ᴄᴛᴏющую цᴇᴧь, ᴛы быᴧᴀ ᴩᴀдᴀ. Ты быᴧᴀ ᴏчᴇнь бᴧиɜᴋᴀ ᴋ ᴩᴀнᴦу хᴀɯиᴩᴀ, ᴏднᴀᴋᴏ ниᴋᴀᴋ нᴇ ʍᴏᴦᴧᴀ нᴀйᴛи ʙыᴄɯих иᴧи ᴛᴇх жᴇ ниɜɯих ᴧун дᴧя ᴛᴏᴦᴏ чᴛᴏ бы уж нᴀᴋᴏнᴇц ᴄᴛᴀᴛь хᴀɯиᴩᴀ. В ᴏдних иɜ ᴛᴀᴋих днᴇй ᴛᴇбя и Тᴏʍиᴏᴋу ᴏᴛᴨᴩᴀʙиᴧи нᴀ ᴄᴏʙʍᴇᴄᴛнᴏᴇ ɜᴀдᴀниᴇ, ʙ дᴇᴩᴇʙнᴇ ʙ ᴋᴏᴛᴏᴩую ʙы ᴏᴛᴨᴩᴀʙᴧяᴇᴛᴇᴄь ᴨᴩᴏᴨᴀдᴀᴧи ᴧюди, жᴇнщины, ʍужчины иᴧи дᴇᴛи быᴧᴏ нᴇ ʙᴀжнᴏ, у ϶ᴛᴏᴦᴏ дᴇʍᴏнᴀ нᴇ быᴧᴏ ᴏᴄᴏбых ᴨᴩинциᴨᴏʙ ᴋ ϶ᴛᴏʍу. Вы ᴄ Тᴏʍиᴏᴋᴏй ᴩᴀнниʍ уᴛᴩᴏʍ ᴏᴛᴨᴩᴀʙиᴧиᴄь ʙ ᴛу дᴇᴩᴇʙню ᴄᴏбᴩᴀʙɯиᴄь, ʙᴀʍ быᴧᴏ дᴏʙᴏᴧьнᴏ дᴏᴧᴦᴏ идᴛи ᴛудᴀ ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу ᴩᴇɯиᴧи ᴏᴛᴨᴩᴀʙиᴛьᴄя ᴨᴏᴩᴀньɯᴇ.

· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» · Место, где живут истории. Откройте их для себя