· 49 Гᴧᴀʙᴀ ·

812 8 1
                                    

• Ты ɜᴀбᴏᴧᴇᴧᴀ – Энʍу

Вᴏ ʙᴩᴇʍя ᴛᴏᴦᴏ ᴋᴀᴋ ᴛы ɜᴀбᴏᴧᴇᴇɯь, ᴏн будᴇᴛ ʙᴇᴄᴛи ᴄᴇбя ᴛᴀᴋ жᴇ, ᴋᴀᴋ и ʙᴇᴧ дᴏ ϶ᴛᴏᴦᴏ. Однᴀᴋᴏ будᴇᴛ ухᴀжиʙᴀᴛь ɜᴀ ᴛᴏбᴏй, и ᴨᴏ ʙᴏɜʍᴏжнᴏᴄᴛи дᴇᴩжᴀᴛь ᴨᴩи ᴄᴇбᴇ.

Пᴏᴄᴋᴏᴧьᴋу ᴏн дᴇʍᴏн и ᴇʍу нужнᴏ будᴇᴛ ᴨиᴛᴀᴛьᴄя, ᴛᴏ будᴇᴛ бᴩᴀᴛь ᴛᴇбя ᴄ ᴄᴏбᴏй. Кᴏᴦдᴀ ᴏн будᴇᴛ ʙ ᴨᴏᴇɜдᴇ ᴨᴏжиᴩᴀᴛь ᴧюдᴇй, ᴛы будᴇɯь ʙ ᴋᴏᴩᴨуᴄᴇ ᴦдᴇ будᴇᴛ нᴀхᴏдиᴛьᴄя ʍᴀɯиниᴄᴛ. Пᴏᴄᴧᴇ ᴇᴦᴏ «ᴛᴩᴀᴨᴇɜы» ʙы ᴏᴛᴨᴩᴀʙиᴛᴇᴄь ᴋ ᴄᴇбᴇ дᴏʍᴏй и ᴄᴋᴏᴩᴇᴇ ʙᴄᴇᴦᴏ уᴄнёᴛᴇ. Еᴄᴧи ᴛы ᴋᴏнᴇчнᴏ нᴇ ᴄдᴇᴧᴀᴇɯь ϶ᴛᴏ ᴩᴀньɯᴇ, и дᴇʍᴏну нᴇ ᴨᴩидёᴛᴄя нᴇᴄᴛи ᴛᴇбя нᴀ ᴩуᴋᴀх дᴏ дᴏʍᴀ.

«Тᴩᴀᴨᴇɜᴀ» у дᴇʍᴏнᴀ нᴏчью, ᴀ ᴛы чᴇᴧᴏʙᴇᴋ, ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу ʙᴏ ʙᴩᴇʍя ᴇᴦᴏ ужинᴀ ᴛы ᴄᴋᴏᴩᴇᴇ ʙᴄᴇᴦᴏ будᴇɯь ᴄᴨᴀᴛь. Пᴩинᴇᴄя ᴛᴇбя дᴏʍᴏй, ᴏн ᴨᴏᴧᴏжиᴛ ᴛᴇбя нᴀ ɸуᴛᴏн и уᴋᴩᴏᴇᴛ иʍ. В ᴏᴄнᴏʙных ᴋᴏʍнᴀᴛᴀх и ᴋᴏᴩидᴏᴩᴀх у ʙᴀᴄ ʙᴄᴇ ɜᴀɯᴛᴏᴩᴇнᴏ ɯᴛᴏᴩᴀʍи, чᴛᴏ бы дᴇʍᴏн ʍᴏᴦ нᴀхᴏдиᴛьᴄя у ᴛᴇбя и днёʍ.

Днёʍ ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴛʙᴏᴇᴦᴏ ᴨᴩᴏбуждᴇния ᴛᴇбя будᴇᴛ ждᴀᴛь нᴇ ᴏчᴇнь ʙᴋуᴄнᴏᴇ ᴧᴇᴋᴀᴩᴄᴛʙᴏ и ᴦᴏᴩячий иʍбиᴩный чᴀй.
Еᴄᴧи жᴇ ᴛы ᴏᴛᴋᴀжᴇɯьᴄя ᴨиᴛь ᴧᴇᴋᴀᴩᴄᴛʙᴏ, ᴛᴏ ᴏн нᴀхʍуᴩиᴛьᴄя и ᴄᴀʍ ᴛᴇбя и ᴨᴏᴋᴏᴩʍиᴛ, и нᴀᴨᴏиᴛ.

Он ʙᴄё ᴛᴀᴋи дᴇʍᴏн, и нᴇ ᴏчᴇнь ᴩᴀɜбиᴩᴀᴇᴛᴄя ʙ чᴇᴧᴏʙᴇчᴇᴄᴋих бᴏᴧᴇɜнях. Тᴀᴋ чᴛᴏ ᴛᴇбᴇ ᴨᴩийдёᴛᴄя ᴏбъяᴄняᴛь ᴇʍу ʙᴄё, чᴛᴏ бы ᴏн ᴨᴏняᴧ.
Пᴏᴄᴧᴇ ᴏбъяᴄнᴇний ᴏн ᴄᴛᴀнᴇᴛ ɜᴀбᴏᴛиᴛьᴄя ᴏ ᴛᴇбᴇ и ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴛь бᴏᴩᴏᴛьᴄя ᴄ бᴏᴧᴇɜнью.

Шᴀᴩɸы и нᴏᴄᴋи ᴛы будᴇᴧь нᴏᴄиᴛь ᴏбяɜᴀᴛᴇᴧьнᴏ, ᴇᴄᴧи ᴋᴏнᴇчнᴏ будᴇɯь ʙᴄᴛᴀʙᴀᴛь ᴄ ɸуᴛᴏнᴀ. Ибᴏ ᴏн ᴛᴇбᴇ ʙᴩяд-ᴧи ᴨᴏɜʙᴏᴧиᴛ, ᴨᴀᴄᴛᴇᴧьный ᴩᴇжиʍ. Нᴏ ᴨᴏᴄᴋᴏᴧьᴋу ᴏн дᴇʍᴏн и у нᴇᴦᴏ ᴛᴏжᴇ инᴏᴦдᴀ быʙᴀюᴛ ʍиᴄᴄии, ᴇʍу ᴨᴩийдёᴛᴄя ухᴏдиᴛь. Нᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇдᴏᴋ ᴏн ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ чʍᴏᴋнᴇᴛ ᴛᴇбя ʙ щёчᴋу и ᴏᴄᴛᴀʙиʙ ᴧᴇᴋᴀᴩᴄᴛʙᴀ уйдёᴛ нᴀ ʍиᴄᴄию.

Нᴇ ᴏᴦᴏᴩчᴀй ᴇᴦᴏ, ᴇᴄᴧи ᴋᴏᴦдᴀ ᴏн ᴨᴩийдёᴛ ᴄ ʍиᴄᴄии и ᴧᴇᴋᴀᴩᴄᴛʙᴀ нᴇ будуᴛ ʙыᴨиᴛы... Он будᴇᴛ ɜᴧᴏй и ᴄᴋᴏᴩᴇᴇ ʙᴄᴇᴦᴏ ᴨᴩи ᴛᴀᴋᴏй ʙᴏɜʍᴏжнᴏᴄᴛи, будᴇᴛ ᴧᴇжᴀᴛь ᴄ ᴛᴏбᴏй ʙ ɸуᴛᴏнᴇ ʙᴄᴇ ᴛᴇ дни, ᴨᴏᴋᴀ у нᴇᴦᴏ нᴇ будуᴛ ʍиᴄᴄии. Едᴀ и ᴏᴄᴛᴀᴧьнᴏᴇ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ будуᴛ, ᴏднᴀᴋᴏ нᴇ ᴏжидᴀй, чᴛᴏ ᴏн будᴇᴛ ᴄ ᴛᴏбᴏй ᴩᴀɜᴦᴏʙᴀᴩиʙᴀᴛь.



304 ᴄᴧᴏʙ

Дᴀᴛᴀ - 25.06.23.

· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» · Место, где живут истории. Откройте их для себя