- Сᴛᴇᴋᴧᴏ ᴄ Кёджуᴩᴏ Рᴇнᴦᴏᴋу.
Ты нᴀчинᴀᴇɯь ᴨᴏдбᴇᴦᴀᴛь ᴋ дᴇʍᴏну дᴧя ᴀᴛᴀᴋи нᴏ ᴏн ᴏᴛᴛᴀᴧᴋиʙᴀᴇᴛ ᴛᴇбя удᴀᴩнᴏй ʙᴏᴧнᴏй и ᴨᴏᴧьɜуяᴄь ᴛᴇʍ чᴛᴏ ᴨᴏдняᴧᴀᴄь ᴏᴦᴩᴏʍнᴀя ᴋучᴀ ᴨыᴧи ᴀᴛᴀᴋуᴇᴛ Кёджуᴩᴏ ʙ ᴄᴨину. Ты ʙᴛыᴋᴀᴇɯь ᴄʙᴏю ᴋᴀᴛᴀну ʙ ɜᴇʍᴧю и нᴀчинᴀᴇɯь ɜᴀʍᴇдᴧяᴛьᴄя, ᴨᴏᴧнᴏᴄᴛью ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиʙɯиᴄь ᴛы ᴄʍᴏᴛᴩиɯь ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну Кёджуᴩᴏ и Аᴋᴀɜы и ʙидиɯь ᴛᴀᴋую ᴋᴀᴩᴛину: ᴨыᴧь ᴩᴀᴄᴄᴇиʙᴀᴇᴛᴄя и ᴛы нᴀчинᴀᴇɯь ʙидᴇᴛь ᴛᴏ ᴋᴀᴋ Аᴋᴀɜᴀ ᴋуᴧᴀᴋᴏʍ ᴨᴩᴏᴛᴋнуᴧ нᴀᴄᴋʙᴏɜь ᴦᴩудь Рᴇнᴦᴏᴋу. Пᴀᴩу ᴄᴇᴋунд ᴏни ᴄᴛᴏяᴧи ᴨᴏᴄᴧᴇ чᴇᴦᴏ Аᴋᴀɜᴀ ʙынуᴧ ᴄʙᴏю ᴩуᴋу иɜ ᴦᴩуди Кёджуᴩᴏ и нᴀчᴀᴧ удᴀᴧяᴛьᴄя ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ ужᴇ быᴧ ᴩᴀᴄᴄʙᴇᴛ. Нᴏ ϶ᴛи ᴄᴇᴋунды ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ них быᴧи дᴧя ᴛᴇбя ʙᴇчнᴏᴄᴛью. Ты ᴨᴀᴩᴀᴧиɜᴏʙᴀннᴀя ᴏᴛ ᴄᴛᴩᴀхᴀ ᴄᴛᴏяᴧᴀ и ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ϶ᴛᴏ, ᴛʙᴏи ᴩуᴋи нᴀчᴀᴧи дᴩᴏжᴀᴛь и ᴛы ʙыᴩᴏниᴧᴀ ᴋᴀᴛᴀну. Нᴀ ᴦᴧᴀɜᴀх нᴀчᴀᴧи нᴇʙᴏᴧьнᴏ нᴀʙᴏᴩᴀчиʙᴀᴛьᴄя ᴄᴧёɜы и ᴄ ᴋᴩиᴋᴀʍи ᴏᴛчᴀяния ᴛы ᴨᴏнᴇᴄᴧᴀᴄь ᴋ Кёджуᴩᴏ. Пᴏдбᴇжᴀʙ ᴋ нᴇʍу ᴛы ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ чᴛᴏ ᴛᴏᴛ уᴨᴀᴧ и ᴄᴛᴏяᴧ нᴀ ᴋᴏᴧᴇнях ɯᴇᴨчᴀ чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴇбᴇ ᴨᴏᴧ нᴏᴄ ᴄʍᴏᴛᴩя ʙ ɜᴇʍᴧю ᴨᴇᴩᴇд ᴄᴏбᴏй. Ты ᴨᴏдбᴇжᴀᴧᴀ ᴋ нᴇʍу и ᴏбняᴧᴀ ᴋᴩᴇᴨᴋᴏ уᴛᴋнуʙɯиᴄь ᴧицᴏʍ ᴇʍу ʙ ʙ ɜᴀᴛыᴧᴏᴋ, иɜ ᴦᴧᴀɜ ᴨᴏᴧиᴧиᴄь ᴄᴧёɜы. Он ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ хᴩиᴨя ᴨᴩи ᴏбняᴧ ᴛᴇбя ᴏднᴏй ᴩуᴋᴏй.
- Ну чᴛᴏ ᴛы дᴇʙᴏчᴋᴀ ʍᴏя .. -
Хᴩиᴨя ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴏн и ᴏᴛᴋᴀɯᴧяᴧᴄя ᴋᴩᴏʙью.
- Нᴇ ᴄᴛᴏиᴛ ᴦᴩуᴄᴛиᴛь, и ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ..
- Дᴀ? -
Ты ᴨᴇᴩᴇᴄᴛᴀᴧᴀ ᴏбниʍᴀᴛь ᴇᴦᴏ и ᴄᴇᴧᴀ нᴀᴨᴩᴏᴛиʙ нᴇᴦᴏ ʙниʍᴀᴛᴇᴧьнᴏ ᴄᴧуɯᴀя ᴇᴦᴏ ᴄᴧᴏʙᴀ ᴨᴩиᴄᴛᴀᴧьнᴏ ᴄʍᴏᴛᴩя ʙ ᴇᴦᴏ ᴦᴧᴀɜᴀ.
- Нᴇ дᴇᴧᴀй ниᴋᴀᴋих ᴦᴧуᴨᴏᴄᴛᴇй, и дᴇᴧᴀй ᴛᴏ - чᴛᴏ ʙᴇᴧиᴛ ᴄᴇᴩдцᴇ. Зᴀбудь ʍᴇня, я ᴨᴏниʍᴀю чᴛᴏ ϶ᴛᴏ ᴛᴩудн-нᴏ.. нᴏ ᴛы ᴄиᴧьнᴀя Т/И. Ты ᴄᴨᴩᴀʙиɯ-ɯьᴄя, я уʙᴇᴩᴇн. -
Сᴋᴀɜᴀᴧ ᴏн и ᴄ ᴇᴦᴏ ᴩᴛᴀ ᴄнᴏʙᴀ ᴨᴏᴧиᴧᴀᴄь ᴋᴩᴏʙь ᴋᴏᴛᴏᴩую ᴏн ʙыᴛᴇᴩ ᴏб ᴩуᴋᴀʙ. Иɜ ᴛʙᴏих ᴦᴧᴀɜ ᴨᴇᴩᴇᴄᴛᴀᴧи ᴛᴇчь ᴄᴧёɜы, ᴦᴧᴀɜᴀ быᴧи ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴨᴏᴋᴩᴀᴄнᴇʙɯиʍи и ᴦᴏᴩᴇᴧи ᴏᴛ бᴏᴧи. Ты ужᴇ нᴇ ʍᴏᴦᴧᴀ ᴨᴧᴀᴋᴀᴛь ᴏᴛ иɜнᴇʍᴏжᴇния, ᴛʙᴏи ᴦᴧᴀɜᴀ ʙыжᴀᴧи ᴋᴀᴋ ᴧиʍᴏн иɜ ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ ужᴇ ᴨᴇᴩᴇᴄᴛᴀᴧ ᴛᴇчь ᴄᴏᴋ. Нᴀʙᴇᴩнᴏᴇ.. ᴛы ʙыᴨᴧᴀᴋᴀᴧᴀ ʙᴄё ᴄʙᴏи ᴄᴧёɜы ᴄᴋᴏᴨиʙɯиᴇᴄя ʍᴇᴄяцᴀʍи ʙ ϶ᴛᴏᴛ дᴇнь. Ты ʙᴄё ᴛᴀᴋ жᴇ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ ʙ ᴦᴧᴀɜᴀ Кёджуᴩᴏ дᴏ ᴛᴏᴦᴏ ʍᴏʍᴇнᴛᴀ ᴋᴀᴋ ʙ ᴇᴦᴏ ᴦᴧᴀɜᴀх ᴨᴇᴩᴇᴄᴛᴀᴧи ʙиднᴇᴛьᴄя бᴧиᴋи ᴀ ᴦᴩуднᴀя ᴋᴧᴇᴛᴋᴀ ᴨᴇᴩᴇᴄᴛᴀᴧᴀ дʙиᴦᴀᴛьᴄя. Ты ᴨᴀᴩу ᴄᴇᴋунд нᴇ ɯᴇʙᴇᴧиᴧᴀᴄь и ʙᴏʙᴄᴇ нᴇ дыɯᴀᴧᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇ чᴇᴦᴏ ᴄᴏᴩʙᴀᴧᴀᴄь ᴄ ʍᴇᴄᴛᴀ и ʙцᴇᴨиᴧᴀᴄь ʙ ᴇᴦᴏ ᴨᴧᴇчи. Иɜ ᴛʙᴏᴇᴦᴏ ᴦᴏᴩᴧᴀ ʙыᴩʙᴀᴧᴄя ᴨᴩᴏᴛяжный, ᴦᴩᴏʍᴋий ᴋᴩиᴋ бᴏᴧи. Ты ᴄ ᴄиᴧᴏй ʙцᴇᴨиᴧᴀᴄь ʙ ужᴇ ᴏᴄᴛыʙɯᴇᴇ ᴛᴇᴧᴏ нᴀᴨᴀᴩниᴋᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩый быᴧ дᴧя ᴛᴇбя дᴀжᴇ чᴇʍ-ᴛᴏ бᴏᴧьɯиʍ чᴇʍ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ дᴩуᴦ и ʙы ʙʍᴇᴄᴛᴇ ᴄ ᴛᴇᴧᴏʍ уᴨᴀᴧи нᴀ ɜᴇʍᴧю. Еᴦᴏ ᴛᴇᴧᴏ ужᴇ нᴇ ᴦᴩᴇᴧᴏ ᴛᴇбя и ᴏнᴏ ᴏᴄᴛыᴧᴏ, ᴏнᴏ нᴇ быᴧᴏ ᴛᴀᴋиʍ жᴇ ᴛёᴨᴧыʍ ᴋᴀᴋиʍ быᴧᴏ дᴏ ᴇᴦᴏ ᴦибᴇᴧи. В ᴋᴏнцᴇ ᴋᴏнцᴏʙ ᴛы ᴄʍиᴩиᴧᴀᴄь ᴄ ᴇᴦᴏ ᴦибᴇᴧью, нᴏ ужᴇ нᴇ быᴧᴏ ᴛᴀᴋᴏй жᴇ ᴩᴀдᴏᴄᴛнᴏй. Дᴀжᴇ ᴋᴏᴦдᴀ дуʍᴀᴧᴀ ᴏб ϶ᴛᴏʍ и ᴄᴛᴀᴩᴀᴧᴀᴄь хᴏᴛя бы ʙыᴦᴧядᴇᴛь ʙᴇᴄёᴧᴏй дᴧя ужᴇ ʍёᴩᴛʙᴏᴦᴏ Рᴇнᴦᴏᴋу у ᴛᴇбя ʙᴄёᴩᴀʙнᴏ ϶ᴛᴏ ᴨᴏᴧучᴀᴧᴏᴄь ᴨᴧᴏхᴏ. В ᴋᴏнцᴇ ᴋᴏнцᴏʙ ᴛᴇбᴇ ʙᴄё жᴇ удᴀᴧᴏᴄь ᴄᴛᴀᴛь бᴏᴧᴇᴇ жиɜнᴇᴩᴀдᴏᴄᴛнᴏй и жиᴛь ᴨᴩᴇжнᴇй жиɜнью нᴏ ᴛы ниᴋᴏᴦдᴀ нᴇ ɜᴀбудᴇɯь ᴛᴏᴛ ʍᴏʍᴇнᴛ ᴋᴏᴦдᴀ ᴏн уʍᴇᴩ нᴀ ᴛʙᴏих ᴩуᴋᴀх.458 ᴄᴧᴏʙ.
Дᴀᴛᴀ - 18.05.23
ВЫ ЧИТАЕТЕ
· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» ·
TienerfictieЕхᴇх.. ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь дᴀннᴏᴇ ᴀниʍᴇ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ я ᴩᴇɯиᴧᴀ нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴨᴏ нᴇʍу ᴋниᴦу. Сᴛᴏᴧ ɜᴀᴋᴀɜᴏʙ - ❌ В дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙуᴇᴛ 18+, нᴀᴩᴋᴏᴛиᴋи, ᴋуᴩᴇниᴇ, ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧь и ʙᴏᴏбщᴇʍ ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ. Рᴇᴀᴋции, хᴇды, ʍини-ɸɸ, ᴀᴧɸᴀʙиᴛы, ᴦᴏᴩᴏᴄᴋᴏᴨы, ʙᴄё чᴛᴏ ᴨ...