• Фᴧᴀɸ х϶дᴋᴀнᴏн ᴄ Кᴏᴋуɯибᴏ.
[Фᴧᴀɸ - нᴀᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ я ɜнᴀю чᴛᴏ-ᴛᴏ нᴇжнᴏᴇ/ɜᴀбᴏᴛᴧиʙᴏᴇ].
• В дᴀннᴏй ᴦᴧᴀʙᴇ Т/И - чᴇᴧᴏʙᴇᴋ, Кᴏᴋуɯибᴏ - 1 ʙыᴄɯᴀя ᴧунᴀ, дᴇʍᴏн.Ты ᴏбычны ʍᴇчниᴋ, ᴏхᴏᴛниᴋ нᴀ дᴇʍᴏнᴏʙ. Ты нᴇ хᴏᴛᴇᴧᴀ ᴄᴛᴀнᴏʙиᴛᴄя Хᴀɯиᴩᴏ ᴋᴏᴦдᴀ ᴛᴇбᴇ ᴨᴩᴇдᴧᴀᴦᴀᴧи ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ ɜнᴀᴧᴀ, чᴛᴏ ᴇᴄᴧи ᴛы ᴄᴛᴀнᴇɯь Хᴀɯиᴩᴏ - ᴛᴏ ᴨᴏдʙᴇᴩᴦнᴇᴛᴄя ʙᴄя ᴛʙᴏя ᴄᴇʍья. А ᴛᴏчнᴇᴇ иɜ ᴄᴇʍьи у ᴛᴇбя ᴏᴄᴛᴀᴧᴀᴄь ᴧиɯь ʍᴧᴀдɯᴀя ᴄᴇᴄᴛᴩᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩую ᴛы ʙᴄᴇʍи ᴄиᴧᴀʍи ᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ᴏбᴇᴩᴇᴦᴀᴛь. Нᴏ ᴋ ᴄᴏжᴀᴧᴇнию нᴀ ᴏднᴏй иɜ ʍиᴄᴄий ʙᴀʍ ᴄ ᴋᴏʍᴀндᴏй ᴨᴩиɯᴧᴏᴄь ᴩᴀɜдᴇᴧиᴛьᴄя ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ нᴀ ʍиᴄᴄии быᴧᴏ ʍнᴏᴦᴏ дᴇʍᴏнᴏʙ и 2 ʙыᴄɯих ᴧун. Однᴀᴋᴏ нᴇ ᴋᴛᴏ нᴇ ʍᴏᴦ ᴨᴩᴇдᴨᴏᴧᴏжиᴛь чᴛᴏ ϶ᴛᴏᴛ бᴏй будᴇᴛ нᴀʍнᴏᴦᴏ ужᴀᴄнᴇᴇ чᴇʍ ᴨᴩᴇдᴨᴏᴧᴀᴦᴀᴧᴏᴄь.
Вᴏᴏбщᴇʍ ᴋᴏᴧичᴇᴄᴛʙᴇ уʍᴇᴩᴧᴏ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ Хᴀɯиᴩᴏ и ᴏхᴏᴛниᴋᴏʙ, ᴋᴛᴏ ᴛᴏчнᴏ ᴛы нᴇ ɜнᴀᴇɯь ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ нᴇ ʙидᴇᴧᴀ. Тᴇбᴇ ᴧиɯь ᴄᴏᴏбщиᴧи ϶ᴛу инɸᴏᴩʍᴀцию. В бᴏᴇ быᴧи ᴛᴀᴋиᴇ дᴇʍᴏны ᴋᴀᴋ : Кᴏᴋуɯибᴏ, Дᴏуʍᴀ, Аᴋᴀɜᴀ Кᴀйᴦᴀᴋу и Мудɜᴀн. Пᴩиᴄуᴛᴄᴛʙᴏʙᴀᴧи ʙᴄᴇ Хᴀɯиᴩᴏ и нᴇᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴏхᴏᴛниᴋи нᴀ дᴇʍᴏнᴏʙ.
Тᴇбя ᴄиᴧьнᴏ ᴩᴀниᴧи ʙᴏ ʙᴩᴇʍя бᴏя ᴄ Кᴀйᴦᴀᴋу и ᴛы ᴨᴏᴛᴇᴩяᴧᴀ ᴄᴏɜнᴀниᴇ, ᴨᴏᴄᴧᴇднᴇᴇ чᴛᴏ ᴛы ʙидᴇᴧᴀ ᴨᴇᴩᴇд ᴄᴏбᴏй ϶ᴛᴏ ᴧицᴏ 2 ʙыᴄɯᴇй ᴧуны, дᴇʍᴏнᴀ Дᴏуʍы.Кᴏᴦдᴀ ᴛы ᴏчнуᴧᴀᴄь ᴛᴏ быᴧᴀ ʙ нᴇиɜʙᴇᴄᴛнᴏʍ ᴛᴇбᴇ ʍᴇᴄᴛᴇ, ᴄᴋᴏᴩᴇᴇ ʙᴄᴇᴦᴏ ϶ᴛᴏ быᴧᴏ ᴋᴀᴋᴏᴇ-ᴛᴏ ᴨᴏʍᴇᴄᴛьᴇ. Сᴛᴇны быᴧи ᴏᴋᴩᴀɯᴇны ʙ жёᴧᴛᴏ-ɜᴇᴧᴇный ᴏᴛᴛᴇнᴏᴋ ᴀ ᴄᴀʍи ᴄᴛᴇны быᴧи ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴨᴏхᴏжи нᴀ бᴀʍбуᴋ.
Ты ᴧᴇжᴀᴧᴀ нᴀ ɸуᴛᴏнᴇ, ᴏᴋᴏн нᴇ быᴧᴏ. Быᴧᴀ ᴧиɯь ᴏднᴀ дʙᴇᴩь нᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩую ᴛы ᴄᴩᴀɜу ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ. Ты нᴇ ᴄᴩᴀɜу ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ ᴄидящᴇᴦᴏ ᴨᴇᴩᴇд ᴛᴏбᴏй иᴧи нᴇ ᴄᴏʙᴄᴇʍ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ.. ᴋᴏᴦдᴀ ᴛʙᴏи ᴦᴧᴀɜᴀ ᴀдᴀᴨᴛиᴩᴏʙᴀᴧиᴄь и ᴄиᴧу϶ᴛ ᴄᴛᴀᴧ ʙидиʍыʍ ᴛы уʙидᴇᴧᴀ ᴨᴇᴩᴇд ᴄᴏбᴏй 6 ᴨᴩиᴋᴩыᴛых ᴦᴧᴀɜ.
Ты ᴄᴩᴀɜу ᴨᴏняᴧᴀ чᴛᴏ ϶ᴛᴏ 1 ʙыᴄɯᴀя ᴧунᴀ, дᴇʍᴏн - Кᴏᴋуɯибᴏ. Ты ʙидᴇᴧᴀ ᴇᴦᴏ нᴀ бᴏю ᴄ дᴩуᴦиʍи дᴇʍᴏнᴀʍи и Хᴀɯиᴩᴏ. Ты ᴄᴩᴀɜу ʙᴄᴋᴏчиᴧᴀ и нᴇ нᴀщуᴨᴀᴧᴀ ᴋᴧинᴏᴋ нᴀ ᴨᴏяᴄᴇ и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ ʙниɜ, нᴀ ᴨᴏяᴄᴇ ᴋᴧинᴋᴀ нᴇ быᴧᴏ. Ты ᴏᴦᴧядᴇᴧᴀᴄь ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛᴇ и ᴄнᴏʙᴀ ᴨᴇᴩᴇʙᴇᴧᴀ ʙɜᴦᴧяд нᴀ дᴇʍᴏнᴀ.
– " И чᴛᴏ ᴛы будᴇɯь дᴇᴧᴀᴛь? " - Абᴄᴏᴧюᴛнᴏ ᴄᴨᴏᴋᴏйныʍ ᴏднᴀᴋᴏ ᴛʙёᴩдыʍ и ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ хᴩиᴨᴧᴏʙᴀᴛыʍ ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴛᴇбя Выᴄɯᴀя ᴧунᴀ. Он нᴇ ᴏᴛᴋᴩыʙᴀᴧ ᴦᴧᴀɜᴀ и ᴄидᴇᴧ ʙᴄᴇ ᴛᴀᴋ жᴇ ʙ нᴇᴨᴏдʙижнᴏй ᴨᴏɜᴇ. Тᴇбя ᴏхʙᴀᴛиᴧᴀ ᴨᴀниᴋᴀ ᴏднᴀᴋᴏ ᴛы ʙɜяᴧᴀ ᴄᴇбя ʙ ᴩуᴋи и ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴇᴧᴀ ʙ уᴦᴏᴧ ᴋᴏʍнᴀᴛы и ɜᴀᴋᴩыᴧᴀ ᴦᴧᴀɜᴀ ɜᴀдуʍᴀʙɯиᴄь ᴏ ᴛᴏʍ чᴛᴏ будᴇɯь дᴇᴧᴀᴛь дᴀᴧьɯᴇ. Ты уɯᴧᴀ ʙ ᴄᴇбя ɜᴀдуʍᴀʙɯиᴄь ᴏ ᴄʙᴏих ʍыᴄᴧях и ᴩᴇɜᴋᴏ ᴩᴀᴄᴨᴀхнуᴧᴀ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴋᴏᴦдᴀ ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ ᴏбжиᴦᴀющᴇᴇ дыхᴀниᴇ у ᴄᴇбя нᴀ ᴧицᴇ, и ʙᴏᴏбщᴇ ᴛᴏ ᴦᴏᴧᴏʙᴇ. Оᴛᴋᴩыʙ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴛы уʙидᴇᴧᴀ ᴨᴇᴩᴇд ᴄᴏбᴏй ᴧицᴏ ᴄ 6-ʍи ᴋᴩᴀᴄнᴏ-жёᴧᴛыʍи ᴦᴧᴀɜᴀʍи ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ʙниʍᴀᴛᴇᴧьнᴏ ᴛᴇбя ᴩᴀᴄᴄʍᴀᴛᴩиʙᴀᴧи.
Ты хᴏᴛᴇᴧᴀ ᴏᴛᴨᴩыᴦнуᴛь нᴏ ʙ ᴛᴏᴛ жᴇ ʍᴏʍᴇнᴛ удᴀᴩиᴧᴀᴄь ᴦᴏᴧᴏʙᴏй ᴏ ᴄᴛᴇну нᴀхᴏдящуюᴄя ɜᴀ ᴛʙᴏᴇй ᴄᴨинᴏй, бᴇжᴀᴛь быᴧᴏ нᴇᴋудᴀ. Ты ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ɜᴀɯиᴨᴇᴧᴀ и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ нᴇᴦᴏ.
– " И ᴋ чᴇʍу бы ʙᴀʍ ᴏᴄᴛᴀʙᴧяᴛь ʍᴇня ʙ жиʙых? " - Сᴨᴩᴏᴄиᴧᴀ ᴛы ᴏɜᴧᴏбᴧᴇннᴏ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ дᴇʍᴏнᴀ. Тᴏᴛ ʙᴄё ᴛᴀᴋ жᴇ ᴏᴄʍᴀᴛᴩиʙᴀᴧ ᴛᴇбя нᴏ ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴛʙᴏᴇᴦᴏ ʙᴏᴨᴩᴏᴄᴀ ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ нᴀхʍуᴩиᴧᴄя.
– " Пᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ я ᴛᴀᴋ ɜᴀхᴏᴛᴇᴧ. " - Оᴛʙᴇᴛиᴧ 1 ʍᴏᴧᴏдᴀя ᴧунᴀ и ʙᴄᴛᴀʙ уɯёᴧ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» ·
Fiksi RemajaЕхᴇх.. ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь дᴀннᴏᴇ ᴀниʍᴇ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ я ᴩᴇɯиᴧᴀ нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴨᴏ нᴇʍу ᴋниᴦу. Сᴛᴏᴧ ɜᴀᴋᴀɜᴏʙ - ❌ В дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙуᴇᴛ 18+, нᴀᴩᴋᴏᴛиᴋи, ᴋуᴩᴇниᴇ, ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧь и ʙᴏᴏбщᴇʍ ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ. Рᴇᴀᴋции, хᴇды, ʍини-ɸɸ, ᴀᴧɸᴀʙиᴛы, ᴦᴏᴩᴏᴄᴋᴏᴨы, ʙᴄё чᴛᴏ ᴨ...