Аʙᴛᴏᴩ быᴧ ʙдᴏхнᴏʙᴧён ᴨᴇᴄнᴇй - "Gᴀrrᴇᴛᴛᴇ's Rᴇvᴇngᴇ"
°·· Муичиᴩᴏ/Ты ··°
• Twᴏ grᴀvᴇs
—————————————————————
• Дʙᴇ ʍᴏᴦиᴧы
·• Однᴀ ʍᴏᴦиᴧᴀ нᴀ дʙᴏих...
...
Вы уʍиᴩᴀᴧи. Вы ᴄ Муичиᴩᴏ ʍᴇдᴧᴇннᴏ, нᴏ ʙᴇᴩнᴏ уʍиᴩᴀᴧи. В биᴛʙᴇ ᴄ Кᴏᴋуɯибᴏ быᴧᴏ ᴄᴧᴏжнᴏ, ᴏчᴇнь. Вы нᴇ ʙыиᴦᴩыʙᴀᴧи. Сиᴧᴀ Гёʍᴇя, Сᴀнᴇʍи, Гᴇньи и ᴛʙᴏя ᴄ Муичиᴩᴏ быᴧᴀ ʙᴇᴧиᴋᴀ, нᴏ ϶ᴛᴏᴦᴏ быᴧᴏ ʍᴀᴧᴏ. Дᴇʍᴏн ʙᴄё ᴇщё быᴧ жиʙ. Сиᴧы нᴀ иᴄхᴏдᴇ. Муичиᴩᴏ ᴨᴏᴛᴇᴩяᴧ чᴀᴄᴛь ᴩуᴋи и нᴏᴦи, ᴛы жᴇ ᴨᴏᴛᴇᴩяᴧᴀ ɜᴩᴇниᴇ нᴀ ᴏдин ᴦᴧᴀɜ, ᴧᴇʙᴏᴇ ᴨᴧᴇчᴏ быᴧᴏ ᴄиᴧьнᴏ ᴩᴀнᴇнᴏ, ᴀ ᴛᴀᴋ жᴇ быᴧᴀ ɜᴀʍᴇдᴧᴇннᴀя и ᴏᴄᴧᴀбᴧᴇннᴀя ᴩᴀнᴏй нᴀ ᴄᴨинᴇ. Однᴀᴋᴏ ᴨᴏᴋᴀ ʙы быᴧи ᴇщё жиʙы и ʍᴏᴦᴧи дʙиᴦᴀᴛьᴄя ʙы ᴄᴩᴀжᴀᴧиᴄь, нᴇ ᴏᴛᴄᴛуᴨᴀя. Сʍᴇᴧый ᴨᴏᴄᴛуᴨᴏᴋ дᴏᴄᴛᴏйный уʙᴀжᴇния.
Гёʍᴇй, Сᴀнᴇʍи и Гᴇнья ᴛᴏжᴇ быᴧи ᴩᴀнᴇны. Нᴏ ʙᴩᴏдᴇ нᴇ ᴛᴀᴋ ᴄиᴧьнᴏ ᴋᴀᴋ ʙы и ᴇщё ʍᴏᴦᴧи дʙиᴦᴀᴛьᴄя и ᴄᴩᴀжᴀᴛьᴄя ʙ ᴨᴏᴧную ᴄиᴧу. У ʍнᴏᴦих ᴨᴩᴏбудиᴧиᴄь ʍᴇᴛᴋи, у ᴛᴇбя ᴛᴏжᴇ. Ты иᴄᴨᴏᴧьɜᴏʙᴀᴧᴀ дыхᴀниᴇ ᴦᴩᴏʍᴀ, нᴏ ᴛʙᴏя ᴄᴋᴏᴩᴏᴄᴛь, ᴧᴏʙᴋᴏᴄᴛь и ᴩᴇᴀᴋция быᴧи ɜᴀʍᴇдᴧᴇнныᴇ и ᴏᴄᴧᴀбᴧᴇнныᴇ.
Сᴨуᴄᴛя нᴇᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴇ ʙᴩᴇʍя ʙᴄё-ᴛᴀᴋи удᴀᴧᴏᴄь ᴨᴏбᴇдиᴛь Кᴏᴋуɯибᴏ. Однᴀᴋᴏ быᴧи ᴩᴀнᴇнныᴇ, у Муичиᴩᴏ ᴏᴛᴄуᴛᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ чᴀᴄᴛь ᴩуᴋи и чᴀᴄᴛь нᴏᴦи. Тᴀᴋ жᴇ ᴨᴩи ᴏдних иɜ ᴨᴏᴄᴧᴇдних удᴀᴩᴏʙ Кᴏᴋуɯибᴏ ᴄʍᴏᴦ ᴩᴀɜᴩᴇɜᴀᴛь ᴛᴇᴧᴏ Тᴏᴋиᴛᴏ ᴨᴏᴨᴏᴧᴀʍ ᴦᴏᴩиɜᴏнᴛᴀᴧьнᴏ. Пᴏᴋᴀ Сᴀнᴇʍи быᴧ ᴄ Гᴇньᴇй, Хиʍᴇджиʍᴀ быᴧ ᴄ ᴛᴏбᴏй и Муичиᴩᴏ. Гёʍᴇй ᴨᴩиᴋᴩыᴧ ᴛʙᴏё ᴛᴇᴧᴏ и ᴛᴇᴧᴏ Муичиᴩᴏ ᴄʙᴏиʍ ᴏᴧиʙᴋᴏʙыʍ хᴀᴨᴨи. Вы ᴄ Тᴏᴋиᴛᴏ ᴧᴇжᴀᴧи нᴀᴨᴏᴧᴏʙину ʍёᴩᴛʙыᴇ ʙ ᴏбниʍᴋу, ᴛᴏчнᴇᴇ ᴛы ᴧᴇжᴀᴧᴀ ᴩядᴏʍ ᴄ ниʍ, ᴨᴩижиʍᴀяᴄь ᴋ нᴇʍу.
Вы ᴏбᴀ быᴧи нᴀ ᴦᴩᴀни ᴄʍᴇᴩᴛи, нᴏ ʍᴏᴦᴧи ᴄᴧыɯᴀᴛь, ᴦᴏʙᴏᴩиᴛь, ʙынюхиʙᴀᴛь ɜᴀᴨᴀхи, дыɯᴀᴛь и ᴛ.д. хᴏᴛя дᴀʙᴀᴧᴏᴄь ϶ᴛᴏ ʙᴄё ᴄ ᴛᴩудᴏʍ. Вы быᴧи ᴛᴀйныʍи ʙᴏɜᴧюбᴧᴇнныʍи ᴨᴏ ᴛиᴨу Обᴀнᴀя и Мицуᴩи. Уʍиᴩᴀᴧи дᴩуᴦ ᴩядᴏʍ ᴄ дᴩуᴦᴏʍ. Вы ᴏбᴀ иᴄᴛᴇᴋᴀᴧи ᴋᴩᴏʙью, и хᴀᴨᴨи Гёʍᴇя ᴛᴏжᴇ нᴀʍᴏᴋᴧᴏ ᴏᴛ ʙᴀɯᴇй ᴋᴩᴏʙи. Пᴏᴄᴧᴇдний ᴋᴄᴛᴀᴛи ᴏᴛᴏɯёᴧ ᴨᴏдᴀᴧьɯᴇ, чᴛᴏ бы дᴀᴛь ʙᴀʍ нᴀᴨᴏᴄᴧᴇдᴏᴋ ʙᴩᴇʍя чᴛᴏбы ᴨᴏбыᴛь нᴀᴇдинᴇ.
— Мы ᴄᴋᴏᴩᴏ уʍᴩёʍ.
Сᴏʙᴄᴇʍ ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏ ᴋᴀᴋ и ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Муичиᴩᴏ, ᴨᴏᴋᴀ ᴛы ᴨᴩижиʍᴀᴧᴀᴄь ᴋ нᴇʍу. Бᴧᴀᴦᴏдᴀᴩя Тᴀнджиᴩᴏ ᴏн ᴄʍᴏᴦ ᴨᴩᴏяʙᴧяᴛь ϶ʍᴏции ᴄнᴏʙᴀ. Однᴀᴋᴏ, нᴇ ᴛᴀᴋ чᴀᴄᴛᴏ, нᴇ ᴄᴏ ʙᴄᴇʍи, и ᴋ ᴛᴏʍу жᴇ ʙ биᴛʙᴇ ᴏн ᴨᴏᴛᴩᴀᴛиᴧ ʍнᴏᴦᴏ ϶нᴇᴩᴦии.
— Я ᴧюбᴧю ʙᴀᴄ Муичиᴩᴏ-Сᴀн.
С дᴏᴧᴇй ᴦᴩуᴄᴛи ʙ ᴦᴏᴧᴏᴄᴇ ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧᴀ ᴛы, ᴏᴨуᴄᴛиʙ ʙɜᴦᴧяд, быᴧᴏ бᴏᴧьнᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь нᴀ Тᴏᴋиᴛᴏ ʙ ᴛᴀᴋᴏʍ ᴄᴏᴄᴛᴏянии.
— Мнᴇ жᴀᴧь, чᴛᴏ ᴨᴩи жиɜни я нᴇ ᴄʍᴏᴦᴧᴀ нᴏᴩʍᴀᴧьнᴏ нᴀйᴛи ʙ ᴄᴇбᴇ ᴄиᴧы ᴄᴋᴀɜᴀᴛь ʙᴀʍ ϶ᴛᴏ.
Муичиᴩᴏ ʙᴄё ϶ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴧуɯᴀᴧ ᴨᴏᴋᴀ ᴛы ᴦᴏʙᴏᴩиᴧᴀ, и ʍᴏᴧчᴀᴧ, ʙниᴋᴀя ʙ ᴄᴧᴏʙᴀ.— Я ᴛᴏжᴇ ᴧюбᴧю ᴛᴇбя. Я дуʍᴀᴧ, чᴛᴏ ᴧюбᴏʙь ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ будᴇᴛ ʍᴇɯᴀᴛьᴄя ʙ нᴀɯᴇʍ дᴇᴧᴇ. Нᴏ ᴛᴇᴨᴇᴩь, ᴋᴏᴦдᴀ ᴄᴩᴀжᴇниᴇ ᴨᴏɜᴀди, ᴀ ᴄʍᴇᴩᴛь ᴩядᴏʍ, ʍнᴇ нᴇ ᴄᴛᴩᴀɯнᴏ ʙыᴩᴀɜиᴛь ᴄʙᴏи чуʙᴄᴛʙᴀ ᴋ ᴛᴇбᴇ.
Ты ʙыдᴏхнуᴧᴀ, ᴄᴧуɯᴀʙ ᴇᴦᴏ. Тʙᴏи щёᴋи ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴨᴏᴋᴩᴀᴄнᴇᴧи, ᴀ ᴄ ᴦᴧᴀɜ ᴨᴏɯᴧи ᴄᴧёɜы. Быᴧᴏ бᴏᴧьнᴏ ᴏᴄᴏɜнᴀʙᴀᴛь ᴛᴏ, чᴛᴏ ʙы ᴏбᴀ ᴄᴋᴏᴩᴏ ᴄᴋᴏнчᴀᴇᴛᴇᴄь. Мᴏᴧчᴀ ᴧюбиʙ дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ, и уɜнᴀʙ ᴏ чуʙᴄᴛʙᴀх ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴨᴇᴩᴇд ᴄʍᴇᴩᴛью, ϶ᴛᴏ быᴧᴏ нᴇᴄᴨᴩᴀʙᴇдᴧиʙᴏ. Нᴏ ᴋᴀждый иɜ ʙᴀᴄ ᴛᴀᴋ ᴄᴀʍ ᴩᴇɯиᴧ, быᴧᴏ ᴨᴏɜднᴏ ᴄᴏжᴀᴧᴇᴛь ᴏ чёʍ-ᴛᴏ.Ты ʍᴏᴧчᴀ ᴨᴏᴧᴏжиᴧᴀ ᴄʙᴏю ᴦᴏᴧᴏʙу ᴋʍу нᴀ ᴦᴩудь, ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴨᴩи ᴏбниʍᴀя ᴇᴦᴏ, ᴋᴀᴋ ʍᴏᴦᴧᴀ.
— Эᴛᴏ ʙᴇдь нᴇ ʍᴏжᴇᴛ быᴛь ᴋᴏнцᴏʍ...
Сᴏ ᴄᴛᴩᴀхᴏʍ ʙ ᴦᴏᴧᴏᴄᴇ ᴨᴩᴏɯᴇᴨᴛᴀᴧᴀ ᴛы. Ты ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ, ᴋᴀᴋ Муичиᴩᴏ ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ɯᴇʙᴇᴧьнуᴧᴄя. Дʙижᴇния дᴀʙᴀᴧиᴄь ʙᴀʍ ᴏбᴏиʍ ᴄ бᴏᴧью, нᴏ ᴏн ᴄдᴇᴧᴀᴧ ϶ᴛᴏ ᴩᴀди ᴛᴇбя. Тᴏᴋиᴛᴏ нᴀᴋᴧᴏниᴧᴄя ᴋ ᴛᴇбᴇ, и ᴨᴏдняʙ ᴛʙᴏю ᴦᴏᴧᴏʙу ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ʙ ᴦубы. Оᴛᴄᴛᴩᴀниʙɯиᴄь, ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴨᴩижᴀᴧ ᴛᴇбя ᴋ ᴄᴇбᴇ.
— Эᴛᴏ ᴋᴏнᴇц. Нᴏ нᴇ ᴨᴇᴩᴇжиʙᴀй, ʍы уʍᴩёʍ ʙʍᴇᴄᴛᴇ, и ᴏбяɜᴀᴛᴇᴧьнᴏ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиʍᴄя ʙ ᴄᴧᴇдующᴇй жиɜни. Я ʙᴇᴩю, и ᴛы ʙᴇᴩь.
Пᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ Муичиᴩᴏ, ᴏбниʍᴀя ᴛᴇбя. Пᴏᴋᴀ ᴛы ᴩᴀɜᴩыдᴀᴧᴀᴄь нᴀ ᴇᴦᴏ ᴦᴩуди, ᴏн и ᴄᴀʍ ᴨᴩᴏᴧиᴧ ᴨᴀᴩу ᴄᴧёɜ.— Мы уʍᴩёʍ ʙʍᴇᴄᴛᴇ, дᴏᴩᴏᴦᴀя.
Пᴏʙᴛᴏᴩиᴧ ᴄᴛᴏᴧᴨ ᴛуʍᴀнᴀ, ᴨᴏᴦᴧᴀжиʙᴀя ᴛᴇбя ᴨᴏ ᴦᴏᴧᴏʙᴇ и ɜᴀᴛыᴧᴋу ᴄʙᴏᴇй ᴨᴏᴄᴧᴇднᴇй ᴩуᴋᴏй. Кᴩᴏʙᴏᴛᴇчᴇниᴇ и нᴇ дуʍᴀᴧᴏ ᴏᴄᴛᴀнᴀʙᴧиʙᴀᴛьᴄя, ᴀ ʙᴀɯᴇ ʙᴩᴇʍя ᴄ ниʍ ᴨᴏдхᴏдиᴧᴏ ᴋ ᴋᴏнцу. Вы ᴏбᴀ ᴄᴧыɯᴀᴧи ᴋᴩиᴋи Сᴀнᴇʍи ᴦдᴇ-ᴛᴏ нᴇдᴀᴧᴇᴋᴏ, нᴏ ʙᴄё ɜʙуᴋи ʙ ᴋᴏнцᴇ ᴋᴏнцᴏʙ ᴄᴛᴀᴧи ᴩᴀᴄᴨᴧыʙчᴀᴛыʍи. В иᴛᴏᴦᴇ, ʙы уʍᴇᴩᴧи ʙ ᴏбъяᴛьях дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ. Ты уʍᴇᴩᴧᴀ ᴨᴇᴩʙᴀя, ᴀ Муичиᴩᴏ и ᴄᴧᴇдᴏʍ ɜᴀ ᴛᴏбᴏй.Пᴏᴄᴧᴇ ᴏᴋᴏнчᴀᴛᴇᴧьнᴏй биᴛʙы ᴄ Муɜᴀнᴏʍ, ʙᴀʍ ᴄ Тᴏᴋиᴛᴏ ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧи ᴨᴀʍяᴛниᴋ, чᴛᴏ бы ᴨᴏʍниᴛь и ᴨᴏчиᴛᴀᴛь ʙᴀᴄ. Пᴀʍяᴛниᴋи нᴀд нᴀдᴦᴩᴏбияʍи ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧи ᴛᴀᴋ жᴇ ʙᴄᴇʍ ᴨᴏᴦибɯиʍ ᴄᴛᴏᴧᴨᴀʍ, нᴏ ᴄᴏʙʍᴇᴄᴛныᴇ ᴨᴀʍяᴛниᴋи ᴄᴛᴏяᴧи ᴛᴏᴧьᴋᴏ у ʙᴀᴄ ᴄ Муичиᴩᴏ, ᴀ ᴛᴀᴋ жᴇ у Обᴀнᴀя ᴄ Мицуᴩи. Вᴄᴇх ᴨᴏхᴏᴩᴏниᴧи, ᴄᴩᴀжᴇния быᴧи ᴏᴋᴏнчᴇны....
Кᴏᴧ. Сᴧᴏʙ — 652 ᴄᴧᴏʙ
Дᴀᴛᴀ — 2.04.24.Как вам кстати новый вид оформы??
ВЫ ЧИТАЕТЕ
· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» ·
أدب المراهقينЕхᴇх.. ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь дᴀннᴏᴇ ᴀниʍᴇ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ я ᴩᴇɯиᴧᴀ нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴨᴏ нᴇʍу ᴋниᴦу. Сᴛᴏᴧ ɜᴀᴋᴀɜᴏʙ - ❌ В дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙуᴇᴛ 18+, нᴀᴩᴋᴏᴛиᴋи, ᴋуᴩᴇниᴇ, ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧь и ʙᴏᴏбщᴇʍ ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ. Рᴇᴀᴋции, хᴇды, ʍини-ɸɸ, ᴀᴧɸᴀʙиᴛы, ᴦᴏᴩᴏᴄᴋᴏᴨы, ʙᴄё чᴛᴏ ᴨ...