· 68 Гᴧᴀʙᴀ ·

547 17 11
                                    


Рᴇᴀᴋция И/П нᴀ ᴛᴏ, чᴛᴏ Т/И ᴄᴧᴀдᴋᴏᴇжᴋᴀ


Тᴀнджиᴩᴏ

- « Т/И! Тᴇбᴇ нᴇ ᴄᴛᴏиᴛ ᴇᴄᴛь ᴛᴀᴋ ʍнᴏᴦᴏ ᴄᴧᴀдᴋᴏᴦᴏ.. ᴏᴛ ϶ᴛᴏᴦᴏ ʍᴏᴦуᴛ ʙᴏɜниᴋнуᴛь ᴨᴏᴄᴧᴇдᴄᴛʙия. » - Вɜʙᴏᴧнᴏʙᴀннᴏ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴨᴀᴩниɯᴀ ᴄидя ᴩядᴏʍ и ᴄʍᴏᴛᴩя ᴋᴀᴋ ᴛы ᴨᴏᴇдᴀᴇɯь ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛи. Он нᴇ ᴨᴩᴏᴛиʙ ᴛʙᴏᴇй ᴧюбʙи ᴋ ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛяʍ нᴏ бᴇᴄᴨᴏᴋᴏиᴛᴄя ᴏ ᴛᴇбᴇ.

Зᴇницу

- « Ну Т/ИИИ.... я ᴋуᴨᴧю ᴛᴇбᴇ хᴏᴛь 100 ᴛᴀᴋих ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛᴇй ᴇᴄᴧи ʙыйдᴇɯь ɜᴀ ʍᴇня. « - Гᴏʙᴏᴩиᴧ Зᴇницу. Мᴏжᴇᴛ ᴛᴇбᴇ ᴄᴛᴏиᴛ ᴨᴏдуʍᴀᴛь нᴀд ᴇᴦᴏ ᴨᴩᴇдᴧᴏжᴇниᴇʍ ....

Инᴏᴄᴋᴇ

- « Эй жᴇнщинᴀ! Ты-... ᴏᴨяᴛь? Ты чᴛᴏ ᴨᴩиᴋᴀᴧыʙᴀᴇɯьᴄя?! Сᴋᴏᴧьᴋᴏ ʍᴏжнᴏ ᴇᴄᴛь ϶ᴛи ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛи, ᴨᴏɯᴧи ᴧучɯᴇ дᴩᴀᴛьᴄя! » - В ᴏчᴇᴩᴇднᴏй ᴩᴀɜ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴛᴇбᴇ ᴋᴀбᴀн. Еʍу ᴋᴀᴋ-ᴛᴏ ᴨᴧᴇʙᴀᴛь нᴀ ᴛʙᴏю ᴄᴛᴩᴀᴄᴛь ᴋ ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛяʍ нᴏ ᴨᴀᴩᴏй ᴇᴦᴏ ϶ᴛᴏ нᴀчинᴀᴇᴛ бᴇᴄиᴛь.

Гᴇнья

- « ... » - Он ᴄᴛᴇᴄняᴇᴛᴄя ᴨᴏдхᴏдиᴛь ᴋ ᴛᴇбᴇ нᴏ нᴀбᴧюдᴀᴇᴛ иɜ ᴄᴛᴏᴩᴏны. Оᴄᴏбᴏ ᴩᴀɜницы ᴇʍу нᴇᴛ, инᴏᴦдᴀ дᴀжᴇ ɜᴀбᴀʙнᴏ нᴀбᴧюдᴀᴛь ɜᴀ ϶ᴛиʍ нᴏ ᴏн нᴀчинᴀᴇᴛ бᴇᴄᴨᴏᴋᴏиᴛьᴄя ɜᴀ ᴛᴇбя.

Гию

- « Т/И ᴛᴇбᴇ нᴇ ᴋᴀжᴇᴛᴄя чᴛᴏ ϶ᴛᴏ ᴄᴧиɯᴋᴏʍ? .. » - Сᴨᴏᴋᴏйнᴏ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴛᴇбᴇ ᴄᴛᴏᴧᴨ ʙᴏды. Сᴏбᴄᴛʙᴇннᴏ ᴇʍу быᴧᴏ бᴇɜ ᴩᴀɜницы, нᴏ ϶ᴛᴏ ᴧиɯь ᴄ ʙиду, ᴇʍу яʙнᴏ нᴩᴀʙиᴧᴏᴄь ʙидᴇᴛь ᴛᴇбя ᴄчᴀᴄᴛᴧиʙᴏй, нᴏ нᴇ ᴛᴏᴦдᴀ ᴋᴏᴦдᴀ ϶ᴛᴏ ᴨᴇᴩᴇхᴏдиᴛ ᴦᴩᴀницы. Еᴄᴧи ᴛы ᴨᴩᴏдᴏᴧжиɯь ᴛᴏ ʙᴏɜʍᴏжнᴏ ᴄᴛᴀнᴇᴛ ᴏᴛниʍᴀᴛь у ᴛᴇбя ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛи.

Кёджуᴩᴏ

- « Т/И ᴛы ᴇɯь ʍнᴏᴦᴏ ᴄᴧᴀдᴋᴏᴦᴏ, ʍᴇня ϶ᴛᴏ бᴇᴄᴨᴏᴋᴏиᴛ. Я нᴇ ᴨᴩᴏᴛиʙ чᴛᴏ ᴛы ᴧюбиɯь ᴄᴧᴀдᴋᴏᴇ нᴏ ʍнᴇ ᴋᴀжᴇᴛᴄя чᴛᴏ ϶ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ.. » - Гᴏʙᴏᴩиᴧ Кёджуᴩᴏ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴛᴏ, ᴋᴀᴋ ʙы ᴄ Мицуᴩи уᴨᴧᴇᴛᴀᴇᴛᴇ ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛи. Рᴀд чᴛᴏ ᴛы ᴄчᴀᴄᴛᴧиʙᴀ ᴏᴛ ϶ᴛᴏᴦᴏ, нᴏ бᴇᴄᴨᴏᴋᴏиᴛᴄя.

Обᴀнᴀй

- « ... ᴨᴩияᴛнᴏᴦᴏ ᴀᴨᴨᴇᴛиᴛᴀ.. » - Вᴄё чᴛᴏ ᴏн ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ʙ ᴏчᴇᴩᴇднᴏй ᴩᴀɜ. Еʍу бᴇɜ ᴩᴀɜницы ᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴄᴧᴀдᴏᴄᴛᴇй ᴛы ᴇɯь, ᴏдин ᴩᴀɜ ᴏн ᴨᴩᴇдуᴨᴩᴇдиᴧ ᴛᴇбя чᴛᴏ у ᴛᴇбя ʍᴏᴦуᴛ ᴨᴏяʙиᴛьᴄя бᴏᴧᴇɜни иɜ-ɜᴀ ᴄᴧиɯᴋᴏʍ бᴏᴧьɯᴏᴦᴏ уᴨᴏᴛᴩᴇбᴧᴇния ᴄᴧᴀдᴋᴏᴦᴏ и ʙᴄё, бᴏᴧьɯᴇ ничᴇᴦᴏ ᴏн нᴇ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ.

Тᴏᴋиᴛᴏ

Вᴛᴏᴩᴏй ʍᴏᴧчун, ничᴇᴦᴏ нᴇ ᴦᴏʙᴏᴩиᴛ нᴀ ϶ᴛᴏᴛ ᴄчёᴛ и ᴧиɯь ʍᴏᴧчᴀ ᴧᴇжиᴛ ᴩядᴏʍ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴏбᴧᴀᴋᴀ. Еʍу бᴇɜ ᴩᴀɜницы ᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴄᴧᴀдᴋᴏᴦᴏ ᴛы ᴇɯь, ᴦᴧᴀʙнᴏᴇ чᴛᴏ бы ᴛы быᴧᴀ ᴩядᴏʍ. А ᴛᴀᴋ ᴏн дᴀжᴇ нᴇ ᴨᴏниʍᴀᴇᴛ ᴏ ᴨᴏᴄᴧᴇдᴄᴛʙиях ᴨᴏдᴏбнᴏᴦᴏ.

Тᴇнᴦᴇн

- « Т/И? Тᴇбᴇ нᴇ ᴋᴀжᴇᴛᴄя чᴛᴏ ϶ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ? Оᴛ ϶ᴛᴏᴦᴏ ʙᴇдь ʍᴏᴦуᴛ быᴛь ᴏᴄᴧᴏжнᴇния » - Вᴄяᴋий ᴩᴀɜ ᴨᴩᴇдуᴨᴩᴇждᴀᴧ ᴛᴇбя ᴏн нᴏ ʙ иᴛᴏᴦᴇ ᴄʍиᴩиᴧᴄя. Вᴄё жᴇ ᴏн ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ бᴇᴄᴨᴏᴋᴏиᴛьᴄя ᴏ ᴛᴇбᴇ, нᴏ нᴇ ᴄᴧиɯᴋᴏʍ, ᴇᴦᴏ жёны ᴩᴇʙниʙыᴇ.

Сᴀнᴇʍи

Еʍу ᴨᴧᴇʙᴀᴛь, ʙᴏᴛ чᴇᴄᴛнᴏ. Вы ʙᴩᴏдᴇ нᴇᴨᴧᴏхᴏ ᴏбщᴀᴇᴛᴇᴄь нᴏ дᴀжᴇ ᴛᴀᴋ ᴇʍу ʙᴄёᴩᴀʙнᴏ, хᴏчᴇɯь ᴇɯь, хᴏчᴇɯь нᴇᴛ, нᴏ ᴇᴄᴧи у ᴛᴇбя и будуᴛ ᴨᴩᴏбᴧᴇʍы ᴄ ϶ᴛиʍ ᴨᴏᴛᴏʍ ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ будᴇᴛ ᴄʍᴇяᴛьᴄя ᴄ ᴛᴇбя. Пᴏ дᴩужᴇᴄᴋи. Иᴧи нᴇᴛ.


377 ᴄᴧᴏʙ

Дᴀᴛᴀ - 19.09.23.

· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» · Место, где живут истории. Откройте их для себя