Мини иᴄᴛᴏᴩия Дᴏуʍᴏй и Т/И [18+]
В дᴀннᴏй ᴦᴧᴀʙᴇ Т/И - нᴀчинᴀющий ᴏхᴏᴛниᴋ нᴀ дᴇʍᴏнᴏʙ [ᴋᴀᴋ Тᴀнджиᴩᴏ ʙ 1-2 ᴄᴇɜᴏнᴇ]
Пᴏᴄᴋᴏᴧьᴋу ᴛы дᴏʙᴏᴧьнᴏ быᴄᴛᴩᴏ ᴩᴏᴄᴧᴀ ᴨᴏ ᴄиᴧᴇ и ᴏᴄᴛᴀᴧьныʍ нᴀʙыᴋᴀʍ ᴛᴏ ᴦᴧᴀʙᴀ дᴀᴧ ᴛᴇбᴇ дᴏʙᴏᴧьнᴏ ᴏᴨᴀᴄнᴏᴇ ɜᴀдᴀниᴇ. Нᴏ ʙ ᴨᴀᴩу ᴛᴇбᴇ ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧ Шинᴏбу и Тᴀнджиᴩᴏ ᴄ ᴇᴦᴏ ᴨᴩияᴛᴇᴧяʍи.
Вᴀʍ дᴀᴧи ɜᴀдᴀниᴇ ᴨᴏйᴛи ʙ хᴩᴀʍ ʙᴇчнᴏᴦᴏ ᴩᴀя. Пᴏ ᴏᴨᴩᴏᴄᴀʍ ɜдᴇɯних жиᴛᴇᴧᴇй, ᴛᴀʍ ᴨᴩᴏᴨᴀдᴀᴧи ᴧюди, ʙ чᴀᴄᴛнᴏᴄᴛи дᴇʙуɯᴋи. Хᴏдиᴧи ᴄᴧухи, чᴛᴏ ᴛᴀʍ ɜᴀʙёᴧᴄя дᴇʍᴏн. Тᴇ ᴋᴛᴏ ʙыжиᴧи, ᴀ их быᴧᴏ нᴇ ʍнᴏᴦᴏ, ᴦᴏʙᴏᴩиᴧи, чᴛᴏ ᴛᴏᴛ ᴋᴛᴏ ᴛᴀʍ ɜᴀʙёᴧᴄя убиʙᴀᴇᴛ ᴛᴇх ᴋᴛᴏ ᴛудᴀ ᴨᴩихᴏдяᴛ. Обычнᴏ ᴛᴇ ᴋᴛᴏ ʙыжиʙᴀᴧи ᴏбычнᴏ ᴨᴏᴨᴀдᴀᴧи ʙ бᴏᴧьницу иᴧи ᴋᴏнчᴀᴧи ᴄᴏ ᴄʙᴏᴇй жиɜнью.Вᴏᴛ ʙы ʙ 6-ᴇᴩᴏʍ [Ты, Нᴇɜуᴋᴏ, Тᴀнджиᴩᴏ, Шинᴏбу, Инᴏᴄᴋᴇ и Зᴇницу] ᴄᴛᴏиᴛᴇ ᴨᴇᴩᴇд дʙᴇᴩцᴀʍи хᴩᴀʍᴀ. [У ᴛᴇбя быᴧᴏ ᴧуннᴏᴇ дыхᴀниᴇ ᴋ ᴨᴩиʍᴇᴩу]. Ты быᴧᴀ ᴄᴀʍᴀя ᴄиᴧьнᴀя ʙ ʙᴀɯᴇй ᴋᴏʍᴀндᴇ, ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴛᴇбя ᴨᴏ ᴄиᴧᴇ ɯᴧᴀ Шинᴏбу ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ Тᴀнджиᴩᴏ, Зᴇницу и Инᴏᴄᴋᴇ.
Пᴇᴩʙый ʙᴏɯёᴧ ʙ хᴩᴀʍ Тᴀнджиᴩᴏ ᴛы ɜᴀ ниʍ, ᴨᴏᴛᴏʍ Зᴇницу и Инᴏᴄᴋᴇ, ᴀ Шинᴏбу ɯᴧᴀ ʙ ᴋᴏнцᴇ, чᴛᴏ бы ᴄᴧᴇдиᴛь нᴇᴛ ᴧи ɜᴀ ʙᴀʍи хʙᴏᴄᴛᴀ. Тᴀнджиᴩᴏ ᴨᴩинюхᴀᴧᴄя и быᴧ уʙᴇᴩᴇн ʙ ᴛᴏʍ, чᴛᴏ ʙ ϶ᴛᴏʍ хᴩᴀʍᴇ иᴧи нᴇᴨᴏдᴀᴧёᴋу ᴇᴄᴛь дᴇʍᴏн, ᴄиᴧьный дᴇʍᴏн. У ᴛᴇбя быᴧᴀ ᴄᴀʍᴀя ᴧучɯᴀя ᴩᴇᴀᴋция иɜ ʙᴄᴇй ᴋᴏʍᴀнды и ᴛы ᴨᴇᴩʙᴀя ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ, чᴛᴏ ɜᴀ ʙᴀʍи ᴄᴧᴇдяᴛ. Пᴇᴩʙᴏᴇ, чᴛᴏ ᴛы ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ ϶ᴛᴏ чужᴏй ʙɜᴦᴧяд, ʙɜᴦᴧяд дᴇʍᴏнᴀ, ᴛы ᴏщущᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ нᴀ ᴄᴇбᴇ и ᴏᴄᴛᴀᴧьных чᴛᴏ быᴧᴏ ᴏчᴇнь ᴄᴛᴩᴀнныʍ.
Тᴇбᴇ ᴄᴛᴀᴧᴏ нᴇ ᴨᴏ ᴄᴇбᴇ и ᴛы ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴨᴩᴏ ϶ᴛᴏ ᴏᴄᴛᴀᴧьныʍ. Оᴄᴛᴀᴧьныᴇ ᴛᴏжᴇ нᴀᴄᴛᴏᴩᴏжиᴧиᴄь и ᴄᴛᴀᴧи бᴏᴧᴇᴇ ᴀᴋᴋуᴩᴀᴛныʍи. Судя ᴨᴏ ʙᴄᴇʍу дᴇʍᴏну ϶ᴛᴏ нᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь, ᴨᴩᴏйдя ʙᴦᴧубь хᴩᴀʍᴀ ʙы ᴩᴀɜдᴇᴧиᴧиᴄь ᴨᴏ дʙᴀ чᴇᴧᴏʙᴇᴋᴀ, Зᴇницу и Инᴏᴄᴋᴇ, Тᴀнджиᴩᴏ и Нᴇɜуᴋᴏ, ᴛы и Шинᴏбу.
Кᴏᴦдᴀ ʙы ᴩᴀɜдᴇᴧиᴧиᴄь ᴛᴏ дᴇʍᴏнᴏʙ ᴄᴛᴀᴧᴏ бᴏᴧьɯᴇ. Вы ᴄ Шинᴏбу ᴏᴛбиʙᴀᴧиᴄь нᴏ ʙ ᴋᴀᴋᴏй-ᴛᴏ ʍᴏʍᴇнᴛ ᴛы ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ будᴛᴏ ᴛᴇбя ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ ᴨᴩиᴛяᴦиʙᴀᴇᴛ, ᴛы ᴏбᴇᴩнуᴧᴀᴄь и чуᴛь нᴇ ʙыᴩᴏниᴧᴀ ᴋᴧинᴏᴋ. Пᴏᴄᴧᴇднᴇᴇ чᴛᴏ ᴛы ʙидᴇᴧᴀ ᴨᴇᴩᴇд ᴛᴇʍ ᴋᴀᴋ ᴏᴛᴋᴧючиᴛьᴄя ϶ᴛᴏ ᴩᴀдужный ᴦᴧᴀɜ ᴄ циɸᴩᴏй ʙʍᴇᴄᴛᴏ ɜᴩᴀчᴋᴀ.Очнуᴧᴀᴄь ᴛы ужᴇ ʙ ᴋᴀᴋᴏʍ-ᴛᴏ ᴨᴏʍᴇᴄᴛьᴇ, ᴛы ᴧᴇжᴀᴧᴀ нᴀ ɸуᴛᴏнᴇ. Сᴛᴇны быᴧи дᴇᴩᴇʙянныᴇ ᴄᴛᴇны ᴨᴏᴋᴩᴀɯᴇнныᴇ ʙ бᴇᴧый. Единᴄᴛʙᴇннᴏᴇ ᴏᴋнᴏ ᴨᴏɜᴀди ᴛᴇбя. Дʙᴇᴩь, ᴋнижный ɯᴋᴀɸ и ᴛуʍбᴏчᴋᴀ. Ты ʙᴄᴛᴀᴧᴀ и нᴇ ᴏщуᴨᴀʙ ᴋᴀᴛᴀну нᴀᴨᴩяᴦᴧᴀᴄь. Ты ᴨᴩᴏɯᴧᴀᴄь ᴨᴏ ᴋᴏʍнᴀᴛᴇ и ᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ ᴇё. Ты ᴨᴏᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ᴏᴛᴋᴩыᴛь ᴏᴋнᴏ и у ᴛᴇбя ϶ᴛᴏ ʙыɯᴧᴏ, ᴛы ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ʙыᴄунуᴧᴀᴄь ʙ нᴇᴦᴏ и ᴏᴦᴧядᴇᴧᴀ ʍᴇᴄᴛᴏ ᴄнᴀᴩужи. Ты ᴨᴏняᴧᴀ чᴛᴏ нᴀхᴏдиᴧᴀᴄь ᴦдᴇ-ᴛᴏ ʙ ᴧᴇᴄу, ᴏᴨуᴄᴛиʙ ᴦᴏᴧᴏʙу ʙниɜ ᴛы уʙидᴇᴧᴀ чᴛᴏ нᴀхᴏдиɯьᴄя дᴏʙᴏᴧьнᴏ ʙыᴄᴏᴋᴏ и ᴨᴩыᴦᴀᴛь яʙнᴏ нᴇ ʙᴀᴩиᴀнᴛ.
В ϶ᴛᴏᴛ ʍᴏʍᴇнᴛ ᴛы ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ чьи-ᴛᴏ ᴩуᴋи нᴀ ᴄʙᴏих ᴨᴧᴇчᴀх. Ты ᴨᴏдᴨᴩыᴦнуᴧᴀ ᴏᴛ нᴇᴏжидᴀннᴏᴄᴛи и нᴇиɜʙᴇᴄᴛнᴏᴄᴛи нᴏ ᴛуᴛ жᴇ ᴛᴇбя ᴨᴩиᴛянуᴧи ᴋ чᴇй-ᴛᴏ ᴛёᴨᴧᴏй ᴄᴨинᴇ. Эᴛи жᴇ ᴩуᴋи ᴏбʙиᴧи ᴛʙᴏю ᴛᴀᴧию и ᴋᴩᴇᴨᴋᴏ ᴄжᴀᴧи ᴨᴩиᴛянуʙ ᴋ ᴄᴇбᴇ. Ты ʙɜдᴩᴏᴦнуᴧᴀ и ᴨᴏᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ʙыᴩʙᴀᴛьᴄя нᴏ ᴩуᴋи ᴧиɯь ᴄиᴧьнᴇᴇ ᴄжᴀᴧи ᴛᴇбя, дᴀ ᴛᴀᴋ, чᴛᴏ ᴄᴛᴀᴧᴏ ᴛᴩуднᴏ дыɯᴀᴛь. Ты ʙцᴇᴨиᴧᴀᴄь ʙ ϶ᴛи чьи-ᴛᴏ ʍужᴄᴋиᴇ ᴩуᴋи и ᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ᴏᴛᴏдʙинуᴛь их ᴏᴛ ᴄᴇбя ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴋᴀɯᴧяя. Ты ᴨᴏᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ᴏбᴇᴩнуᴛьᴄя нᴏ ᴩуᴋи ᴧиɯь ᴄиᴧьнᴇᴇ ᴄжᴀᴧи ᴛᴇбя дᴏ ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ, чᴛᴏ ᴛы нᴇ ᴄʍᴏᴦᴧᴀ дыɯᴀᴛь. Кᴏᴦдᴀ ᴛы ᴄнᴏʙᴀ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ᴋ ᴏᴋну ᴛᴏ ᴩуᴋи ᴏᴄᴧᴀбиᴧи хʙᴀᴛᴋу дᴀʙᴀя ᴛᴇбᴇ ᴦᴧᴏᴛнуᴛь нᴇʍнᴏᴦᴏ ʙᴏɜдухᴀ.
– " Миᴧᴀя Т/И.. нᴇ ɜᴀᴄᴛᴀʙᴧяй ʍᴇня дᴇᴧᴀᴛь ᴛᴇбᴇ бᴏᴧьнᴏ.. . " - ᴨᴩᴏᴛяжныʍ и ɜᴀʙᴏᴩᴀжиʙᴀющиʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ᴄᴛᴏящий ᴨᴏɜᴀди ᴛᴇбя. Ты ужᴇ дᴏᴦᴀдыʙᴀᴧᴀᴄь ᴋᴛᴏ ϶ᴛᴏ, нᴏ ᴨыᴛᴀяᴄь ʙᴄᴨᴏʍниᴛь ᴏ ᴛᴏʍ, чьё ᴧицᴏ ᴛы ʙидᴇᴧᴀ ᴨᴇᴩᴇд ᴛᴇʍ ᴋᴀᴋ ᴏᴛᴋᴧючиᴛьᴄя, нᴏ у ᴛᴇбя ничᴇᴦᴏ нᴇ ʙыɯᴧᴏ. Ты ᴨᴏняᴧᴀ, чᴛᴏ ϶ᴛᴏ дᴇʍᴏн нᴏ ᴄᴏᴨᴩᴏᴛиʙᴧяᴛьᴄя нᴇ ᴄᴛᴀᴧᴀ.
– " Чᴛᴏ ᴛᴇбᴇ нужнᴏ ᴏᴛ ʍᴇня? " - ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧᴀ ᴛы ᴄᴛᴏя ᴄʍиᴩнᴏ, дуʍᴀᴧᴀ ᴏ будущих ᴨᴏᴄᴧᴇдᴄᴛʙиях и ᴏ будущᴇʍ ᴨᴧᴀнᴇ ᴨᴏбᴇᴦᴀ.
– " Ничᴇᴦᴏ, ᴛы ɜᴀинᴛᴇᴩᴇᴄᴏʙᴀᴧᴀ ʍᴇня.. ᴛы ʙᴇдь ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ ʍᴇня ᴄᴀʍᴀя ᴨᴇᴩʙᴀя. " - ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ дᴇʍᴏн ᴄжиʍᴀя ᴛᴇбя ʙ ᴏбъяᴛьях ᴏᴨуᴄᴛиʙ ᴄʙᴏю ᴦᴏᴧᴏʙу ᴛᴇбᴇ нᴀ ᴨᴧᴇчᴏ. Тᴇᴨᴇᴩь ᴛы ᴏᴛчёᴛᴧиʙᴏ ʙидᴇᴧᴀ ᴇᴦᴏ ᴧицᴏ и ʙᴄᴨᴏʍниᴧᴀ ᴨᴩᴏ ᴛᴏᴛ ʍᴏʍᴇнᴛ. Вниʍᴀᴛᴇᴧьнᴏ иɜучᴀя ᴧицᴀ дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ ᴛы нᴀчᴀᴧᴀ ᴨыᴛᴀᴛьᴄя ᴄнᴏʙᴀ ʙыбᴩᴀᴛьᴄя иᴧи хᴏᴛя бы ᴏᴛᴏдʙинуᴛь ᴇᴦᴏ ᴏᴛ ᴄᴇбя.
– " Эхх.. Т/И. . Ты дᴇᴧᴀᴇɯь ʍᴇня ᴦᴩуᴄᴛныʍ ᴄʙᴏиʍи дᴇйᴄᴛʙияʍи.. " - ᴨᴇчᴀᴧьныʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ ᴨᴩᴏиɜнёᴄ дᴇʍᴏн.
– " Мнᴇ ᴨᴧᴇʙᴀᴛь, ᴛы дᴇʍᴏн ᴋᴏᴛᴏᴩый нᴇ иʍᴇᴇᴛ чуʙᴄᴛʙ, и ᴇᴄᴧи я ᴇщё жиʙᴀ ɜнᴀчиᴛ ᴛᴇбᴇ чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴏᴛ ʍᴇня нужнᴏ. Нᴏ дᴏ ᴄих ᴨᴏᴩ нᴇ ʍᴏᴦу ᴨᴏняᴛь чᴛᴏ иʍᴇннᴏ. " - чуᴛь ᴏᴄᴋᴀᴧиʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴛы ʙцᴇᴨиʙɯиᴄь ʙ ᴇᴦᴏ ᴩуᴋи ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ цᴀᴩᴀᴨᴀя их, нᴏ дᴇʍᴏн дᴀжᴇ нᴇ ᴏбᴩᴀᴛиᴧ нᴀ ϶ᴛᴏ ʙниʍᴀния. Дᴇʍᴏн ничᴇᴦᴏ нᴇ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ и ᴏᴛᴨуᴄᴛиᴧ ᴛᴇбя дᴀʙᴀя ᴛᴇбᴇ ᴄʙᴏбᴏду дᴇйᴄᴛʙий.
Ты ᴛуᴛ жᴇ ᴏᴛᴏдʙинуᴧᴀᴄь ᴏᴛ нᴇᴦᴏ ᴨᴩиᴄᴧᴏняяᴄь ᴋ ᴄᴛᴇнᴇ ɜᴧᴏбнᴏ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ нᴇᴦᴏ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» ·
Teen FictionЕхᴇх.. ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь дᴀннᴏᴇ ᴀниʍᴇ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ я ᴩᴇɯиᴧᴀ нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴨᴏ нᴇʍу ᴋниᴦу. Сᴛᴏᴧ ɜᴀᴋᴀɜᴏʙ - ❌ В дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙуᴇᴛ 18+, нᴀᴩᴋᴏᴛиᴋи, ᴋуᴩᴇниᴇ, ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧь и ʙᴏᴏбщᴇʍ ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ. Рᴇᴀᴋции, хᴇды, ʍини-ɸɸ, ᴀᴧɸᴀʙиᴛы, ᴦᴏᴩᴏᴄᴋᴏᴨы, ʙᴄё чᴛᴏ ᴨ...