prvni den leta

48 0 0
                                    

Ráno se probouzím úplně vyřízena. Je asi deset hodin ráno a máma na mě z kuchyně volá.
M:,,Abigail, pojď rychle dolů." Rychle jsem teda vstala z postele a šla za mámou.
A:,,No mami??"
M:,,Běž si zabalit za hodinu a půl jedeme na chatu s Amarou." Amara je mamka dvou pětiletych dvojčat Mii a Liema. Každý rok s jimi jezdíme na chatu, takže jsem i předpokládala, že mi chce říct právě tohle.
M:,,A jo bude tam ještě jedna moje kamarádka s klukem tvého věku."
A:,,Počkat cože mami?"
M:,,Abi nemusíš se bát, určitě si sednete!"
A:,,No dobře."

Letím do svého pokoje a volám své nejlepší kamarádce než mi to zvedla tak jsem si vytáhla kufr a dala jsem si tam pár kusů oblečení.
S:,,Ahoj Abi."
A:,,Saro No konečně."
S:,,Děje se něco?"
A:,,Jo děje."
S:,,No tak povídej."
A:,,Víš jak jezdíme každý rok na tu chatu?"
S:,,Jo vím."
A:,,No tak tentokrát, tam prý bude kluk mého veku."
S:,,No tak to je super."
A:,,No to teda není!"
S:,,Vem si, že aspoň budeš mít klid od Sebastiana a to je největší výhra a že tam bude nějaký kluk, to ty vůbec nemusíš řešit."
A:,,No to máš zase pravdu!" To jsem vám ještě neřekla. Sebastian je jeden náš spolužák. Je to strašný uchyl. Nikdy jsme se neměli rádi a vždy si děláme naschvály, protože jsem jediná holka, která mu ještě neskocila Ještědu postela teda ještě Sára ne, ale to nebere tak vážně, protože má kluka. Ale prostě nemůže ustát to, že já nepatřím mezi ty najivni holky, která tam měl.

Ještě jsem si pár minut povídala se Sarou a pak začala balit. S mamkou jsme všechny věci dali do auta a jeli na chatu. Když jsme dojeli, hned mi do náruče skočila Mia a oak Liam. Oba dva mám strašně moc ráda. Máma pronajmula novou chatu s dvěma patry. Obě jsme si šli prohlédnout chatku a vybrali jsme si pokoje. Poslední dva pokoje zůstali vedle mě a mami. Vedle mami pravděpodobně bude ta její kamarádka, takže nakonec ten kluk bude mít pokoje vedle mě a přes ty tenké zdi půjde všechno slyšet.


Po tom co jsem si vybalila, přišli za mnou Mia a Liem.
M:,,Abi!!"
A:,,Copak."
L:,,Víš co všechno tady je?"
A:,,No nevím."
M:,,A chceš to vědět."
A:,,No jasně." Oba dva mě chytli za ruce a táhli mě na zahradu. Když jsme tam doběhli, viděla jsem trampolínu, bazén a houpačky.
M:,,Tak co na to říkáš?"
A:,,Je to nádhera, půjdeme na-"
L:,,Na houpačky!!!"
A:,,Dobře."

Rychle jsme šli na houpačky, vzala jsem Miu a Liema do náruče a posadila na houpačky, pak jsem je rozhoupala. Najednou, ale máma zakřičela ať všichni jdeme za ní. Došli jsme tam a stal zde ten kluka a jeho máma. Když jsem ho zahlédla dostala jsem úplný šok.

Neuvěřitelné prázdniny Kde žijí příběhy. Začni objevovat