Ráno jsem se probudila normálně už ve své posteli, ale bylo to krušné ráno, protože mi mamka bouchala má dveře ať otevřu. No zapomněla jsem, že mám zamkle dveře a ještě na to vedle mě spal Seb. Rychle na to jsem ho probudila a on se rychle schoval pod postel. Mamka mě poslala dolů s tím, že tam na mě cekaka Sára, co ona tady dělala?"
/Seb/
Poté co odešla z pokoje Abi, tak tam její máma furt byla a zavřela dveře.
M:,,Sebe já vím, že tu jsi." Raději jsem neodpovídal, aby si myslela, že se mýlí.
M:,,Schováváš se pod postelí." Pořád jsem neodpovídal.
M:,,Mas tu na stole mobil, takže stačí říct, že tu jsi."
S:,,Ano jsem."
M:,,Jsi oblečený?"
S:,,..."
M:,,Chybí ti nějaký kus oblečení?"
S:,,Ano..."
M:,,Co přesně?"
S:,,Triko." Hodila mi pod postel moje triko, abych se rychle oblékl.
M:,,A teď vylez ven." Raději jsem ji poslechl, abych ještě neměl nějaký další průšvih.
M:,,Dáš si s námi snídani?"
S:,,Em ne dekuji, ja už půjdu." Vylezl jsem oknem ven a když už mamka od Abú nebyla v jejím pokoji zase jsem tam vlezl./Abi/
Šla jsem dolů za Sarou. Která už od prvního pohledu co jsme ji zahlédla, měla něco v plánu.
A:,,Co tady děláš?"
Sa:,,Taky přeji dobré ráno."
A:,,Dobré..."
Sa:,,Můžeš zítra a dneska a pak ten další den?"
A:,,Ja? Jo můžu..?"
Sa:,,A Sebastian?"
A:,,Tak to teda nevím."
Sa:,,No tak se ho zeptej."
A:,,Jo tak za chvilku má přijít tak uvidím."
Sa:,,Můžu tu na něho počkat?"
A:,,Asi jo, ale co vůbec plánuješ?"
Sa:,,No táborák ale jakoby na pláži."
A:,,Aha, tak počkej tady, já se jdu prevleknout."Odešla jsem nahoru za Sebou. Když jsem přicházela že dveří odcházela moje mamka, která se netvařila úplně nadšeně. Rychle jsem zalezla do pokoje, kde si Seb prohlížel něco na mé poličce. Začala jsem si rychle sundavat pyžamo a zase rychle na sebe dávala nějaké normální oblečení.
A:,,Potřebuji abys teď slezl dolů, zazvonil na zvonek a zodpověděl na pár otázek Sáře."
S:,,Co potřebuje?"
A:,,Prej jestli máš dneska, zítra a pozítří čas."
S:,,Proč to potřebuje vědět?"
A:,,Chce jít stanovat k moři či co."
S:,,Aha, proč potřebuji mě?"
A:,,Nemám tušení, prostě lez dolů a zazvon a hrajme že jsme teď spolu vůbec nebyli." Seb se ke mně přiblížil a objal mě zezadu.
S:,,Co kdybychom se na ně vyprdli a třeba utekli."
A:,,Můžeme klidně potom, ale jestli do minuty nebudu dole, tak se tyhle dveře rozletí a to vážně nechceš vidět."
S:,,Tak ja lezu dolů."Šla jsem za Sarou, která si projizdela svůj mobil. A ani si mě nevšimla, že jsem přišla. Všimla si mě ve chvíli kdy někdo zazvonil na zvonek. Nebo ne někdo, já věděla kdo to je. Otevřela jsem a samozřejmě, že tam byl Seb. Vletela jsem mu do náruče a políbila ho.
Sa:,,Tohle bylo trochu přehnaný."
S:,,Em, Saro co tu děláš?"
Sa:,,Mam otázku, můžeš dneska, zítra a pozítří?"
A:,,To si ho pěkně přepadla."'
Sa:,,Spěchá to za dvě hodiny odjíždíme."
A:,,Co-že?"
Sa:,,Překvapení."
S:,,Ja můžu."
Sa:,,Dobře jedeme stanovat k moři, Abi vezmi vás stan já vezmu svůj, budu tam já, Filip a vy dva."
A:,,Jak dlouho si to plánovala?"
Sa:,,Od té doby, co jste mi oznámili, že vy dva něco spolu máte."
A:,,Jo tak tohle bylo hodně upřímný."
Sa:,,Za dvě hodiny vás tady vyzvednu."
A:,,Za dvě?"
Sa:,,Dobře tak ne v deset, ale v jednu ok?"
S:,,To už je přijatelnější."
ČTEŠ
Neuvěřitelné prázdniny
RomanceDva nepřátele musí spolu prožít léto, před jejich poslední rokem na střední. Společně musí překonávat překážky a dobrodružství, které prožívají na chalupě. Tyto dva ukrutné nepřáteli snad nakonec něco spojí? Doufejme že jo a to se všechno dozvíte v...