oslava

16 0 0
                                    

/pohled Abi/

Došli jsme ke stajím a chtěli se rozloučit s Tylerem.
T:,,Počkejte, dneska večer je tu velká oslava našich hasičů, přijdete?"
A:,,No já nevím."
T:,,Vážně to bude super."
S:,,Muzeme to zkusit a kdyz tak odejdeme dřív."
A:,,No tak jo."
T:,,Tak už se těším."

Bez dalších keců jsme odešli. Tyler je super kluk, ale strašně mě sere. Jo i Sebastian mě štval, ale to bylo jiný. Proste se bojím, že se Sebem to nevyjde, protože jemu se líbí nějaká holka poprvé v životě, takže nějaká plastická blondýna. Když jsme přišli ke chatě, hned nás zastihla mamka.
M:,,Tak co jak jste si to užili?"
A:,,Dalo se to."
M:,,Stalo se něco?"
S:,,Ne nestalo, jenom Abi má dneska špatnou náladu."
M:,,Aha."
A:,,Jo mami večer je tady nějaká oslava a Tyler nás pozval."
M:,,To je super, tak si to užijte."

Ještě chvilku jsme si povídali a pak jsem uzelka do pokoje. Dlouho jsem si nevolal se Sarou, tak jsem potřebovala utéct od ostatních. Sáhla jsem na mobil a začali ji volat, po chvilce se ozvala.
S:,,Ahoj Abi, tak co???"
A:,,Ahoj Saro, to neuvěříš co všechno."
S:,,No povídej."
A:,,Víš jak jsem ti říkala o tom klukovi??"
S:,,Jop."
A:,,No tak to je Sebastian."
S:,,Si děláš prdel?"
A:,,Ne a ještě jsem trochu zjistila, že se mi líbí." Řekla jsem dost potichu.
S:,,Abi vzpamatuj se!!"
A:,,No a je tu ještě jeden kluk, který tady bladtni farmu, No teda jeho táta, No a trochu se mi zdá, že se mi líbím."
S:,,No vidíš, tak to zkus s ním."
A:,,Ja si fakt myslím, že S-" Nedorekla jsem to a do mého pokoje vesel Seb.
Se:,,Ahoj, doufám že nerusim."
A:,,Tak s tím teď už nic neuděláš."
Se:,,S kým si telefonuješ??"
A:,,Se Sarou."
Se:,,Ahoj Saro."
Sa:,,No nazdar Sebe."
Se:,,Chtěl jsem se zeptat, co si vezmeš večer na sebe." Sedl si za mě a začal mě masírovat přechod mezi krkem a ramenem.
A:,,Vezmu si šaty."
Se:,,Jaký?"
A:,,Černý."
Se:,,Dobře, tak já zase za chvilku přijdu."

Sebastian odešel a já si ještě pár minut povídala se Sarou.
Sa:,,Co to jako bylo?"
A:,,Co by mělo být?"
Sa:,,To je jako jeho normální chování?"
A:,,Jo je."
Sa:,,Holka, on se zamiloval."
A:,,Jo super, to jsem nevěděla vůbec."
Sa:,,Ale do tebe."
A:,,No tak to zase ne."
Sa:,,To jo, ale už musím končit, Čau."
A:,,Čau čau."

Dal jsem se šla věnovat šatům, které si vezmu. Řekla jsem Sebovi, že černé, teď je jenom najít, že? To bude složitější. Když jsem je našla došli mi, že je vuadz sama nezapnu. Když už jsem je měla na sobě přišel Seb.
S:,,Tak můžeme jít?" Koukla jsem se na něj, vypadal skvele. Ani se nedivím, že jsem se do něj trochu zamilovala.
A:,,No potřebuji pomoc."
S:,,Jakou?"
A:,,Zapnout tohle." Ukazala jsem na zip. Seb hned přišel ke mně a zapl to. Najednou začala ocni kontakt, chvilku to vypadalo, ze se base rty přibližují, což také dělají, ale Seb ho ucukl ani se mi nedivím.
A:,,Děkuji, už můžeme."

/pohled Seba/

Nejdřív jsem nereagoval, protože jsem měl očí upřeně jenom na ni, na tu krásu co přede mnou stojí. Když jsem se vzpamatoval, hned jsem odpověděl.
S:,,Jo jasne můžeme."

/pohled Abi/

Když jsme tam přišli, tak nás hned Tyler přivítal a ukazala nám kde co je. Seb mě hned odtahl k jednomu ze stánku.
S:,,Chceš vytrelit růží?"
A:,,Tak proc ne." Když Seb zaplatil něco pan mu dal pistol s tím, že střílí třikrát. Na poprvé se trefil do jedné. Napodruhé bohužel ne a na potřetí zase jo. Dostala jsem od něho dvě růžičky. Za to jsem mu dala pusinku na tvář. Trochu se zacervenal.
A:,,Děkuji moc."
S:,,Pro tebe všechno." Vzala jsem jednu ruzicku a zastrčila mu ji za ucho.
A:,,Nádhera." Oba dva jsem dostala záchvat smíchu. Začala hrát písnička, při které se tančí ploužák.


Přišel o nám i Tyler. Seb i Tyler za raz řekli.
S+T:,,Smím prosit." Trochu me to zarazilo.
A:,,Tak s oběma si zatančit nemůžu." Oba dva se začali vraždit pohledem.
A:,,Nechci někomu ublížit, ale raději bych šla spíš se Sebem."
S:,,Jo ja to chápu, Počkat cože."
A:,,No tak pojď, Promiň Tylere." Šli jsme na taneční parket. Seb mě chytl kolem pasu a já jeho kolem krku. Měli jsem oční kontakt hodně dlouho, pak jsem se k němu však více pritiskla a "objimala" ho.

Neuvěřitelné prázdniny Kde žijí příběhy. Začni objevovat