výlet

29 0 0
                                    

/pohled Abi/

Asi po půl hodině jsme šli ven z bazénu a jelikož byl už večer, děti se najedli a šli spát. My se mezitím se Sebastianem šli prevleknout do jiného oblečení, protože jsme byli celý mokri, mamky na nás divne koukali, ale to ony chtěly abychom spolu trávili léto.

Vešla jsem do svého pokoje a vedle sazni skříně jsou dveře do koupelny, umyla jsem se a prevlekla do čistého. Začala jsem si odličovatmake-up. Najednou někdo vešel do koupelny, byl to zase Sebastian.
A:,,Co tady děláš?"
S:,,Sis nevšimla, že jsou tu dvoje dveře a že koupelnu máme společnou."
A:,,No super a to nemůžeš počkat, než si odlicim make-up?"
S:,,Ne nemůžu." Sebastian si sundla oblečení a šel do sprchy, která měla naštěstí závěsy.
A:,,Ty uchyle." Sebastian po pár minutách vylezl ze sprchy a oblékl se, já mezitím, už měla odlíčeny make-up.
S:,,No vidíš a ani to nebolelo."
A:,,Mě trochu jo." Chvilku bylo ticho a pak zase Sebastian mwl zapotřebí začít konverzovat.
S:,,Proč si na sebe dáváš make-up?"
A:,,Nedávám?"
S:,,Dáváš však jsem tě videl v tom bazene."
A:,,Jo aha takto."
S:,,No tak proč?"
A:,,No jako každa holka, abych se cítila aspoň trochu krásná."
S:,,Však ty jsi strašně hezká bez make-upu."
A:,,No tak děkuji, ale vidím to jinak." Dal už jsem s ním nemluvila a šla do postele.





Ráno jsme vstala, dala si na sebe riflové kraťasy, nějaké tričko a přes to ctvereckovou košili. Udělala si linky a řasenku. Vyšla jsme z pokoje a úplně ve stejnou dobu Sebastian.
A:,,,Dobré ráno."
S:,,No dobré, nevíš co dneska budeme dělat?"
A:,,Pravděpodobně pojedeme na výlet."
S:,,Ok."

Oba jsme šli dolů do kuchyně a udělali si snidani. Mezitím nám řekla moje mamka plán dneska.
M:,,Tak dneska půjdeme na výlet k rozhledně a pak si tam dáme oběd a půjdeme zpátky." Všichni souhlasili a šli se připravit.

Po půl hodině všichni nasedli do auta. Abychom nemuseli brát všechny auta mamky se dohodli, že v jednom bude rodina Amary a v druhém budu moje mamka a já, Sebastian a jeho mamka. Abych si s ním nemusela povídat dala jsem si sluchátka do uší. Asi po půl hodině mi přišlo oznámení na instagram. Otevřela jsem to a byla to zprava od Sebastiana.

Seb
Ahoj Abi jsi to ty??"

Koukla jsem se na něj pohledem, jakože to si děláš srandu a pak mu odpověděla.

Abiii<3
Jo jsem? Stalkere

Seb
nejsem stalkr, jen jsem si chtěl ověřit, že jsi to ty

Abiii<3
A to ses nemohl zeptat z očí do očí??

Seb
Nope

Dal už jsem to neřešila a zas jsem se zaposlouchala do písniček. Asi do deseti minut, máma zaparkovala a Vyšli jsme. Mia a Lie byli první já za nimi a pak za mnou asi pár metrů byl Sebastian, který buď koukal do mobilu nebo mě debilne očumoval. Když jsme tam došli, sedli jsme si ke stolu a objednali si jídlo. Obsluhoval nás takový hezký číšník.

Poté co jsme dojedli a zaplatili, tak jsem šla na záchod a potkala toho hezkého číšníka. Dala jsem si vlasy za ucho.
Č:,,Ahoj, ty tady někde bydlíš?"
A:,,Nene jsme tu na dovolené."
Č:,,Aha, tak tady je můj instagram napiš mi." Dal mi papírek. Ucítila jsem něčí obětí ze zadu, samozřejmě to byl Sebastian, překvapivě.
S:,,Ja myslím, že to není potřeba." Dal mi pusu na tvář. V tuhle chvíli, jsem ho měla sto chutí ho zabit.
Č:,,Je sorry, ja nevěděl, že je tvoje."
S:,,Však v pohodě." Krásný číšník odešel.
A:,,Co to kurva děláš?"
S:,,Tak snad si s ním nechtěla chodit."
A:,,No možná jo."
S:,,Se k tobě vůbec nehodil."
A:,,Jak ty víš kdo se ke mně hodí?"
S:,,Nevím, ale tenhle to rozhodně nebyl." Kolem nás prošla taková jedna umělá holka a šli vidět, že se Sebastianovi líbila a dost po sobě pokukovali, byl to nejlepší čas zasáhnout.
A:,,Tak jdeme lásko." Dala jsem mu pusu má tvar. Ta holka rychle odešla a Sebastian byl nasraný.
S:,,Jo tak sorry, to jsem si zasloužil."
A:,,Ja vím "lásko"!"

Neuvěřitelné prázdniny Kde žijí příběhy. Začni objevovat