zpatky doma

17 0 0
                                    

Už jsme byly s mamkou na cestě domů. Shrnu vám co jsem dělala. První hodinu jsem prakticky jenom spala. Dalsi půlhodinu jsem měla videohovor se Sebou. Ono je to možné divný, ale prostě už teď mu chyběl jak jsme si na sebe zvykli dvacet čtyři sedm. A poslední půlhodinu jsem doplánovávala zbytek prázdnin.

Když jsme dojeli domů, byl to sladký pocit ti zase být. Mamka mě poslala do pokoje si vybalit věci a řekla mi, že si můžu někoho pozvat. Jelikož jsme se se Sebem domluvili až na zítra, tak jsem ho nechtěla nutit jsem přijít, No tak jsem pozvala Saru, která do pěti minut zvonila na naše dveře. Rychle jsem otevřela a Sára už mi přistála v náruči.

Sa:,,Holka musíš mi toho tolik vysvětlit."
A:,,Co bych ti měla vysvětlovat?"
Sa:,,To že chodíš se Sebastianem."
A:,,Vždyť-?"
Sa:,,Ja vím, už jste mi to vysvětlovali, jenže já to pořád nepochopila." Šli jsme teda nahoru do něho pokoje. Usadili jsme se na naše obvyklá místa. No teda spíš místo, což je moje postel. Začala jsem Sáře znovu odvykládávat jak jsem se do něj omylem zabouchla, pak jak spadl z koně, pohádali jsme se, dali se dohromady a...
A:,,To je asi všechno."
Sa:,,Porad, ale nechápu snažíme se mu odolávat víc jak třináct let a ty mu podlehneš po dvou dnech."
A:,,On není tak hrozný, Vlastně za to nepřátelství můžu jaksi já."
Sa:,,To je novinka."
A:,,My jsme byli v první a druhé třídě nejlepší kamarádi, jenže on mi přiznal že me má rad jo, teď bychom to brali jako dětská láska. No a já ho poslala někam, the end."
Sa:,,Počkat takže vy máte seznamovačku?"
A:,,Cože?"
Sa:,,To je věc, kdy se poprvé potkáte a jeden z čas už stoprocentně ví, ze spolu budete až dokonce života."
A:,,Jo tak to nevím, budu se ho muset zeptat."
Sa:,,Třeba já s Filipem máme seznamovačku, oba jsme se zamilovali na první pohled." 
A:,,No zrovna u vás dvou, to bylo hned jasný, že spolu skončíte, jste dokonalý pár,"
Sa:,,No já uz budu muset jít, jeliakozje osm a máma chce ještě rodinou večeři."
A:,,Jo jasne, se měj, ještě si napíšeme."

Sára odesla a já jsem s mamkou měla mít už také večeři. Měli jsme jenom nějaké špagety. Poté jsem se šla osprchovat. Když jsem byla se vším hotová, sedla jsem si do postele a začala scrollovat tiktok. Někdy se tam fakt objeví hodně nevhodné věci. Ale občas jsou tak i videa, která mě baví. Kdybych nebyla znuděná tak bych ani nezaslechla potiché ťukání do oken. Jenže já byla fakt hodně znuděná, takže jsem to zaslechla.

Hned jsem bezela k oknu, protože kdyby tam fakt náhodou někdo byl, rád bych mu otevrel. Protože jsem vám zapomněla říct jeden z faktu, že venku pršelo jako z konve. Když jsem doběhla k oknu, uvidela jsem známou tvář, které jsem hned otevřela.
A:,,,Co tady děláš?" Tohel byla první věc, která mě napadla. Když jsem uvidela Seba, který právě vešel do mého pokoje.
S:,,Ja myslel, že mě uvidíš ráda, navíc nahrazuji ten včerejší večer, co jsme nakonec nestihli."
A:,,Ja tě vidím ráda, ale myslela jsem, že nemůžeš."
S:,,Udělal jsem si čas a musel lézt po tom žebříku, který už se pomalu rozpadá."
A:,,Teď bych tě nejraději objala, jenže jsi mokrý a já nechci být mokra."
S:,,Budeš to muset přežít."
A:,,A nebo ne, mám tvoje triko, navíc tvoji kalhoty nejsou až tak moc mokré."
S:,,Jak si vzala moje triko?"
A:,,To je dívčí talent."

Snažila jsem se vyhrabat to triko a Seb si mezitím sundal to promoklé. Její svaly mě totálně přitahovaly.
A:,,I když ty svaly jsou neodolatelný, mám jednu otázku."
S:,,Jo jasne povídej."
A:,,Mame nějakou seznamovačku?"
S:,,To je co?"
A:,,Ja ani nevím Sára se mi to snažila vysvětlit. Ale je to něco ve smyslu, kde jsme se poprvé potkali aspoň jeden z nás věděl, že spolu skončíme."
S:,,Jo tak to jednu máme."
A:,,Počkat, jakou?"
S:,,No proste, jak jsme byli první den svolání do té velké haly, tak já jsem tam seděl a ty ses zeptala jestli můžeš vedle mě, Jo a když jsme se na tebe koukl, tak jsme vedel, že si ta pravá."
A:,,A jo vlastně..."
S:,,Proč si nic nepamatuješ?"
A:,,Tak jsme byli nepřátele, takže jsem všechno vypoustela za hlavu a pomalu zapominala."
S:,,Jo to je dobrý důvod."



Přitáhl si mě blíž aby mě mohl políbit, ale než to stihl udělat, vyzkoušela jsem na nem svoji aká vcelku. Neboli, že ho párkrát píchnu prudce nataženým prstem do břicha. Seb hned ucukl a to by dalo pár vteřin na to utéct. Kdyz se vzpamatoval, tak jsem byla na druhé straně pokoje. Začal mě prohánet po pokoji a kdyby se nestala jedna věc  tak by mě zachvilku i chytil. Moje máma šla ke mně do pokoje. A při tom na mě zakřičela
M:,,Abi co tam děláš?" Rychle jsem ukazala Sebovi ať se schova pod postel, samozřejmě to hned udělal. Mamka najednou vstoupila do pokoje.
M:,,Co si dělala?"
A:,,On tady paletoval nějaký velký hmyz."
M:,,Tak si příště zavří okno."
A:,,Dobře mami."
M:,,Ja uz jdu spát, tak neponocuj zlatíčko." Máma za sebou zavřela s rychle zamkla.



Šla jsem k posteli a chtěla říct Sebovi, že už je vzduch čistý, ale než jsem to ztihla, někdo mě chytl za nohu a prudce škubl, takže jsem pekne spadla na zem. Pak mě přitáhl ještě pod postel.
A:,,Víš jak to bolelo?"
S:,,Zas tak moc ne, víc bolí když si tvoje holka nic nepamatuje."
A:,,Teď jsem se urazila." Hrála jsem urazenou, dostala se zase na nohy a Opřela se o skříň. Po chvilce byl na nahou i Seb, na kterém šlo vidět, že něco plánuje. Po malinké další chvilce se ke mně Seb přiblížil.
A:,,Ani to nezkou-" Jenže v tuhle chvíli jsem už měla jeho prst položený na mých rtech.
S:,,No tak nehraj to na mě."
A:,,Co bych na tebe neměla hrát?"
S:,,Jasne, ještě delej že nevíš."
A:,,Nevím."
S:,,Ok tak já už jdu." Seb zamířil k oknu a já na něj rychle skočila, aby nemohl utéct.
S:,,Tak si to priznej."
A:,,Co zas?"
S:,,Že mě miluješ."
A:,,Tak to ne."
S:,,Jen to řekni." Seskocila jsem z něho a on se otočil.
A:,,Ne." Pomalu jsme se k sobě přibližovali.
S:,,Vážně, já to chvi slyšet."
A:,,Ne neuslyšíš." Až se naše rty spojili.

Neuvěřitelné prázdniny Kde žijí příběhy. Začni objevovat