Dala jsem si na sebe plavky. A pres to dala riflové kraťasy a crop tílko. Šla jsem přes koupelnu a vešla do Sebastianova pokoje. Zaklepala jsem a šla dovnitř. Seb se převlikal.
A:,,Sorry, jen jsem přišla vrátit tu mikinu."
S:,,Sis ji klidně mohla nechat." Trochu jsme se pousmala.
A:,,Ne to ne, musela být drahá." Položila jsem ji na postel a odešla. Ve svém pokoji jsem si vzala osušku, mobil a pecky do učí (sluchátka).Dole na nás čekali už mamky. Nasedla jsme do auta, po chvilce i Sebastian a naše mamky. Seb mi ukradl m, jedno sluchátko a poslouchal se mnou písničky, které jsem měla v playlistu. Celkově byli všechny smutné. Celou dobu jsem se snažila, přijít na to proč se mi zrovna líbí Seb. Když jsme tam dojeli, museli jsme ještě nějakou část dojít k pláži. První byli Lie a Mia, za nimi byli mamky a až nakonec asi o deset metrů dál jsem byla já se Sebastianem.
S:,,Proč mas v tom playlistu samé smutné písničku."
A:,,Nevím asi mi to pomáhá odreagovat od věcí, na které myslím."
S:,,Od čeho třeba?"
A:,,No jasně, to zrovna tobě řeknu."
S:,,Ja ti taky řeknu tajemství."
A:,,I kdybych chtěla, tak,jsi pořád můj nepřítel číslo jedna."
S:,,Nejsem m, přece jsme si včera dali slib."
A:,,No tak jo."
S:,,Posloucham."
A:,,Asi se mi líbí jeden kluk a prostě celkově z toho mam špatné svědomí."/pohled Seba/
Počkat jí se líbí nějaký kluk, tak to u ní asi nebudu mít šanci. Ona je na mě v poslední době, tak milá a vlastně jsem si uvědomil jak krásná je. Asi jí miluji, ale ona má ráda někoho jiného. Tak to je blbe.
/pohled Abi/
S:,,No vlastně tě chápu, Mně se taky líbí jedna úžasná holka, poprvé co,jsem se vážně zamiloval a ona o mě nestojí." Počkat cože Sebastian se zamiloval. Tak to u něj teď už nebudu mít šanci.
A:,,Počkat cože?"
S:,,Jo ještě si delej srandu."
A:,,SorryDošli jsme na pláž a já si dala má písek usušku a poté si na jí lehla. Zapla jsem se instagram. A prohlížela si příběhy ostatních. Najedou mi přišla zpráva.
Seb
Usmej se!<3Normálně bych to udělala, ale kdybych to udělala teď, vypadalo by to divně.
Abiii<3
A to jako proč???Seb
Protože ti to sluší, když se směješTeď jsem se chtěla ještě víc zasmáty ale musela jsem to udržet. S jen s kamenělým obličejem jsem se na něj koukla. Přišli ke mně Lie a Mia.
M:,,Abi pojď s námi do moře, prosím."
A:,,Jo jasne, když tak hezky prosíte."Šli jsme do vody a tam jsem si s nimi hrála. Hodně jsem se nasmáli a často jsem zahlédla Seba jak na mě kouká.
A:,,Lie, Mio??"
L:,,Ano."
A:,,Nechcete přemluvit Seba aby šel za námi?"
M:,,Jo Lieme, Běž ty, protože kluci si víc rozumí." Řekla Mia a mrkla na něho. Lie teda šel za ním a premluvil. Seb vstal a šel za námi. Mia a Lie všude kolem ve vodě poskakovali a Sebastian začal komunikovat se mnou zase.
S:,,Proč ses neusmála?"
A:,,Protože si nepřipadám vůbec hezká, když se směji."
S:,,Však jsi hezká."
A:,,Ne nejsem."
S:,,Pred chvilkou jsem nafotil pár hezkých fotek, jak se smejes."
A:,,A určitě tam vypadám příšerně."
S:,,Nene moc ti to na nich sluší."
ČTEŠ
Neuvěřitelné prázdniny
RomanceDva nepřátele musí spolu prožít léto, před jejich poslední rokem na střední. Společně musí překonávat překážky a dobrodružství, které prožívají na chalupě. Tyto dva ukrutné nepřáteli snad nakonec něco spojí? Doufejme že jo a to se všechno dozvíte v...