Ráno jsem se probudila v posteli v jeho objetí. Trochu víc jsem se k němu pritulila. Po cca deseti minutách se taky probudil a věnoval mi malinkou pusinku. Šli jsme se prevleknout, každý samostatně. Pak jsme šli do kuchyně, kde jsme si nachystali snídani, jako obvykle müsli. A moje máma nám oznamovala co budeme dělat.
M:,,Pojedeme na pláž, Tadaaaa." Já se Sebem, jsme se zatím usadili ke stolu. Seb mě jednou rukou hladil po stehně, ani nevím proč vám to říkám, dělá tu furt, možná protože je to fakt hezky.Po snídani jsme šli do pokoje. Dala jsem si na sebe plavky a přesto moje oblíbené šaty. Seb si dal také plavky a nějaké že svých oversize triček, které mu asi brzy ukradnu, abych doma na něj měla nějakou památku. Jelikož Mia a Lie se pora nepohodli, musel Lie sedět u nás v autě, takže jsem byla uprostřed a po mé levé strašně Seb. Dala jsem si do uší sluchátka a chtěla poslouchat hudbu, do vteřiny mi Seb jedno ukradl a strčil si ho do svého ucha. Opřela jsem se o jeho rameno, on mě chytl za ruku a mohli jsme jet.
Když už jsme tam asi po třiceti minutách dojeli. Položila jsem si na písek osušku, sundala šaty a začala se opalovat. Seb si lehl vedle mě. Projizdela jsem si ig, protože už jsem to dlouho nedělala. Sára tam mela spoustu nových fotek s Filipem a Filip zase spouští nových fotek se Sarou. Kdyz jsem popojela ještě trochu níž uvidela jsem Sebuv účet. Bylo tam asi deset fotek. Když jsem si je pořádně prohlédla, byli to naše fotky, které jsme za posledních pár dní stihli nafotit, byla tam i moje oblíbená, kterou mi nastavil na tapetu. Pod tím byl popisek,MUDr bylo napsáno.
Love her forever ❤🔥
Tu fotku jsem mu likla a napsala koment
Forever ❤🔥‼️
Hned se mi tam zobrazilo, že Sebovi se líbí můj komentář. Odložila jsem mobil a chvilku si užívala sluníčka nad sebou. Seb mezitím odběhl za dětmi do vody. Byl tam docela víc jak půl hodiny. Když jsem se na něj koukla, všiml si mě a pomalu šel za mnou, mezitím jsem vstala a on zrychlil, chtěl mě zamokřit. Rozběhla jsem se a Sebastian též. Rychle mě dobihal, protože je rychlejší, ale ještě mě nechytl. Nejdřív jsem to vzala mezi stoly baru. Poté jsem zase vletla do písku. Pak mi to trochu podklouzlo, ale nespadla jsem, bohužel s touhle chybou mě doběhl a nadzvedl mě nad zem, abych si mohla obmotat nohy kolem jeho pasu. Chvilku času jsem potřebovala na popadnutí dechu, tak jsem to zahrála tak, že jsem ho hladila po jeho hebké tvaričce a koukala se do jeho nekonečných očí. První krok udelal Seb, protože jsem se bohužel ztratila v tech jeho "nekonečných" očích. Přiblížil se ke mně, tak aby mi nedal pusu, ale měla tu šanci já, byl doslova dva centimetry od mých úst. Za tuhle šanci mu moc děkuji, jemně jsem ho líbla. Dalších pár minut jsme se jenom libali, dokud nám mamky nerekli, že jedeme zpátky na chatu.
ČTEŠ
Neuvěřitelné prázdniny
DragosteDva nepřátele musí spolu prožít léto, před jejich poslední rokem na střední. Společně musí překonávat překážky a dobrodružství, které prožívají na chalupě. Tyto dva ukrutné nepřáteli snad nakonec něco spojí? Doufejme že jo a to se všechno dozvíte v...