Spanek

23 0 0
                                    

Když jsme se vrátili zpátky, mamka začala děláš grilovacku, Mia Lie běhali po zahradě. Já jsem si sedla do trávy a pozorovala oblohu nade mnou. Někdo ke mně přišel, překvapivě to byl zase Sebastian, trochu mě začíná děsit.
A:,,Ahoj potrebujes něco?"
S:,,Vlastně jo."
A:,,A co?"
S:,,Pojď se mnou." Vstala jsem a šla pomalu za ním, šli jsme směrem k houpačkam, za nimi jsou stromy, kde byla malá díra, kterou jsme prolezli a objevili se na louce kde byl strom s růžovým okvětními lístky a taková ta houpačka z romantických filmu.
A:,,To si našel?"
S:,,No jako jo."
A:,,A proč si mě sem zavedl?"
S:,,Jen mě napadlo, že by se ti to mohlo líbit."
A:,,Aha, budu dělat, že to není vůbec divne."
S:,,A líbí se ti to, teda?"
A:,,Je to nádherné." Objala jsem ho, on se úplně rozzářil.
A:,,Ukážeme to ostatním??"
S:,,Ja myslel, ze to bude tvoje tajné místo, kde tě budu otravovat."
A:,,Ty mě chceš otravovat?"
S:,,Možná."
A:,,Uděláme dohodu?"
S:,,Jakou??"
A:,,No, že teď o prázdninách zapomeneme na všechny spory, které jsme, kdy měli."
S:,,No já bych to udělal už navždy, Ne jenom na prázdniny."
A:,,Joo, a to bys jako zvládl?"
S:,,Jasné."
A:,,No tak dobře." Podali jsme si na to ruku.
A:,,A teď jestli chceš taky, jsi jdu lehnout do trávy a pozorovat západ slunce."
S:,,OK tak já taky." Lehla jsem si do trávy a Sebastian hned vedle mě. Pozorovali jsme západ slunce a dal už si nic nepamatuji.

                               ***

Ráno jsem se probudila na té louce na zemi. Měla jsem na sobě Sebastinovu mikinu. Lezela jsem v jeho obětí a byli jsme na sobě úplně pritisknutí. Snažila jsem se tu ruku sundat, ale když jsem to udělala, on se probudil a zase ji obmotal kolem mě.
S:,,Dobré ráno, jak si se vyspala?"
A:,,No dobré, Řeknu ti postel je pohodlnější." Pořád jsem se snažila vymotat z toho obětí, ale porad to nešlo.
A:,,Hej pusť mě!"
S:,,Víš, že mluvíš ze spaní." Dostala jsem šok, protože jestli jsem mu něco řekla, tak to je pravda, jednou jsem se takhle přiznala mamce, že jsem ji vzala peníze.
A:,,Em ne nevím, co jsem říkala?"
S:,,No, že mě máš ráda."
A:,,No tak to jsem neříkala." 
S:,,Ale jo říkala, vlastními uši jsem to slyšel." Najedbou jsme slyšela jak někdo krici naše jména a byly to naše mamky.
A:,,No asi bychom měli jít."
S:,,Jo to měli."

Dostali jsme se na zahradu a tam už byly naše vystrasene mami.
(Am:Mamka Abi, Sm:Mamka Sebiho)
Am:,,Kde jste kurva byli!"
A:,,Mami nemusíš se vůbec báty usli jsme na louce."
Sm:,,A to vám přijde jako normální."
S:,,Promiňte, ale prostě se to stalo, stejně na tom už nic nezměnite"
Sm:,,To je pravda."
Am:,,Abigail! Či to máš mikinu?"
A:,,Em ja sní vlastně nevím."
S:,,To je moje Abi byla zima, tak jsem jí ju půjčil." Naše mamky se na seve podívali úplně způsobem, zenjim něco prochází.
Am:,,No nic, Běžte se prevleknout, dneska jedeme k moři, cesta bude trvat asi patnáct minut."

Sla jsem napřed do svého pokoje a Sebastiana hned za mnou. Když jsem se v pokoji zavřela, uvědomila jsem si, že mám pořád Sebovu mikinu, v tu chvíli mě nějak napadlo, že si k ní přičichnu. Voněla úplně jako on. A kurva asi jsem se zamilovala. Ne to něho ne, proč zrovna do Seba.

Neuvěřitelné prázdniny Kde žijí příběhy. Začni objevovat