/pohled Abi/
Bylo půl na jednu. Za půl hodiny jsme tedy měli být na té farmě. Dodělávala hsem si linky a Seb mi vtrhnul do pokoje. Sedl si na postel a pozoroval mě.
S:,,Ja pořád nechápu proč se maluješ."
A:,,Abych nevypadala jako zombie."
S:,,Však si bez něj hezká, neměla by sis tím ničit pleť!"
A:,,No když myslíš, půjdeme už?"
S:,,Jop."Šli jsme k té farmě a tam už na nás čekal Tyler. Pozdravili jsme se. Kluci hned jak se viděli, tak kdybych tam nebyla tak byli oba mrtvý se vsadím. Tyler nam každému přivedl jednoho koně. Mně dal Rychlíka a Sebovi Bleska. Dostali jsme malý rychlokurz a mohli vyjet. Já s Tylerem jsme byli hodně vepředu a Seb se držel spíš daleko od Tylera.
T:,,Nevíš co má se mnou za problém?"
A:,,Nemám tušení, je takový naladovy, ještě než jsme té viděli byl v pohodě a jak si se objevil hned je úplně jiný."
T:,,Zajímavé."
A:,,Mě by spíš zajímalo, co jste si řekli."
T:,,Asi jenom oba máme nějaké k city k jedné puvabne dívce."Dal už jsme se nebavili. Čekali jsme než nás dojede Seb. Ten trochu zrychlil, ale před jeho koněm proletěl nějaký ptak a Blesk se splašil a shodil Seba na zem. Hned jsem slezla s koně a běžela jsem za ním. Snažila jsem se ho nějak probrat. Ale porad nic. Pak jsem se rozbrecela a objala ho. Ucítila jsem menší pohyb Seba. A najednou otevrel očí.
S:,,To už jsem v nebi." Bouchla jsem do něj rukou a pořád jsme měla slzy v očích.
A:,,Ty jsi blbej, Víš jaký jsme měla strach." Seb se zvedl a já ho hned objala. Držela jsem ho asi dvě minuty.
S:,,Tak zase nedělej, že jsme se neviděli posledních pár let."
A:,,Hlavně, že smysl pro humor zůstal stejný." Dal už jsme ani jeden z nás tři znovu na koně nenasedli a šli jsme pěšky pomalu ke stajím. Já šla napřed a ga mnou asi o pět metrů dál šli Tyler se Sebem. No nevím jestli se zam nepozabíjí./pohled Seba/
S:,,Ty, líbí se ti Abi?"
T:,,No tak je to hezká holka, komu by se nelíbila, zatím nejhezčí, která tuhle vesničku navštívila."
S:,,No super."
T:,,Ty ji máš asi rád, co?"
S:,,Ne já vůbec."
T:,,Však nejsem slepý, vidím jak na ni koukáš."
S:,,No tak jo přiznávám se."
T:,,Jsi moje velká konkurence, nenechám ti ji jenom tak, budu o ni bojovat."
S:,,Nejsem vůbec velká konkurence, oba mě nikdy neměla ráda, dokonce mě doslova nesnasela a na tom se nic bohužel nezmění."
T:,,Jako možná máte špatnou minulost, ale přítomnost a budoucnost je jiná."
S:,,Stejně u ní nemám žádnou šanci."
T:,,Tak počkej Browne (příjmení Seba), nikdy v životě moje očí nezahledli něco tak nádherného. Abi ani vteřinu ani malinkatou vteřinku nezaváhala a hned běžela za tebou, dokonce se i rozplakala, moje oči v životě nevideli hezčí projev lásky než tohle a proto jsi moje velká konkurence."
S:,,Zas neprehanej!"
T:,,Mluvím čistou pravdu."
S:,,Víš, že mě fakt sereš."
ČTEŠ
Neuvěřitelné prázdniny
RomanceDva nepřátele musí spolu prožít léto, před jejich poslední rokem na střední. Společně musí překonávat překážky a dobrodružství, které prožívají na chalupě. Tyto dva ukrutné nepřáteli snad nakonec něco spojí? Doufejme že jo a to se všechno dozvíte v...