ty

29 0 0
                                    

Když jsme ho zahlédla, dostala jsem šok. Byl to Sebastian. Tohle mi máma nemohla udělat. Koukla jsem se na ni pohledem jakože ty si děláš prdel? a máma se na mě usmála. Šla jsem k sobě do pokoje abych ho nemusela mít na očích.


Zavřela jsem se v pokoji a zapla počítač, na kterém si pustila film z netflixu.  Najednou někdo zaklepal a do pokoje vesel Sebastian, prohlížel si celý pokoj a vůbec nepromluvil.
A:,,Halo? Tohle je můj pokoj?"
S:,,Ja vím, pokoj mam vedle." Dal nic neříkal a sedl si vedle mě.
A:,,Co to k@rva děláš?"
S:,,Přišel jsem si popovídat."
A:,,Jo aha, no tak povídej."
S:,,Ty si o tom věděla?"
A:,,O čem bych měla vědět?"
S:,,No, že tady budeme spolu na chatě."
A:,,Mně mamka řekla, že tu bude kluk mého veku, kdybych věděla, že ty ani bych nepřijela."
S:,,Hele zas tak strašný nejsem."
A:,,Jasne az na to, že jsi měl v posteli každou hodinu ze školy, teda skoro každou."
S:,,No to není pravda."
A:,,Budu dělat, že ti věřím." Sebastian vytáhl mobil z kapsy a zapla instagram.
A:,,Hele instagram si můžeš projíždět i někde jinde."
S:,,Jak se jmenuješ?"
A:,,Ty si ze mě děláš prdel, že?"
S:,,Myslel jsem na instagramu."
A:,,Tobě to řeknu." Vstala jsem a měla namířeno na zahradu.
A:,,Jo a až se vrátím, doufám že v mém pokoji už nebudeš." Zavřela jsem dveře a šla na houpačky. Sedla jsem si a vytáhla mobil. Projížděla jsem tiktok. Když jsem zvedla hlavu, viděla jsem jak za mnou letí Mia s Liemem a jak jde Sebastian za námi.
L:,,Abi nechceš na trampolínu."
M:,,Ja myslela, že jsme se dohodli na bazéně!"
L:,,Mio víš jaká je zima!"
M:,,,Mně není."
A:,,Nehadejte se, půjdeme na trampolínu, Mio je vážně zima, ale třeba zítra to vyjde." Když k nám Sebastian došel, sedl si na houpačku vedle a koukal do mobilu. My jsme mezitím šli na trampolínu, nechtěla jsem úplně mega dovadet na zón, jelikož je mi sedmnáct a už mě to ani nebaví, tak jsem tam jenom trochu poskakovala. Pak jsem si sedla a koukala do mobilu, mezitím co děti pořád skákali. Po chvilce jsem se otočila, protože jsem cítila něčí pohled na mne. Byl to Sebastian, ale když jsem se otočila on se hned obrátil na mobil. Dostala jsem nepad.
A:,,Mam takový nápad."
M:,,Jaký??"
A:,,Ale musíme potichu aby ho Sebastian neslyšel.
L:,,Dobře."
A:,,Lieme půjdeš za Sebastianem, že se Mia jako zranila a že potřebuješ pomoct s lékárničkou půjdete kolem bazenu a pak mi tě s Miou doženeme a shodíme ho do bazénu."
L:,,To je skvělí napad."
A:,,Jo tak běž."

/pohled Sebastiana/

Najednou za mnou přišel Liem s tím, že poteebuje pomoc s lékárničkou, protože se Mia zranila. Tak jsem vstal a šel za ním. Když jsme šli kolem bazénu ani jsem nemrkl a skončil jsem v něm. Když jsem se vynořil, slyšel jsem smích Abi, Liema a Mii. Abi to strašně slušelo, když se smála. To je divné, to co jsem právě řekl.
S:,,Co se tak smejete."
A:,,Mel si se vidět."
S:,,Pojďte mi pomoc vylézt."
A:,,Jo jezis pojď." Liem a Mia na mě mrkni a když mi Abi pomáhala ven, shodili ji Mia s Liem do vody. Když vynořila, měla vlasy úplně všude. Poté co si je oddělala měla úplně řasenku a linky po celých očích.
A:,,Si ze mě děláš prdel ne?" Skočila mi na záda a snažila se mě potopit, Mia a Lie se šli prevleknout do plavek a skočili za námi.

Neuvěřitelné prázdniny Kde žijí příběhy. Začni objevovat