Kitabı yazmamı sağlayan video bu videodur. Normalde shorts olarak izlerseniz daha iyi görünüyor.😽
Perspektif... Yeraltı dünyasının lider mekanı. 2020' de Güney Kore çapında yapılan mafya baskınları sonucunda ülkede çok az sayıda mafya kalmıştı ve o günden sonra mafyalar da kendi çapında önlemler almaya başlamıştı.
Kalan sayılı mafya ailesinden birisi de Lee ailesiydi. Lee Jongsuk' un işlerini devralan iki oğlu... Lee Jongsuk 2010' lardan öncesine kadar yeraltında tanınan en önemli insanlardan biriydi. 2015' te geçirdiği akciğer kanseri ile ölmüştü ama arkasında bıraktığı iki oğlu onun içini rahat ettirmişti. Lee Minho ve Yang Jeongin. İkisi de Lee Jongsuk'un oğlu olmasına rağmen anneleri farklıydı ve Jeongin babasının soyadı yerine her zaman annesininkini kullanmayı tercih etmişti. Ayrıca yeraltında iki soyadının olması işine de yarıyordu.
Gelgelelim Perspektif'e. Minho ve Jeongin'in babasının ölümünden sonra kurduğu, pis işlerini halletmek için kullandıkları yerdi Perspektif ama sonrasında o küçük dükkan havasından çıkmış, zincirleri bile oluşan kocaman yeraltı markası haline gelmişti. Genellikle bar olarak kullanıldığı düşünülse de mekanın alt ve üst katlarında kesinlikle pis işler döndüğü kesindi. Ama parası olanların gelebildiği bir yer olduğu için Perspektif, kimsenin umurunda olmuyordu başka şeyler.
Diğer taraftan ise üniversite ikinci sınıf öğrencileri Hwang Hyunjin ve Lee Felix güzel sanatlar okuyordu. Kendi halinde, çevreye hiçbir zararı dokunmayan iki arkadaş tüm zamanlarını birlikte geçiriyorlardı. Sabah akşam birlikte olmanın verdiği rahatlık artık her şeylerine işlemişti adeta. İkisi de pamuk şeker kıvamında insanlar olmasına rağmen saf salak kişilikte değiller. İkisinin de gözü açıktır. Sadece dünyaya güzel bakıyorlardı ne olursa olsun. Ying-yang gibi her kötünün içinde iyilik olduğunu düşünüyorlardı.
Bir gün güzel sanatlardan arkadaşları sayesinde Perspektif'e gitmeleriyle hayatlarının değişeceklerini bilmiyorlardı tabii ki. Bu değişim ya onları hapsedecekti karanlığa ya da onlar o karanlıkta saçtıkları ışıkla yol göstereceklerdi.
Yeni fic!! Yeni fic!! Diğerlerine bölüm yazmadan başka ficler yazıyorum işte kdkwkxkd. Ama bunu cidden istedim baksanıza güzel olacak gibi durmuyor mu sizce de??!
Haydi başlayalım bakalım!!
Bugün 14 Mayıs bir de. Seçim günü. Umarım bundan sonrası için güzel bir Türkiye olur, hepimiz bu sözde demokrat partiden kurtulmuş oluruz. Yarınlar güzel olacak!!!!
💖💖💖
Hyunjin'den~
Wooyoung ve San'ın aklına uyup bir bara doğru gidiyorduk ama yine de rahat değildim. Az çok biliyordum orayı. Yani en azından başkalarından duymuştum adını. Hem duymamak imkansız zaten. Orası Güney Kore'nin en ünlü barıydı. İnsanlar gidebilmek için çok önceden parasını ödüyorlardı ki bu para hiç de cüzi bir miktar değildi. O yüzden San'ın nasıl içeri girebildiğini sorguluyordum. Çünkü bildiğim kadarıyla San zengin değildi. Orta hali olan bir ailede yaşıyordu. Bunları çok kafama takmak istemiyordum. Bugün Felix ile çok eğlenmeyi kafamıza koymuştuk. Arabada yan tarafımda oturan Felix'e döndüm.
" Hazır mısın eğlenceye? " Kocaman gülümsedi bana.
" İki gündür bunu düşünüyorum. E herhalde! " diye bağırdı. Ben de kahkaha attım. Ön koltukta arabayı süren San'ın yanında oturan Wooyoung da Felix gibi heyecanını gösterdi ve çalan şarkıyı son ses yapıp deli gibi söylemeye başladı.
Jeongin'den~
Minho hyungun gelmesini beklerken servis yapmaya gelen kız bir çırpıda kucağıma çıkmış hareket ediyordu ama ne şu an kendimi ona ayak uyduracak moralim ne de isteğim vardı. Sadece onun bana sürtünmesine bir şey demeden oturduğum koltukta yayılmış ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vegas// hyunho / jeonglix
Fanfictionyeraltının ünlü kardeşleri ve aynı zamanda mafya babaları Minho ve Jeongin istedikleri uğruna Hyunjin ve Felix'i kullanmayı göze alabilecekler miydi? top/ Minho - Jeongin bottom/ Hyunjin - Felix