.
Hyunjin'den~
Odaya geçtiğimden beri incelenmedik yer bırakmamıştım. Gerçekten çok güzel bir odası vardı.
Hoşuma gitmişti yani. Oldukça sade ama güzel döşenmiş bir odaydı. Burası bir otel olsa da sanırım kendi zevkine göre döşemişti Minho.
Biraz daha oyalandıktan sonra kapı açıldı. Kafamı oraya doğru uzattığımda elinde bir yorganla yastık tutan Minho'yu gördüm. Kapıyı kapatıp yanıma geldi.
" Benimle mi yatacaksın yerde mi? " Bir elindekilere baktım bir suratına. Ciddiydi. Ben o söylemese zaten söyleyecektim yerde yatmak istediğimi ama onun hazırlıklı gelmesi şaşırttı beni.
" Yerde yatarım ben. " Oldukça düz çıkan ses tonumla konuştum. O da kısaca onayladı beni ve elindekileri yatağa bıraktı. Yatağın sol tarafında duran dolaplara ilerledi. Eline ne aldığını görmedim ama yatağa bırakınca anladım siyah bir takım olduğunu.
Birden karşımda üstünü çıkardığında gözüm aşağıdaki kaslarına doğru kaysa da hemen arkamı döndüm.
" Üstünü değiştireceğini söyleseydin keşke! " İçimden vücudunu izlemek geçse de bunu yapmayacağımı ikimiz de çok iyi biliyorduk.
" Yatarken de resmi olmayacağımı biliyor olman lazım Hyunjin. " Minho'nun ses tonu sakinken o kadar naif geliyordu ki kulağa. Rahatlatıyor ve ne dese yapacakmışım gibi hissettiriyordu.
" Ama en azından üstümü değiştireceğim şimdi diyebilirdin. Bitti mi? " Kısa bir " hm hm " sesi duyunca geri arkamı döndüm. Tişörtünü kafasından geçiriyordu. Karın kasları... Ufaktan görmüş olsam da etkileyici olduğu her halinden belliydi.
Ayakta öylece durup ona baktığımı fark edince sesli bir şekilde nefesini verdi.
" Dolabımdan istediğini giyin. Böyle uyuyamazsın. Rahat edemezsin yani. " Onun dolabından mı giyinecektim? Cazip gelmişti. Sonuçta zengindi ve giydikleri kalite kokan şeylerdi. Bir de onundu işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vegas// hyunho / jeonglix
Fanfictionyeraltının ünlü kardeşleri ve aynı zamanda mafya babaları Minho ve Jeongin istedikleri uğruna Hyunjin ve Felix'i kullanmayı göze alabilecekler miydi? top/ Minho - Jeongin bottom/ Hyunjin - Felix