"Kalbimi tanıyordum; bir daha birini içine alamayacak kadar onunla doluydu."
Oy sınırı: 73928492
Yorum sınırı: 10İyi okumalar~~~
Büyük toplantı öncesi herkes kaldığı odada hazırlanıyordu. Hyunjin ve Felix'in kıyafetleri dün akşam teslim edilmişti onlara. Onlar da oldukça beğenmişlerdi.
Bir de konuşma vardı. Hyunjin ve Felix bu konu hakkında fazlasıyla gergin olsalar da dün Minho ve Jeongin onlara önceki toplantılarda tanıtılan kişiler hakkında, ne diyecekleri hakkında, gelebilecek sorular hakkında kısa bir konuşma yapmışlardı.
Şimdi ise Minho'nun odasında Minho benche oturmuş sigarasını içerken dolabın kapağındaki boy aynasından kendine bakan Hyunjin'i izliyordu.
" Gergin olursan hiçbir şey yolunda gitmez. Gerginliğini at. " Hyunjin ona dönmeden aynadan bakış attı.
" Ha deyince geçmiyor gerginliğim özür dilerim. Etkili bir yöntemim yok geçmesi için. Senin varsa söyle. " Hafif alay barındıran laflarıyla ceketini düzeltiyordu.
" Aslında bir yöntemim var... " Yarım ağız sırıtma sırası ona geçmiş gibiydi.
" Seks. " Hyunjin'in aynadan ona bakan gözleri faltaşı gibi açılmışken Minho kahkaha attı.
" Gerginliği almada birebir. " Hyunjin'in ısınan ve al al olan yüzüyle keyfi daha da yerine gelmişti.
" Seninle sevişmem Minho! " Bu sefer de kızgın çıkan sesiyle arkasını döndü.
" Ben sevişmem zaten Hyunjin. Sevişmem için karşımdaki kişiye özel bir duygu beslemem gerekir. Seninle sadece seks yapabiliriz yani. " Hyunjin'den bir süre ses çıkmadı. Sadece onun gözlerinin içine bakıyordu. Söylediklerine alınmıştı biraz. Her ne kadar kini ve nefreti Minho'ya karşı çok fazla olsa da, ondan etkilendiği ve ona doğru çekildiği gerçeğinden kaçamıyordu.
Hyunjin boğazını temizleyip aynaya geri döndü. Saçını bir iki kez düzeltip konuştu.
" Ne zaman gideceğiz? " Minho saatine baktı.
" Toplantı 15 dakika içinde başlayacak. 5 dakikaya salona geçeriz. " Kısaca " hm hm " diye yanıt verdikten sonra iki adım arkasındaki yatağa oturdu. Moodu düşmüştü işte. İki çift lafıyla nasıl da altüst ediyordu onu.
" Gidelim artık. " Başını sallayıp ayağa kalktı. İkisi de odadan sessiz ayrıldılar. Karşı çaprazdan çıkan Felix ve Jeongin ile tam olmuşlardı.
Aslında iki taraf olabildiğince farklıydı bu akşam. Felix ve Jeongin gülümseyerek çıkmışlardı odadan. Hyunjin ve Minho ise asık surat ve sert bakışlarla. Felix ve Jeongin hemen anlamışlardı bir şey yaşadıklarını onların ama o an ikisi de soramazdı. O yüzden sonraya erteleyip asansöre ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vegas// hyunho / jeonglix
Fanfictionyeraltının ünlü kardeşleri ve aynı zamanda mafya babaları Minho ve Jeongin istedikleri uğruna Hyunjin ve Felix'i kullanmayı göze alabilecekler miydi? top/ Minho - Jeongin bottom/ Hyunjin - Felix