yukarı çıkmak şereftir

891 72 36
                                    

~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~

Medyayı dinlemezseniz bayılırım..

God's pov~

Perspektif'in üst katları ölüm gibidir. Parası yeten insanların kimilerine göre iğrenç ama onlara göre paha içilmez işlerini sahileştirdiği bir yerdir. Uzun ve geniş koridorları, genellikle ölüm sessizliğinde olur. Çünkü buranın mühendisi artık her kim ise ne odalardan bir tek ses dışarı çıkabiliyor ne de ses içeri girebiliyor. Bütün bağlantın içeri girince kesiliyor.

Mafyaların, kanun kaçaklarının, her türlü pis işini yapmak yaptırmak isteyenin olduğu bir yer olsa da Perspektif; yine kontrolü çok sağlamdır. Minho sayesinde... Yıllardır gözü gibi baktığı mekanda kendisinden habersiz böcek bile yürümezdi.

Jeongin daha çok Minho tarafından verilen emirleri gerçekleştirme ve karı kız peşinde olduğu için Perspektif güzel bir kafa dağıtma mekanıydı. Ama yine de pısırık, güçsüz, küçük bir şey zannetmeyin Minho'dan başka ona sesini çıkarabilen, ses çıkarmayı geçin ağzını açabilen yoktur. Eh, Yang Jeongin gücü diye bir şey de vardı elbet.

Gelgelelim üst katın misafirlerine. Special guests... Simsiyah lobinin sağ tarafı ve sol tarafı ayrı olmak üzere farklı çeşit insanlar yerleşir. Az önce sayılan kendince akıllı insanlar , bir istisna olarak uyuşturucu tacirleri kafayı buldukları için akıllı tanımına uymuyor , sağ tarafa geçerler. Sağ tarafta her biri 1+1 genişliğinde odalar bulunur ve orada binbir türlü keşmekeş yaşanır. Ama her odada güvenlik amaçlı illaki kameralar bulunur. Açık seçik olanlar dışında tahmin edilmeyecek yerlerde de bulunur.

Bir de sol taraf... Minho, Jeongin ve yandaşlarının oturup konuştuğu, anlaşmaların yapıldığı, bazen de sekslerin döndüğü , tahmin edilebildiği gibi Jeongin , odalar bulunur. Sağ taraftaki kadar çok odası bulunmayan sol kısımda toplamda 4 oda bulunur. En uzak köşede bulunan Minho'nun kişisel odası, hemen ön tarafında Jeongin'in kişisel odası, genel konuşulan toplantı odası ve dehşet odası. Yanlış anlamayın ölüm olmaz bu mekanda. Sadece şansı biten insanlar ve geri dönülmeyecek ıstıraplar vardır. Ama emin olun çok kullanılmaz. Tek kullanıldığı zaman ya Minho'ya ya da Jeongin'e büyük kötülüğü dokunmuş birinin işini uzatmak için kullanılır. O da yaklaşık 2 yıldır asla olmuyor.

Şimdi ise önde Jeongin ve San, hemen arkalarında Wooyoung, Hyunjin ve Felix olmak üzere sol tarafa geçiş yapmışlardı. Arkadaki üçlüden buraya ilk defa gelen ikili oldukça gerginken Wooyoung yanlarında günlük hayat hakkında saçma sapan konuşuyordu. İkisi de hiç oralı değildi zaten. Uzun ve geniş koridoru inceliyorlardı. Jeongin ve San ikinci kapıdan içeri girdiklerinde diğerleri de girmişti. Oda fazlaca geniş olmasıyla beraber az önceki koridora ve mekana zıt bir şekilde beyaz ve kahverengi tonlarıyla süslenmişti. Buram buram sanat ve ihtişam kokan oda özellikle Hyunjin'in çokça dikkatini çekmişti. Hem de o kadar çekmişti ki odada genişçe oturup, bir elinde sigarası bir elinde viski bardağı tutup sinirle kendilerine bakan ruh sömürücüsünü görmemişti daha. Evet, ruh sömürücüsü diyorum ona çünkü bu odaya girdiği ilk saniyeden sonra bile biliyordu masum kalan iki gencin hayatını derinden etkileyeceğini.

vegas// hyunho / jeonglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin