beni(m)sin

991 59 43
                                    

" Tenim tenine değmeseydi yangının nereden çıktığını anlayamazdık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Tenim tenine değmeseydi yangının nereden çıktığını anlayamazdık. "

Hyunjin'den~

Öpüşmemiz iyice derin bir hal alırken nefessiz kalmam kaçınılmazdı. O, bir hırsla öpüyordu ki beni delirecek gibi hissediyordum. Sanırsınız ki uzun zamandır bu anı bekliyormuş gibi...

" Minho... " Anlık bir boşluk bulup ayrıldım dudaklarından.

" Söyle güzelim... " Bu an... Bu an için kafamda dönen binbir türlü senaryolardan sonra yaşamak çok garip hissettiriyordu. Birazdan bedenlerimizin birbirine karışacak olması da cabasıydı.

" Yavaş ilerlemek istiyorum. Her şeyin farkında olarak. " Ellerim iki yanağını tutuyordu. Dudaklarına doğru sıcak nefesim akarken cümlelerimi toparlamam güçleşiyordu.

" Hiçbir zerresini unutmayacağın bir gece geçirteceğim sana. Kendini bana bırak ve rahatla sadece. " Uzanıp yanağımı öptü, sonra çenemi, sonra boynumu. Küçük öpücüklerini vücuduma sıralarken yerimde durup sadece onu kendime bastırıyordum.

Boynumdaki öpücükleri sertleşirken ağzımdan ufak ufak inlemeler kaçırmaya başlıyordum. Hassas tenimde bilerek izlerini döşüyordu. Uzunca takıldığı nokta artık acıtmaya başlamıştı ki kafasını çektim yüzlerimizi eşitledim.

Kısa bir süre birbirimize baktıktan sonra dudaklarımızı birleştirdi yine. Alt dudağımı öyle güzel emiyordu ki tüm irademe hakim oluyordu.

" Kucağımda kalmayı mı yatağa geçmeyi mi tercih edersin? " Minho kesinlikle dirty talk seven biriydi, belliydi. İlerleyen dakikalarda nasıl olacağı aklımdan kısaca geçerken yanaklarım ısındı.

" Ooo şimdiden yanıyorsan işimiz var Hwang Hyunjin. " Deyip gülümsedi. Çok güzel gülüyordu. Hep yapmak istediğim şeyi yapıp gülüşünden öptüm onu. Uzun uzun içime çekerek. Sonra kulağına yaklaştım.

" Kucağında işim bitmedi Lee Minho. " Aynı çapkın gülüşü ben de attıktan sonra boynuna yöneldim. Küçük küçük öpücüklerimi bırakmaya başladım. Koklaya koklaya öpüyordum onu. Tüm kokusu ciğerlerimi doldursun, aklımdan çıkmasın istiyordum.

" E görelim madem. " Ellerini üstümdeki gömleğe attı ve bir çırpıda üstümden çıkardı. Karşısında yarı çıplak kalmak şimdilik beni rahatsız etmezken aksine, bana cesaret vermiş gibi sürtünmeye başladım ona. Bu sefer o ağzından inlemelerini kaçırırken ben eğleniyordum.

Sürtündükçe ikimizin de bedeni alev alıyormuş gibi hissediyordum. Altımdaki kıyafetlerin varlığı beni sinir ederken daha çok sürtünmek istiyordum.

Elleri belimi bulduğu gibi sıktı iyice. Olduğum yerde hareketlerim kısıtlanınca homurdandım.

" Üzülme güzelim, bazı şeylerin çabuk olup bitmesini istemeyiz değil mi? "

vegas// hyunho / jeonglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin