.
." İnsanın kalbinden güçlü ne olabilir hayatta? Dağılsa da her gün devam eder yaşamaya. "
Felix'ten~~
Gecenin 00.30'u. Biz daha yeni giriyoruz odaya. Ayaklarım neredeyse şu topladı. Ben bittim. Herkes bitti.
" Banyo yapacağım ben. " dedi Jeongin yüzüme bakmadan. Odaya girdiğimizde hiçbir şey demeden üstünü değiştirmişti. Şimdi de yüzüme bakmadan konuşmuştu. Sanırım konuşursam benim diyeceklerimden hoşlanmayacaktı o yüzden böyle davranıyordu. Ama yine de bunun konusunu açmalıydım.
" Jeongin bir şey konuşmak istiyorum... " Banyoya girmeden kapının önünde durdu.
" ...halletmemiz gereken şeyler olduğunu düşünmüyor musun? " Bana döndü, baktı. Hiçbir tepki vermiyordu.
" Yarın konuşalım. " Kestirip atmasını hiç sevmiyordum. Bugün yaşananları sıcağı sıcağına konuşsak iyi olurdu.
" Bugün konuşalım. Erteledikçe uzar. " Tuttuğu kapı kolunu bıraktı ve bana doğru adımladı. Yatağa oturdu ve bana bakmaya başladı.
" Anlat. " Böyle deyince de bir an aklımdaki diyeceklerim karışmıştı. Ama hemen toparladım. Yatağın çaprazındaki tekli koltuğa da ben oturdum sakince.
" İki gündür yarım yamalak öğrendiğim şeyler hakkında bana tam bir açıklama yapmayacak mısın? "
" Oturup sana geçmişimi anlatmayı düşünmüyorum, kusura bakma. " Alayla söylediği şeyle derin bir nefes aldım. Ciddi anlamda içim sıkışıyor gibi oluyordu.
" Benim sorduklarıma cevap verebilirsin? " Sol elini gelişigüzel salladı sor dercesine.
" Tamam. " Hiçbir şeyi atlamadan sormak istiyordum.
" Soojin... " Tepkisine bakmak için devamını getirmedim. Kaşları çatılır gibi oldu ama devam etmemi bekliyordu.
" ...onunla nasıl bir ilişkiniz oldu? " Yerinde oflayıp kollarını göğsünde birleştirdi.
" Bunları soracaksan baştan konuşmasaydık Felix. " Bu tavırları aşırı sinir ediyordu beni. Elimde hiçbir silahım olmadan düşmanla savaşmam emrediliyor ama silah vermek çok zor geliyor ona.
" Dün anlatmadın tamam dedim ama bugün gerçekler yüzüme yüzüme çarpılınca ne diyeceğimi bilemedim Jeongin. En azından ucundan bilsem diyeceklerim daha farklı olabilirdi. Neden inatla anlatmayı reddediyorsun? "
" Gerek görmüyorum demek ki. Anlatılacak kadar önemli biri değil demek ki! "
" Ama hareketlerin tersini söylüyor! " Ayağa kalkıp önüme geçti. Yukarıdan bakıyordu bana.
" Ne dediğinin farkına var! Sana üsteleme diyorsam üsteleme! " İçimdeki sinir kendini belli ediyordu.
" Jeongin o kadınla sevgili oldunuz mu? "
" Olduk! Olduk amina koyayım! Söyle başka ne merak ediyorsun?! " Sesi oldukça fazla çıkmaya başlarken benim de sinirden gözlerim dolmaya başlıyor gibiydi.
" Ne zaman bitti? " Ellerini saçlarından geçirdi sinirle.
" Sizinle tanışmadan 1 ay öncesinde. Rahatladın mı?! " Ben de ayağa kalkınca aramızdaki mesafe azaldı. Histerik bir kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vegas// hyunho / jeonglix
Fanfictionyeraltının ünlü kardeşleri ve aynı zamanda mafya babaları Minho ve Jeongin istedikleri uğruna Hyunjin ve Felix'i kullanmayı göze alabilecekler miydi? top/ Minho - Jeongin bottom/ Hyunjin - Felix