~2~

469 24 22
                                    

»»-->Perspektywa Taehyunga<--««

Po powrocie do domu cały czas myślałem. O Jiminie, Jeongguku i o sobie. Połączyłem wszystkie kropki ze sobą. Wziąłem telefon z złością i napisałem do Jeona.

Jesteś śmieciem Jeon
W końcu wszystko połączyłem

Co?
O co ci chodzi

Będąc ze mną w związku cały czas gadałeś mi o Jiminie
Kazałeś mi się z nim zaprzyjaźnić gdy ze mną zrywałeś

Nadal nie rozumiem do czego zmierzasz
Nie chciałem aby czuł się samotny

Pierdolenie
Ty go kochałeś ty chuju
Dobrze wiesz, że dla Jimina to nienormalne być z tą samą płcią w związku
Jesteś okropny Jeon

Taehyung posłuchaj mnie
Wcale go nie kochałem

Przestań
Już dość kłamstw
Jestem zły na Jimina za jego słowa
Ale dzięki temu przejrzałem na oczy
Nigdy mnie nie kochałeś
Jesteś tak obrzydliwym człowiekiem Jeon
Przez ciebie ja sam muszę kłamać
Park nienawidzi twojej ekipy
Jak ja mam reagować skoro przyjaźnię się normalnie z Namjoonem i z Jinem, oni cały czas myślą, że nie podchodzę do was ze względu na nasze zerwanie
Umiesz tylko ranić Jeon

Taehyung, to wcale nie tak
Zrozum mnie
Winną osobą w tym wszystkim jest Jimin

Znów kłamiesz

Zablokowano użytkownika Jjk.

Przetarłem twarz i westchnąłem głośno. Położyłem się i zacząłem przeglądać zdjęcia, większość były z Jeonggukiem. Zostawiłem je aby móc co wspominać i może...miałem nadzieję, że znów będziemy razem. Kocham go dalej, często patrzę na niego na przerwach, serce mnie boli za każdym razem gdy przytula i całuje Hoseoka. To ja miałem być na jego miejscu, to mnie miał pieszczotliwie traktować, nie jego. Gdy zrywał ze mną mówił, że musi zająć się sobą, a tak naprawdę nigdy mnie nie kochał, ciągle widział twarz Jimina zamiast mojej. Zacisnąłem mocniej ręce na telefonie. Zaprzyjaźniłem się z Parkiem tak jak chciał, polubiłem go ale nie na tyle by uważać go za przyjaciela. To nie jest jego wina, tylko Jeongguka. Po prostu porozmawiam z Jiminem o tolerancji, pomogę mu zrozumieć, że miłość nie jest tylko w płci przeciwnej.

Muszę być silny, dla siebie i dla najważniejszych dla mnie ludzi. Moje rozmyślania przerwało pukanie w drzwi. Zszedłem wolnym krokiem i otworzyłem, uśmiechnąłem się szeroko widząc dwójkę Kimów.

- dzieciaku gdzie dziś zniknąłeś z szkoły, martwiliśmy się -powiedział najstarszy z naszej trójki, wprosił się od razu do środka i powędrował do kuchni. Typowe.

-po prostu tak wyszło -poszedłem za nim wraz z Namjoonem - no ale nie grzeb mi w lodówce - przewróciłem oczami. Usiadłem przy stole, widzieli że coś się stało

-co się stało Taeś -zapytał Namjoona, spojrzałem na niego i od razu się mocno przytuliłem do niego.

-naprawdę nienawidzę Jeona...

»»----><----««

Gdy zostałem sam poczułem się źle, znów byłem skazany na swoje myśli. Ja chce być tylko szczęśliwy, czy to naprawdę tak wiele?

Przez długi czas walczyłem z samym sobą, w końcu nie odczuwam za dużo emocji. Tylko gdy dużo myślę to czuje lekki ból, już nawet obelgi Ojca mnie nie ruszają. A zawsze to jego słowa sprawiały że miałem dość siebie i swojego życia. Może po prostu się uodporniłem na jego słowa, codziennie jak wracam do domu to jestem przygotowany że przywita mnie z krzykiem.

Zaciągnąłem się truskawkowym dymem mocno, poczułem lekkie drapanie. Zamknąłem oczy i po chwili wypuściłem dym, kaszlnąłem lekko i odchyliłem do tyłu głowę.

Mam jedynie Ojca, przez mamę okropnie się zmienił, pamiętam jak byłem w wesołym miasteczku z tatą. Wtedy też zauważyliśmy mamę... Z innym mężczyzną. Tata to nadal przeżywa, próbowałem z nim rozmawiać ale jest zaślepiony, dalej ją kocha.

Marzę często aby tata znalazł nową miłość, jak bardzo mnie krzywdzi tak chce aby był szczęśliwy. Tęsknię za moim tatą... Bardzo mocno...

Mój telefon wydał charakterystyczny dźwięk z instagrama. Ktoś to mnie napisał? Wszedłem na pocztę i kliknąłem na pierwszy czat.

Catcat

Chcesz się zemścić na Jeonie?

Kthv

Co? O czym ty mówisz
Kim ty jesteś

Catcat

Chce odbić mu chłopaka, ty jesteś jego byłym
Pomożesz mi w tym
Widzę jak patrzysz na niego z bólem w oczach

Przegryzłem wargę, co mam zrobić. Nie chce być tym co krzywdzi, ale czuje ból i smutek gdy widzę ich dwójkę na korytarzu. To jest jeden z momentów gdy akurat cokolwiek coś czuję.

Kthv

Zgadzam się
Ale muszę wiedzieć kim jesteś
Podoba ci się Hoseok?

Catcat

Inaczej bym nie pisał lol?
Podoba mi się od bardzo dawna, jesteśmy bliskimi przyjaciółmi, ale nie zdążyłem
Dlatego chce go odbić

Catcat

Poza tym Jeon powinien siebie oskarżać że zerwał z takim słodkim chłopakiem jakim jesteś ty 😉

Kthv

Wtf typie
Nie kręcą mnie trójkąty

Catcat

Nie wspominałem nic o trójkącie, ale skoro sam proponujesz
Do zobaczenia Tae
Czekaj cierpliwie, dam ci znak

Kthv

...

Wszedłem na profil chłopaka, jedyne co zauważyłem to zdjęcia, na których było albo pianino, gitara albo piłka od kosza. Kto może mieć z naszej szkoły takie zainteresowania? Ten ktoś musiał mnie obserwować przez pewien czas.

Before you BETRAYED me || Jikook || PlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz