~6~

343 21 10
                                    

»»———>Perspektywa Jimina<———««

Zajadałem się z Taehyungiem słodyczami i śmialiśmy się z jakiś dziwnych filmików. Po szkole wyższy zaprosił mnie do siebie, nasze spotkanie skończyło się na tym, że ja aktualnie miałem różowe włosy a on niebieskie. Rzuciłem w niebiesko włosego chłopaka żelkiem na co jęknął.

-co jest między tobą a Yoongim? -zapytałem ciekawy, zauważyłem że chłopak się zastanawia.

-chyba flirtujemy ze sobą

Przewróciłem oczami i go walnąłem w ramię na co Taehyung jęknął oburzony i mi oddał. Zaśmiałem się i pokręciłem głową.

-chyba? -zapytałem.

-oj no nie wiem jeszcze jakie dokładnie ma plany wobec mnie ale patrz -odwrócił się przodem do mnie - Na Yoongiego leci każdy - uniosłem brew słuchając go -nooo może oprócz Ciebie aleee patrz! On mnie wybrał!

-oj dobra już, zobaczymy co przyniesie przyszłość - chłopak nagle dziwnie się uśmiechnął, już po mnie -nie uśmiechaj się tak błagam, wtedy masz głupie pomysły...

- moje pomysły są genialne! Po prostu jesteś za głupi i-ejjj ale nie bij mnie no, to bolało -oburzył się chłopak i rozmasował obolałe miejsce- ale kontynuując, założę ci jakąś apkę abyś sobie kogoś poznał

-ale nie potrzebuje Taehyung, wystarczy mi przyjaźń z tobą -chłopak głośno westchnął i złapał moje ręce, spojrzał mi w oczy.

-nie będę zawsze przy tobie, powinieneś mieć innych znajomych -odpowiedział szczerze, uśmiechnął się szeroko gdy wyjąłem z kieszeni telefon i mu podałem.

Chłopak jak poparzony zaczął coś mi klikać na telefonie i coś ustawiać. Za każdym razem obawiam się pomysłów Taehyunga, ostatnio z jego winy zjadłem robaka... Ale to nie ważne. Chłopak mi pokazał ekran a ja się przejrzałem.

Witaj na naszej aplikacji!

Wpisz poniżej swoje dane takie jak zainteresowania i wymyśl nazwę!
jesteś tu zupełnie anonimowy! 

Nazwa: Lachimolala


Zainteresowania: mój tyłek

Prychnąłem po przeczytaniu uzupełnionego pola w zainteresowaniach i spojrzałem na chłopaka. Pokazałem mu ekran i wskazałem palcem na zainteresowania.

-no co, masz zajebisty tyłek -przewróciłem na jego słowami oczy, głównie to tylko to było i nic więcej. Ustawiłem sobie jeszcze wiek i wcisnąłem przycisk utwórz konto.

- dobra, będę się zbierać do domu Tae -wstałem i wziąłem rzeczy, chłopak olał mnie i zaczął zżerać żelki które zostały. Lekko się uśmiechnąłem, wyszedłem z domu i lekko się uśmiechnąłem, będzie padał zaraz deszcz, który kocham.

Udałem się na spokojny spacerek do domu, po chwili usłyszałem powiadomienie z aplikacji, wszedłem na apke i zauważyłem pierwszy czat. A co mi tam, wszedłem na konwersacje.

Justin.S

Nowy?

Lachimolala

Tak, skąd wiesz?

Justin.S

Jest data i godzina utworzenia konta na tym xD

Lachimolala

Aha
...
To po chuj pytasz czy jestem nowy?

Justin.S

Bo lubię
A tak poza tym
Chciałem jakoś zacząć rozmowę

Lachimolala

Aha
To
Jak tam?
Czy coś

Justin.S

A chłopak ma mnie w dupie chyba straciłem przyjaciela no i tyle
Żyć nie umierać
Twoim zainteresowaniem jest twój tyłek?

Lachimolala

Nie pytaj...
I umm
Współczuję ci?
Nie wiem nie umiem w pocieszenia
Będzie lepiej
Chyba

Justin.S

Mimo że gówno zrobiłeś
Te twoje chyba
Najbardziej mi poprawiło humor
Prychnąłem 😃😃

Lachimolala

Jesteś dziwny jakiś
Brałeś coś?

Justin.S

A tylko czekoladę podjebałem z kuchni
Najgorsze było to
Że jem sobie a w niej rodzynek

Lachimolala

XDDDD
Debil
Czyta się opakowania
Polecam umówić się do okulisty ☺☺

Before you BETRAYED me || Jikook || PlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz