Özel Bölüm.
Bu bölümün son bölüm ile yakından uzaktan alakası yoktur.
-Açelya Demir
2 Mayıs 2020
Gece saatleri yine ben ve önümde yığılan dosyalar. Ofladım. Gerçekten ofdu yani. Asena'ya karşı iddiayı kaybettiğim için bu yığınla ton dosya bana kalmıştı. Dosyalara bakıp oflarken kapı açılmıştı. Ali'dir diye umursamadım, çünkü bu kaçıncı kahve isteyişimdi saymamıştım.
Minik öksürükle başımı kapıya çevirdim. Ali değildi, Selçuk'tu. "Kolay gelsin." dedi karşımdaki sandalyeye otururken.
Güldüm. "Kolaysa başına gelsin."
Gülüşümü izledi. Gülüşüme gülüşü ile karşılık verdi. "Bana uyar." Dosyalardan birini eline aldı. "Başlıyorum."
Ciddi misin der gibi bakış attım. Anında ciddileşti. "İşin ucunda seninle zaman geçirmek varsa ben her şeye okeyim." dedi salak.
Ters ters baktım. Ciddi anlamdan ters ters. "Hemen cıvıklaşma. İş yapıyoruz şurda."
Serseri serseri güldü. "Evet ben de ondan bahsediyorum. Sen ne anladın ki?" sesi imalıydı.
Göz devirmekle yetindim. Konu açmak adına hallettiği dosyayı masanın köşesine bıraktı. "Eee? Böyle sus pus oturacak mıyız? Böyle zaman geçmez ki çiçeğim."
İşi bitmiş olan dosyayı az önce onun bıraktığı dosyanın üstüne koydum. Yine en sinir dolu bakışımı kuşandım. "Hani benimle zaman geçirsen yeterdi? Beğenmiyorsan git, zorla mı tutuyoruz andaval herif."
Güldü yine ters halimin aksine, ben yine ters ters bakmakla meşguldüm. "Komik mi?"
"Komik ki gülüyoruz. Ayrıca Eda astsubayımında nöbeti varmış, istersen gideyim ona yardım edeyim. Benim için no problem."
Az önce seninle vakit geçsin her şeye okeyim diyen adama bakındı ama!
Çıldırmama son 1.
Elimle kapıyı gösterdim. "Def ol."
"Tamam o zaman kalıyorum."
Dosyayı kafasında parçalamama son 1.
"Doğum gününede az kaldı." dedi konu açmak için.
Yine ters ters baktım. "Az mı? 2 aydan fazla var neredeyse nesi az tam olarak?"
"2 ay dediğin nedir ki? Bir bakmışsın gelmiş çatmış."
'He he aynen' misali kafa salladım. Kafamdaki senin doğum günün ne zamandı sorusunu sormamak için kendimle cebelleşiyordum. Bana neydi ki onun doğum günüsünden? "Senin doğum günün ne zamandı?"
Yazar notu:benim kararlılık seviyesi
Sorum ile kaşları çatılmıştı. Gözleride parlıyordu. "10 Haziran." dedi en neşeli sesi ile.
Onaylayan bir mırıltı çıkardım. Sadece bie doğum günü sorusuna bile gözleri ışıldamış, umutlanmıştı. Daha çok üzmemek adına dosyalar bitene kadar konuşmadım. Ne ben, ne o.
⚔️
10 Haziran 2020
00.50Uyku tutmamıştı Açelya'yı. Ne kadar dün ne yediğini sorsalar cevap veremeyen Açelya, Selçuk'un doğum gününü hatırlıyordu. Bugün doğum günüydü. Acaba uyuyor muydu?
Ne olacağı umrunda bile değildi şu an. Yataktan doğrulduğu gibi Selçuk'un kaldığı yatakhanenin yolunu tuttu. Kapının önüne geldiğinde derin bir nefes verdi. Bordo bereli yetilerini kullanarak kapıyı açtı. Ne kadar bordo bereli olsa bile içerde yatan çoğu kişide öyle değil miydi zaten? Oftu, gerçekten oftu.
Kapıyı sessizce açıp içeri girdi. İbrahim Albay sayesinde tümü bugün feci bir şekilde yorulmuş, uyuyorlardı. Burda Açelya'nın işine gelirdi. Kimsenin ağzına laf veremezdi, hele kendi timinin dedikodu malzemesi olmayada hiç niyeti yoktu.
Selçuk'un yattığı yatağa geldi. Horul horul uyuyordu beyefendi. Doğum günü çocuğuna bak diye geçirdi içinden.
Kendisinden bağımsız hareketlerle Selçuk'un yüzüne doğru yaklaştırdı yüzünü. Baktı biraz, ardından içli bir nefes.
Ve kendisinin bile inanamayacağı o şeyi yaptı. Uyuyan Selçuk'un alnına narin bir öpücük bıraktı. "İyi ki doğdun." diye ekledi.
Daha fazla burda duramazdı. Her an birisi uyanabilirdi. 'Topuğuna kuvvet' diye geçirdi içinden. Arkasına dahi bakmadan yatakhanenin çıkışına yöneldi sessiz adımlarla.
Gözden kaçırdığı iki kişi vardı Açelya'nın. Birisi ranzanın üstünden sessiz sakin onları izleyen Ali. Diğeri ise Açelya'nın ne kadar uyuduğunu düşünsede uyumayan Selçuk'tu.
🥺🫶🏻
Ben bu özel bölümleri çok sevdim. AHSHHSJQHAHAJQU
arada böyle ufak ufak kesitler yapalım güzel oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünenin Ardında
ActionHayatta her şey göründüğü gibi zannederiz ama bazı şeyler göründüğünden daha farklı, daha fazlasıdır. Hayat kaybettiğinde yeniden başlama mücadelesini sana kendi elleriyle teslim ettiğinde hiçbir şeyi anlayamaz, hissettiklerini anlamlandıramazsın. A...