19.Bölüm

27 5 143
                                    

Yıldıza basmadan gitme. 🤍

                                 ⚔️

"Komutanım!" dedi Açelya. "Burda bir şey var!"

Hızla Açelya'nın olduğu yere doğru ilerledi Serdar Üsteğmen ve Süleyman.

"O ne?" dedi Süleyman.

"Kapı gibi bir şey." dedi Açelya. Ardından devam etti. "Ben bu odada gezinirken duvara yaslandım ve burası açıldı. Gizli geçit gibi bir şey sanırım."

"Böyle düzenek kurulduysa, mutlaka aşağıda değerli yani onlar için önemli bir şey vardır." dedi Serdar Üsteğmen tereddütle.

Süleyman telsizi eline aldı. "Karargaha bilgi geçiyorum komutanım."

Bir kadın sesi geldi. Tanıdık gibiydi ama değil gibiydi.

Açelya, Serdar Üsteğmen ve Süleyman anlık olarak bakıştı. "Kahretsin." cümlesi döküldü Serdar Üsteğmenin dudaklarından.

Aşağıdan tekrardan bir ses geldi. Ses geliyordu ama ne dendiği aşikardı.

"Gökhan!" dedi Serdar Üsteğmen.

Gökhan'ın hızla yanlarına gelmesi bir oldu. "Emredin Komutanım!"

Açelya'nın açtığı yeri gösterdi Serdar Üsteğmen, "İçeriden kadın sesi geliyor. İçeri giricez. Herhangi bir bomba olma ihtimali sonucunda seninde bizimle gelmen gerekiyor."

Gökhan hiç sorgulamadan "Emredersiniz komutanım!" dedi.

Gökhan önde, Serdar üsteğmen hemen arkasında, onun arkasında Açelya ve en sonda Süleyman olmak üzere içeri girdiler. Ses daha yakından gelmeye başladı ama bir sorun vardı ki bir de erkek sesi geliyordu şimdi. Ağızları bantlı gibiydi. Çünkü konuşma yoktu. Yavaş adımlarla sesi takip ettiler. Öndeki Gökhan'ın "Komutanım!" demesiyle durdular.

"Ne oldu?" dedi Serdar Üsteğmen.

Gökhan arkasını döndü. "Siz değil komutanım. Asena komutanım burda!"

Gökhan cümlesini bitirir bitirmez Asena'ya doğru ilerledi. Ağzındaki bandı açtı. "Komutanım iyi misiniz?"

"İyiyim." dedi Asena güçlükle. Başıyla göğsüne dayanmış sistemi gösterdi.

"Allah kahretsin!" dedi Serdar Üsteğmen.

Gökhan bomba sistemine göz gezdirirken Süleyman, Emir'i kendisine yaslamış yanlarına getiriyordu.

Serdar Üsteğmen onları görünce gülümsedi. "Çok şükür. İki askerimiz mi kaldı şimdi? Onlarda burdadırlardır belki?"

Emir zar zor konuştu. "Hayır, Yiğit ve Alperen komutanım burda değiller."

Serdar Üsteğmen sinirle nefesini verdi. "Onları da buluruz, aslanım. Merak etme sen."

Gökhan ciddiyetle "Herkes geride dursun." dedi.

Gökhan dikkatlice Asena’ya yaklaşıp bomba düzeneğini inceledi. Asena’nın gözlerinde arkadaşına güvenen bir bakış vardı.

Asena " Dikkatli ol, Gökhan." dedi.

Gökhan sakin bir sesle  "Merak etmeyin komutanım, sizi buradan sağ çıkaracağız. Gerekirse birlikte havaya uçarız." dedi yarım bir gülüşle.

Asena da gülüşüne karşılık verdi.

Gökhan, titizlikle çalışmaya başladı. Tel kesici aletlerini çıkarır ve devreleri inceler.

Görünenin Ardında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin