-Operasyon Muaz Bin Cebel-
Yıldıza basmadan gitme. 🥹🫶🏻
⚔️
Yazarın anlatımıyla...
Yusuf Yarbayın hain çıkmasını atlatamadan operasyon çıkmıştı. Muaz Bin Cebel operasyonu.
"Dikkat!" diye bağırdı Alperen, gelen İbrahim komutana asker selamı verirken, eş zamanlı tüm timde asker selamına geçti. "Ateş Timi 4 subay, 6 astsubay olarak emir ve görüşlerinize hazırdır, komutanım!"
"Rahat yüzbaşım," Alperen kafasını saygıyla eğip timde ona ayrılan yere adımladı. "Rahat çocuklar." dedi bu seferde Halil İbrahim Albay.
Bir sağa bir sola ilerlemeye başladı Halil İbrahim Albay. "Daha 5 dakika önce, bizimle yıllardır hatta benim can dostum diyebileceğim, canımı istese hiç düşünmeden vereceğim birinin aramızdaki hain olduğunu öğrendiniz. Karşılıklı olarak istihbarat kurduğu kişi ise tamamen Muaz Bin Cebelmiş."
Açelya biyolojik olarak babasının ismini daha doğrusu kod adını duyunca hafif ürperdi.
"Bazılarınız hâlâ olayın şokunda belki,"
Asena bir adım öne atılarak araya girdi. "Komutanım."
Halil İbrahim Albayın bakışları ona döndü. "Yüzbaşım?"
"Ben olayın şokunda değilim diğerleri gibi," bu noktada Albayın kaşları çatıldı. "Soner kaçırıldığında beni timle göndermemek için kırk takla atmıştı kendileri."
Timden onaylayan mırıltılar çıktı. Halil İbrahim Albay kafasını anladığına dair salladı. Asena yerine geçerken Alperen öne atıldı. "Komutanım."
"Sırayla mı veriyorlar sizi bana? Söyle yüzbaşı?" dedi Halil İbrahim Albay. Kendisi konuşurken bölünmeyi pek sevmezdi. "Benim de Yusuf Yarbay ile ilgili bir şey söylemem lazım size."
"Şimdi mi geliyor bunları söylemek aklınıza?" dedi Albay sinirle.
"Komutan diye sorgulama gereği bile duymadık, komutanım." dedi Alperen. Ardından Albayın gözlerine baktı. "Asena kaçırıldığında, kaçırıldığı yere yakın olmamıza rağmen Yusuf Yarbay timin geri dönmesini istemişti."
"Arkamızdan neler dönmüşte haberimiz yok anasını satayım!" dedi Albay. Alperen yerine geçti. "Her neyse ne ülkesine ihanet etti. Cezasını çekicek. Bildiğiniz üzere istihbaratımızdan Muaz Bin Cebel'in kaldığı köyden bilgi geldi. Çeşitli köylerde dolaşıp kadın, çocuk demeden katliam yapıyor!" bu noktada sinirden dişlerini sıktı. "Çeşitli timler gitti ama görev çoğunda başarısız. Adam zaten bizdeydi ama yine bize gönderdiler. Onu almadan buraya hiçbiriniz dönmeyin. Ölü ya da diri! O adamı istiyorum! Anlaşıldı mı!? "
"Emredersiniz komutanım!" yükseldi tüm timden.
Albay gururla gülümsedi. "Önce Allah'a sonra birbirinize emanetsiniz. Yolunuz açık olsun, aslanlarım!"
Timden yine gür bir ses yükseldi. "Sağ olun komutanım!"
İbrahim Albay'ın alandan ilerlemesiyle eş zamanlı olarak timde helikoptere binmeye hazırlandı.
⚔️
Asena Gündoğdu'nun anlatımıyla..."Uzun soluklu görev olucak gibi duruyor." dedi Yiğit.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünenin Ardında
AksiyonHayatta her şey göründüğü gibi zannederiz ama bazı şeyler göründüğünden daha farklı, daha fazlasıdır. Hayat kaybettiğinde yeniden başlama mücadelesini sana kendi elleriyle teslim ettiğinde hiçbir şeyi anlayamaz, hissettiklerini anlamlandıramazsın. A...