Uzun müddət idi "səkkiz" sözünü yazmırdım, ümid edirəm düzgün yazmışam. Ayda belə baxıram orfoqrafiya qaydalarını unutmuşam. Oxuyan olsa çox fikir verməsin paslanmışam..***
"Səni"
Nə, məni nədi, nə deyir bu adam. Necə yəni məni? Ayblee ne zibile düşdük, yüz faiz petuxdu bu sikəcək bu məni. Göt getdi. Getdi göt getdi.
Göt qorxusu məni elə bürümüşdü ki az qalsın qorxudan özümdən gedim, amma yox, buna imkan verə bilməzdim, rahat rahat özümü verə bilməzdim heç olmasa biraz mübarizə aparım ki sonra vicdan əzabı çox olmasın.
Üzümdə masum bir gülüş yaradıb burnumun dibindəki adama baxdım.
"Ə-əmi gəl danışıb həll edək. Mənən olmaz əmi, görmürsən cılız şeyəm, gəl sənə gözə göyçək qız tapaq"
Adamın üz ifadəsinin dəyişdiyini gördüm, əvvəlcə qaşlarını qaldırdı ardınca isə çatdı.
Ay Asif gijdıllaxsan sən adam qızı neynəsin oğlandan xoşu gəlir onun. Tez sözlərimi toplamalı idim.
"Yəni oğlanda tapa bilərik. Zövqlər müxtəlif ola bilər, mənim kimi eybəcəri nə edəsisən, gəl sənə yaraşıqlı bir oğlan tapaq"
Adamın qaşları dahada çatıldı.
"Sən nə danışırsan ala"
Arxadakı adamdan gur bir qəhqəhə yüksəldi.
"Ö-öldüm, uşaq haqlıdı gəl sənə yaraşıqlı o-oğlan tapaq" gülməkdən güclə danışırıdı.
Əsəblə qalxdı və gülənə bir yumruq keçirdi
"Gijdəmə" dedi və qapını çırpıb getdi.
Digəridə yumruq dəyən çənəsini tutub qaşqabaqlı bir şəkildə onun ardınca çıxdı.
Necə yəni bəs mən? Məni və vaxt si...
***
"NECƏ YƏNİ TAPA BİLMİRSİZ" əsəblə əlimdəki telefonu yerə fırlatdım. Mənə çatanda hamının tupoy olası tutur. Əsəblə saçlarımı qarışdırdım. Hara apara bilərdilər axı onu, hara...
"Tapdıq" dedi Asifi tapmaq üçün mənə kömək məqsədiylə verilən adamlardan biri.
"Hardadı" dedim həyəcanla və sevinclə titrəyən səsimlə
Mənə göstərdiyi ünvan, bura 4 saatlıq məsafədə idi. Tez olmalıydım, o öyrənmədən çatmalıydım ora.
Gözlə məni Asif gəlirəm. Onların anasını ağladacam.
***
Off yaza bilmirəm, oxuyan yoxdu deyə həvəsimdə yoxdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together (gay)
Mystery / Thriller***Çətiri mənə uzadan insanı görmək üçün qulpundan tutub kənarlaşdırmağa çalışdım amma o mənim tutmağımla əlini buraxıb uzaqlaşdı. Arxasından baxıb kim olduğunu müəyyənləşdirməyə çalışsamda onu saniyələr içərisində digər insanların arasında itirdi...