12. Bölüm

36 4 4
                                    

Şarkı:Cem Adrian - Zincir...

Dinleyin dediğim yerde sonuna kadar.. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar........❤️❤️❤️❤️

Barış'tan
Elektrikler gelmişti. Ve Aycan omzumda uyuyakalmıştı. Ayağa kalkıp Aycan'ı kucağıma alıp koltuğa yatırdım. Sonrada battaniyeyi üstüne örtüp pansuman malzemelerini aldığım yere diğerlerini çöpe atıp salona geri döndüm.

Aycan'ın baş ucuna oturup saçlarına dokunarak konuşmaya başladım:Seni korıycam camgöz.

-Canım pahasına da olsa seni o heriften korıycam. Gücümün yettiği kadar seni korıycam.

-Ve sana söz veriyorum. Ali'ye olan şey banada olmıycak.
Dedim ve Aycan'ın alnına bir öpücük kondurdum. Sonrada başımı onun yattığı yastığa koyup gözlerimi kapattım.

Sabah saat 11:00
Aycan'dan
Uyanmıştım. Gözlerimi yana çevirip baktığımda Barış uyuyordu. Başı benim koyduğun yastığın üzerindeydi.

Sol elimle saçlarına dokunduğumda uyanmıştı. Konuşmaya başladı:Günaydın. İyi misin?
Aycan:Günaydın. İyiyim, yaram biraz sızlıyor sadece
Barış:Olur o kadar. Bir süre üstüne yatmamaya dikkat et
Aycan:Tamm
Bunu söylememle Barış ayağa kalktı ve konuşmaya başladı:Hadi kalk seni evine bırakayım
Ben hiçbir şey söylemeden ayağa kalktığımda Barış yerdeki montunu alıp giymişti. Bende kendi montumu giydim.

Barış'la birlikte dışarı çıkıp arabaya doğru ilerlerken ben nedense korkmaya başlamıştım. Barış önde ilerlerken adımlarımı hızlandırıp ona yetiştim ve elini tuttum.

Barış'tan
Elimde bir el hissettiğimde yanıma baktığımda Aycan'dı.

Barış:Noldu? İyi misin?
Aycan:Korkuyom. Sanki Kemal bir yerden çıkıcakta sana zarar vericek diye korkuyom.
Barış:O herif bana hiçbir şey yapamaz. Hadi bin arabaya
Bunu söylememle Aycan gülümsemişti. Sonrada elimi bırakıp arabaya bindiğinde bende sürücü koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladım.

Erkekler ev
Yusuf'tan
Adem'le yine playstation oynuyorduk. Bu sefer futbol oynuyorduk. Adem konuşmaya başladı:Yusuf
Yusuf:Efendim

Adem:Bizim bu kızlar hakkında atladığımız bişeyler olabilir mi sence?
Yusuf:Ne gibi?

Adem:Bilmiyorum. Ama sanki atladığımız yada gözden kaçırdığımız bişey var.
Yusuf:Kamera görüntülerini sildiler. Ama biz hala onlardan şüpheleniyoruz.

Adem:Doğru şüpheleniyoruz. Ama..
Yusuf:Ama ne? Ahhh beee kılpayı kaçırdım golü
Adem:Karşı evdeki kameraları hesaba katmadık. Ve eminim onlarda hesaba katmadı akıllarına bile getirmediler

Yusuf:İyide orası sadece yolu gösteriyor. Hem ayrıca Ahmet abi öldü, kameralarında çalışıp çalışmadığı malum
Adem:Gidelim bakalım mı? Belki bişeyler buluruz. O Barış'ın bulduğu kolyenin sahibinide bulmuş oluruz.
Adem bunu söyledikten sonra Barış içeri girip konuşmaya başladı:Neyin sahibini buluruz?

Adem:Ve oyun biter. Bu sefer yenildin kardeşim
Yusuf:Dert değil. Bidahakinde görüşürüz.
Barış:Biri bana neyin sahibini bulucağımızı söylüyebilir mi?
Yusuf:Bu senin çiftlik evinde bulduğun "A" yazan kolye vardı ya

Barış:Eee nolmuş o kolyeye?
Adem:Karşı evdeki kameralar belki işimizi görür diyorum ben. Oraya en son kimin girip çıktığını buluruz belki.
Yusuf:Aynı zamanda kolyenin sahibini

Barış:Kolyenin sahibini biliyorum onu öğrenmemize gerek yok. Amaa o geceye bakabiliriz
Yusuf:Kolyenin sahibinin Aycan olduğuna nasıl bu kadar eminsin?
Barış:Üzümünü ye bağını sorma kardeşim. Adem:Peki. Verdin mi kolyeyi Aycan'a?
Barış:Vermedim. Kaybettiğini sanıyor.

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin