Şarkı:Sezen Aksu - Geri Dön..
Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar........❤️❤️❤️❤️
Sen gidersen bu şehir yıkılır, benim şehrim yıkılır...
Barış'tan
Sevdiğim kızı böyle görmek canımı yakmıştı. Göğsünde kablolar, ağzında da bir boru vardı.Yere çöktüm ve hiçbir şey söylemeden elini tutarak avucunun içine bir öpücük kondurdum.
Barış:Nolur Aycan. Nolur bana yeniden aynı acıyı yaşatma. Beni yeniden öldürme. Gitme bir yere küçük fare
-Zeynep'ten sonra kalbimin kapıları kapanmıştı. Ama sonra sen çıktın karşıma. Kalbimin kapıları senin sayende yine açıldı. Aşktan yana çok canım yandı.
-Aldatıldım, terk edildim, kaybettim. Ama bu sefer kaybetmek istemiyorum güzellik.. Ben seni kaybetmek istemiyorum.
-Aycan lütfen.. Lütfen gitme.. Seni seviyorum. Seni çok seviyorum küçük civcivim.
-Ölürsen bende gelirim arkandan. Bende ölürüm seninle birlikte.
-Daha yaşıycak çok güzel günlerimiz var güzellik. Artık hayatımızda Ali Asaf yok. Tek Kemal faktörü var. Ama onuda ben halledicem.
-Sonrasında çok mutlu olucaz camgözlüm.
Tuttuğum elin üstüne bir öpücük kondurdum. Ardından avucunun içine kondurup konuşmaya başladım:Aç gözlerini güzelim. Bak bana o gözlerinle, gül bana güzelim.
-Gülüşünle içimi ısıt yine güzellik. Özledim be güzellik. O tatlı gülüşünü özledim.
-Şimdi gidiyorum ama aklım sende kalıcak. Ama seni yalnız bırakmıycam. Camın arkasından seni izliyor olucam.
Ayağa kalktım ve sevdiğim kızın göz kapağına bir öpücük kondurup konuşmaya başladım:Sen gidersen bu şehir yıkılır, benim şehrim yıkılır. Benim şehrim sensin
-Senin olmadığın yer bu saatten sonra bana ölüm güzellik. Aycan yoksa Barış yok, civciv yoksa gölge yok.
Tekrar göz kapağına bir öpücük kondurup dışarı çıktım.
Dilşah:Tepki verdi mi hiç?
Barış:Vermedi.Aleyna:Uyanınca nolucak? Bacaklarımı hissetmiyorum diyince ne diycez?
Adem:Bana hiç bakmayın ben söylemem
Yusuf:Ben hiç söylemem
Dilşah:Sen söylersin Aley
Aleyna:Ben hayatta söyliyememBarış:Bana hiç bakmayın. Ben daha üzerimdeki korkuyu atlatamadım.
Dilşah:Bu durumda sen söylüyorsun Asena
Asena:Durun lan bir. Kız bir uyansın
Asena bunu söyledikten sonra ben bir sandalyeye oturdum.1 saat sonra
Barış'tan devam
Sevdiğim kızı camın önünde izliyordum.Barış:Gitme camgöz. Yalvarırım gitme.
Yusuf yanıma gelip elini omzuma yerleştirip konuşmaya başladı:Kardeşim topla biraz kendiniBarış:Elimde değil. Aycan'ı kaybetmekten korkuyorum
Yusuf:Ona bişey olmıycak kardeşim. Hadi dışarı çıkalım hava al biraz.Barış:Ben gelmiycem. Aycan'ı bi dakika bile yalnız bırakmam.
Yusuf:Kardeşim kendini harap ettin. Biraz dışarı çık hava al. Asena ve ben burda olucazYusuf'tan
Barış'ı sonunda ikna etmiştim. Barış gittiğinde Asena geldi ve konuşmaya başladı:Yusuf, Aycan'ın durumu nasıl?
Yusuf:Hala aynı, bir değişiklik yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge
RandomKardeş gibi büyüyen 5 arkadaşın korkunç sırrı... O sırla birlikte 5 kızın paramparça olmuş hayatları... Ve 5 kardeşin kabusları, en çokta sarışın yeşil gözlü güzel kızın kabusu olan bir Gölge... İntikamlar ve nefretler aşka dönüşücek mi?