Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Barış beni eve getirmişti. Araba durduğunda ben emniyet kemerimi çözdüğümde Barış konuşmaya başladı:Bekle
Bunu söyleyip arabadan indi ve benimde kapımı açıp beni kucağına aldı. Arabanın kapısını kapattığında dış kapıdan içeri girdi.Merdivenlerden inerken konuşmaya başladım:Tamm bırakabilirsin artık. Kendim inerim.
Barış:Hehe kesin inersin
Dedi ve merdivenlerden aşağıya indiKapının önüne geldiğimizde konuşmaya başladı:Çal kapıyı.
Aycan:Tamm sen beni indir ben...
Sözünü tamamlamadan Barış dudağıma bir öpücük kondurdu. Sonrada konuşmaya başladı:Çok konuşuyorsun küçük fare. Şimdi çal kapıyı
Dediğini yaptığımda konuşmaya başladım:Tamm indirebilirsin artık. Teşekkür ederim bu...
Yine Barış dudağıma bir öpücük kondurduğunda kapı açılmıştı.Ben Aleyna'ya bakarken, Barış ise Aleyna'ya bir selam vermeden içeri girdiğinde 3 merdivenden indi ve kanepeye beni yavaşça bıraktı.
Sonrada sehpanın üstüne oturup sağ ayağımı alıp bacağının üstüne koyduğunda Aleyna yanımıza gelip konuşmaya başladı:Noldu kuzum?
Aycan:Ayağımı burktum ya.
Barış ayağıma bakarken acıyordu.Aycan:Acıyor
Barış:Bişey yok merak etme. Burkulmuş sadece. Aleyna bir buz getirir misin?
Aleyna:Tamm.
Aleyna bunu söyledikten sonra mutfağa geçtiğinde Barış konuşmaya başladı:Biraz buz uygula ki şişmesinAycan:Tamm. Teşekkür ederim.
Barış:Rica ederim prenses.
Barış bunu söyledikten sonra ben ona sadece bir tebessüm ettiğimde Aleyna elinde bir buz torbasıyla geldiğinde Barış ayağıma yere indirdi.Sonrada sehpadan kalkıp koltuğa uzanmama yardım etti ve Aleyna'nın elindeki buzu alıp ayağımın üstüne koyup konuşmaya başladı:Bu biraz böyle kalsın şişliğini alır.
Aycan:Tamm.Barış:Ben gideyim. İyi akşamlar.
Aycan:Sanada iyi akşamlar
Aleyna:Şey ben geçireyim seni
Barış:Gerek yok ben kendim giderim. Ayağının üstüne fazla basmamaya çalışAycan:Tamm
Bunu söylememle Barış gitmişti. Kapı kapanma sesi duyulduğunda Aleyna konuşmaya başladı:Noluyor Aycan?
Aycan:Bişey olduğu yok.Aleyna:Aycan resmen öpüşüyordunuz.
Aycan:Öpüşmüyoduk
Aleyna:Öpüşmüyordunuz öyle mi? O gördüğüm manzara neydi peki?Aycan:Bişey değildi. Anlık olan bişeydi.
Aleyna:Ayö..
Aycan:Ya ne Ayö? Valla anlık olan bişeydi. Aramızda valla bişey yok. Hem olmasıda mümkün değil. Hem arkadaşını hallettik hemde sevgilisi vardır belki.-Obwohl er so übermütig und nervig ist (Gerçi çok ukala ve gıcığın teki) Ama yakışıklı, (gülümseyerek) yakışıklı yakışıklı değil diyemem
Bunu söylememle Aleyna gülmeye başladı. Konuşmaya başladım:Noldu? Neden gülüyon?Aleyna (gülerek):Sen.. Ahaha Barış'a yakışıklı mı dedin?
Aycan:Öyle mi dedim?
Aleyna:Bir kerede değil hahaha üst üstte üç kere ahahaAycan:Ya gülmeeğ.
Aleyna:Sen aşık mı oldun Barış'a?
Aycan:Yok ya ne aşık olması saçmalama. İki onun hakkında güzel şeyler söyledim diye aşık olduğum anlamına gelmez.Aleyna:Hehe sen gelde onu benim külahıma anlat.
Aycan:Yani tamm azcık ondan etkilenmiş olabilirim ama aramızda koca bir engel var. O engelinde nolduğunu biliyon.
Aleyna:Keşke Barış'la karşılaşman bu şekilde olmasaydı kuzum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge
RandomKardeş gibi büyüyen 5 arkadaşın korkunç sırrı... O sırla birlikte 5 kızın paramparça olmuş hayatları... Ve 5 kardeşin kabusları, en çokta sarışın yeşil gözlü güzel kızın kabusu olan bir Gölge... İntikamlar ve nefretler aşka dönüşücek mi?