|0.1|

683 50 158
                                    

BU FİCTEKİ SEUNGMİN BANA BLACKPINK TYPA GIRL VİBE VERİYOR

Ehm sakinim.

Selam, naber?

Benden naber? Çok gerginim hadi okumadan gidin çıkın kışkışşş

Kalacaksınız şuraya başlama tarihi bırakın bari

|0.0| başlıklı bölümü okumadan başlamayın lütfen önemli.

Sonunun baban gibi olmasını istemiyorsan o imzayı atacaksın.

Hadi biraz dürüst olalım.

Kaç kere tehdit mesajı aldınız?

Sevgili alfa babacığım yaptığı iş gereği eminim fazlaca tehdide maruz kalmıştı fakat hepsini bize belli etmeden yok ettiği için bu not kağıdı aldığım ilk tehdit sayılır.

Babam mafya falan değil. Sadece bir tüccar. Zengin bir tüccar. Alıp sattığı her mal için birileri ortak olmak istiyor ve babamı ikna edemeyince tehdit yoluna başvuruyordu. Babacığım bunların biri hariç hepsini geri savurmayı başarmıştı.

Biri...

O biri bizden annemi yani omega babamı aldı.

Babamı ceviz satmak için girdiği ihaleden geri çekilmesi için tehdit ettiler. Annemle.. Babam direndi ve ihaleyi kazandı ama annemi kaybetti. Birkaç ton ceviz uğruna annemi acımasızca bizden aldılar.

Babam da intikamını aldı. Bunu yanlarına kâr bırakacak değildik.

Annemin kaybı bizim sonumuz oldu. Babam kendini işe verdi ve sayılı tüccarlar arasına girdi. Bense daha fazla bu topraklarda kalamayıp canım ülkemi terk ettim.

Yıllar sonra geri dönmemin sebebi babamı da kaybettiğimi öğrenmem oldu. Bir gece ansızın babamın avukatı aradı ve acil gelmemi söyledi. Apar topar geldiğim bu topraklarda aldığım ilk haber yine bir canımın kaybıydı.

Bir trafik kazası sonucu trajik bir şekilde hayatı sonlandı sanıyordum. Ta ki bu not kağıdını kapımın önünde bulana kadar.

Sonunun baban gibi olmasını istemiyorsan o imzayı atacaksın.

Babamın sonu... Tam emin olamıyorum ama babam da daha fazla para uğruna katledilmiş olmalıydı. Ne uğruna olursa olsun bu iş burada kapanacak değildi.

İntikam sırası bende.

Elimdeki not kağıdını bir kere daha okuyup çalışma masamın çekmecesine güzelce yerleştirdim. Evet güzelce.

O kağıt intikam ateşimi harlayacak nadir nesnelerden biri.

Hiçbir zaman sulugöz bir omega olmadığım için babamın arkasından aylarca yas tutamadım. Ve zaten intikam almak istiyorsam göz yaşlarıma hakim olmalıydım.

Bu intikam olayını biraz da kendim için zevkli bir oyun haline getirmiş olabilirim. Mesela... Mesela şu an kaliteli bir mafya gibi görünmek için çaba sarfediyorum.

Bilirsiniz güçlü bir mafya veliahtı alfayla birlikte olma hayalini herkes kurmuştur. E benim de mafyanın omegası olmak küçüklükten beri içimde olan büyük bir hevesti fakat mafyanın kendi olmak varken neden omegası olayım ki? Ayrıca bu minik oyunum sayesinde babamdan kalan milyonları harcamak için mükemmel bir yöntem bulmuş oldum.

Muhteris | ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin