Bilmeyenler için minik bir yazı ekledim. Bilenler geçip ilk bölümden okumaya başlayabilirler.
Omegaverse genel tanımı ile 6 cinsiyetten oluşan erkeklerin de hamile kalabildiği hayali bir evrendir. Bu 6 cinsiyet erkek alfa, kadın alfa, erkek beta, kadın beta, erkek omega ve kadın omegadır. Bazı kurgularda delta, vita, sigma vb. cinsiyetler de eklenmiştir.
Benim kurgumda sadece ilk altısı bulunuyor.
Alfalar: genel olarak üstün olsalar da onları yüceltmek gibi bir durum söz konusu değil. Sadece her anlamda daha güçlüler. Fiziksel olarak daha iri, uzun, kaslı görünüyorlar. Feromonları sert ve baskın kokuda. Üç ayda bir kızgınlık geçiriyorlar. Her türle eşleşebilirler. Kadın alfaların hamile kalma ihtimali var fakat çok düşük.
Betalar: orta sınıf. Kokusuzlar, kızgınlıkları yok. Alfalar kadar güçlü değiller ama bir omegadan fiziksel olarak daha güçlüler. İstedikleri her türle eşleşebilirler. Kadın betalar hamile kalabilir.
Omegalar: alt sınıf olarak geçiyorlar ama bu onların eziklendiği anlamına gelmiyor. İsteyen her omega istediği her alanda başarılı olabilir. İstediği türle eşleşebilirler. Feromonları ferah, tatlı ve yumuşak kokar. Aylık kızgınlıkları var fakat günümüz şartlarında artık her şeyin çaresi var. Basit bir ilaçla çok kolay atlatabilirler. Her omega hamile kalabilir. Fiziksel olarak daha yumuşak hatlara sahipler. Geneli narin ve sevimli görünüyor.
Mühür: iki tarafın da rızası olması şartıyla birbirlerin boynunu ısırarak gerçeleştirdikleri bir olay fakat artık kimse herhangi birine bağlı kalmayı tercih etmediği için evli çiflerin çoğu dahi mühürlü değil. Mühürlenilen çiftler birbirlerini her anlamda hissederler.
Benim evren baya medeni(?) bir evren olmuş qüdlwğfşeü omega eziklemesi yapan kişiler illaki var tabii yine de omegalar susacak kadar pısırık değil.
Neyse bitti başlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteris | Chanmin
Loup-garouSıradan intikam hikayelerini bilirsiniz, intikam hırsıyla yanan başrol babasının katiline aşık olur. Ya aşık olur her şeyi batırır ya da intikamı uğruna aşkını öldürür her şeyi batırır. Sıradan omegaları bilirsiniz, alfaları tarafında baskılanmaya...