Tanıtım

189 122 65
                                    

Metro Hattı(Mahkumlar)

Kim bilebilirdi başıma bunların geleceğini? Kendimi bir çıkmaz sokakta bulacağımı kim bilebilirdi? Ben dahi bilemezken...

Okul yolunda kapkaranlık bir metroya hapsolmuştum. Tam 997 yabancıyla günlerimi geçirmek zorundaydım. Ne sürekli kavga eden anne babam nede en yakın arkadaşlarım Gözde ile Seren yanımdaydı. Sadece ben,ceset ve tanımadığım üç erkek vardı şuan...

Resmen ölümle dans ediyordum.

Maalesef seçme şansımız yoktu. Ya cesedi saklayacağız yada bu esaret bitince demir parmaklıkların ardında ömrümüzü çürüteceğiz. Ben o kadar korkmuştum ki o an hazırdım hapse girmeye ama o engel oldu.

Kaan Kaya bana engel oldu.

Soyadı gibiydi Kaan.
Tıpkı bir kaya gibi sertti.
Ruhsuzdu.
Soğuk bir kişiliği vardı.
Ama onun kalbinin derinliklerinde masum bir çocuk yatıyordu.Ve o masum çocuk bana kıyamamıştı.
Dudaklarından nefret dolu sözler dökülürken gözleri sevgiyi,merhameti ve kaybolmuşluğu anlatıyordu.

Ben onun koruyup kolladığı küçük kızım.
Ben Aslı Çağlar
Doğduğum günden beri var olan şanssızlığımı bu metroya da getirdim. Ama ilk defa bir tek ben şansız değilim. Benimle beraber Ali,Can ve Kaan'da şansız.

Farkındayım tuhaf ama eskiden kalabalığın ortasında yapayalnızdım ama şimdi üç erkekle kalbim o kadar kalabalık ki... Artık kim ne söylerse söylesin kelimeler kifayetsiz.

Biz artık bir ekibiz. Biz Can'ın deyişiyle metro Hattı ekibiyiz. Ama bana göre bizim asıl adımız mahkumlar. Çünkü biz hem bu metroya hemde birbirimize mahkumuz.

Ve umarım müebbet yemişizdir. Çünkü benim son nefesime kadar bu üç kafadardan ayrılma niyetim yok:)

Metro Hattı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin