Bölüm 7: Emir

117 80 15
                                    

Bölüm 7: Emir

°Karanlık! Her yer karanlık!°

Kaan yetmiyormuş gibi birde yanımıza Ali ve Can geldi.

Ellerini Kaan'ın omzuna koyup nefretle şüpheli çocuğa baktılar.Tabi ki bu tutumları karşısında çocukta şok oldu.

Ali öfkeyle "Hayırdır Aso arkadaş kim?"diye sordu.Üçüde öfkeyle tepeden tırnağa çocuğu süzdü.

Kaan hâlâ inatla elini havada tutuyordu.Başka çarem yok gibiydi.Kaan'ın elini kavrayıp çocuğa döndüm.

Ürkmesini istemiyordum bu yüzden gülümseyerek"Hemen dönerim"dedim.Sonrada Kaan'ı elinden Can'ı da birkaç saniye önce kavradığım yakasından çekiştirerek çocuktan uzaklaştırdım.

Ali'de zaten otomatik olarak peşimizden geldi.

Allah'ım ben bu çocuklarla ne yapacağım? Demek ki bir ekipte tek kız olmak böyle bir şey...

Çocuktan uzaklaşınca Kaan'ın elini ve Can'ın yakasını sertçe bıraktım.Sonrada tehdit edercesine işaret parmağımı kaldırıp en sevdiği vazosunu kıran çocuklarına kızan bir anne edasıyla azarladım onları.

"Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz?"

Can öfkeyle"Asıl sen ne yapıyorsun Aso? O herif kimdi?"dedi.Ama o kadar tatlıydı ki onu ciddiye almıyordum.

"O herif dediğin..." Başımı kaldırıp biri dinliyor mu diye etrafa baktım.Demin bizi inceleyen gözler şimdi kendi işlerine odaklanmıştı.

Ben yinede sesimi alçaltarak"...bizim şüphelimiz"dedim.

Ali ve Can'da daha yeni jeton düşmüştü.ikiside "haaaaaa" diyerek birbirine baktı.

"Baştan söylesene be Aso bizde birşey oldu sandık"
"He aynen şüphelinin yanında 'bakın bence bu yaptı' mı deseydim Alicim!"

"Neyse ne"diye araya girdi şimdiye kadar sessiz kalan Kaan.

Şimdiye kadar susması bile bir mucizeydi.Normale onu dinlemediğim için metroyu başıma yıkardı.

Ama bu sefer garip bir şekilde "O heriften uzak duracaksın Çağlar!"demekle yetindi.Ama bendeki de inat işte kollarımı önümde kavuşturup Kaan'a doğru eğildim.

"Neden ondan uzak durayım ki Kaya?"
Kaan biraz daha bana yaklaştı.Öfke dolu nefesini yüzümde hissedebiliyordum.

Ama neden? Neden öfkeliydi? Neden daha yeni tanıştığı bir kız için böyle yapıyordu?

"Çünkü ben öyle istiyorum Çağlar ve Kaan Kaya isterse..."
"Kaan Kaya'nın istekleri umrumda değil! Gidip o çocuğu sorgulayacağım ve sen tek kelime edemeyeceksin!"

Biranda gaza gelmiştim.Pişman olmamak için arkamı döndüm ve şüpheli çocuğa doğru yürüdüm.

Ama Kaan bileğimi sertçe kavrayıp beni kendine çevirdi.
"Benim ayarlarımla oynama Çağlar! O aşağılık herifi gözüm tutmadı! Burada bizimle kalacaksın.Ama yok illa bir bilgi gerekirse Ali gidip öğrenecek.Sen otur oturduğun yere!"

Bileğimi o kadar fazla sıkıyordu ki canım fazlasıyla yanıyordu.

Kaan'a ne oluyordu böyle? Benim çocuğu sorgulamamdan ona ne ki! Bu tavırları tek bir şeyi gösteriyor...

"Beni kıskanıyorsun Kaya"
Kaan biranda bileğimi bırakıp benden uzaklaştı."Ne saçmalıyorsun sen?"
"Beni gerçekten kıskanıyorsun"dedim sırıtarak.
"Saçmalama!"
"Öyleyse neden gitmeme izin vermiyorsun?"

Metro Hattı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin