Bölüm 9: Yalnız Savaş

59 57 18
                                    

Bölüm 9: Yalnız Savaş

°Neden herkes sana efendileriymişsin gibi davranıyor? Niye itaat etmeleri için soy ismini duymaları yetiyor? Aslında sen kimsin Kaan Kaya? Benim tanıdığım sert ama iyi yürekli Kaan mı? Yoksa insanları önemsiz birer köle olarak gören Kaan mı? Söyle kimsin!°

***

"Ayy çok tatlılar" diye uzatarak konuşuyordu biri kulağımın dibinde.
Bir diğeri ise merakla soruyordu. "Acaba çocukları olsa neye benzer?"
"Olsa değil. Olmak zorunda. Ben isimlerini bile seçtim oğlum."
"Öyle mi? Ne olacakmış isimleri?" dedi öbürü alay eder gibi. Ama ilk konuşan Can ciddi bir tavırla cevap verdi.
"Alican ile Canan. Aslında Aslı Su ile Kaan Can da olur"
Diğer konuşan kişi -Sesinden anladığım kadarıyla Ali- uyaran bir ses tonuyla"Can biraz sessiz ol uyanacaklar" dedi.

Ama tabiki susması için sadece uyuması veya sert bir darbe ile bayıltılması gerek Can susmadı.
"Ali sana bir şey soracağım."
Ali bıkınlıkla bir nefes verdi. "Sor başımın belası, sor."

"Sence biz gece uyurken bunlar ne yapıyordur?"
Ortamda derin bir sessizlik oldu. Yanaklarım her geçen saniye kırmızının farklı bir tonuna boyanırken kalkıp Can'ı parçacıklarına ayırmak istedim ama Kaan benden önce davranıp doğruldu.

Gözlerim kapalı olduğu için sadece seslerden ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordum.

Kaan hiddetle "Ne bakıyorsunuz lan belgesel mi çekiyoruz burada!" dedi. Ama anladığım kadarıyla Can onu pek ciddiye almadı. Hatta bir tane yanaklara vurma sesi duydum.

Bunun iki yanağı sıkmadan önce hafif vurma sesi olduğunu biliyordum çünkü kızlar sağ olsun ayrılmadan önce sık sık aynı şeyi yaparlardı.

Galiba Can o neşeyle Kaan'ın yanağını sıkıyordu.
"Oy benim Kaan'ım uyanmış mı? Oy Maşallahı da var. Aso sana dün ne yaptıysa çok iyi yapmış. Baksana Fatih Sultan Mehmet gelse onu bile yerle bir edecek gibi bakıyorsun."

Yine Ali'den ufak bir uyarı duyuldu.

Duyarlı çocuk ya

"Abi susun ya, valla uyandıracaksınız kızı. Uyanırsa mahveder bizi."

Kaan sesinden anlaşıldığı üzere şaşkın bir sırıtış ile konuşuyordu.
"Sizi mahveder mi?"

Can korku filmindeki cinlerin musallat olduğu karakteri anlatır gibi olanı abarta abarta anlattı.
"He valla Kaan'ım dün sen bayıldıktan sonra Aso kudurdu." Bu sözlerin üzerine kaşlarım çatıldı. "Neymiş efendim -Sesimi taklit ederek- 'Kaan ile ben uyuyacağım. Beş altı...' " Sanki düşünüyormuş gibi durdu. Sonrada taklidime kaldığı yerden devam etti. " 'On onbeş tane çocuk yapacağız. Hepsini de sizin başınıza atacağım. Hatta seni Aliş ile berdel edeceğim. Kaan'ı alıp seni vereceğim' dedi. "

Ali hemen araya atıldı.

Hah! Ali bir sen eksiktin hadi bir de sen konuş arkamdan.

"Salama lan!"

O an mutluluktan ağlamak istedim.

En azından Ali doğruyu söyleyecekti. Yürü be Ali!

"Berdel falan yok."

Evet!

"Ama bize sapık dedi."

Hayır!

Kaan gizleyemediği şaşkınlığıyla "Ne?" diye bağırdı.

Tabiki Ali normal insanların aksine gazla çalıştığı için saniyesinde gaza geldi.
"He valla bizi tehdit etti. 'Eğer Kaan ile uyumama izin vermezseniz sizi görevliye söyler. Darp yoluyla öbür tarafa yollarım dedi.' "

Metro Hattı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin