Bölüm 6: Seçim senin

104 102 31
                                    

Bölüm 6: Seçim senin

°Eğer Kaan'ı seçersem şüpheliyi,şüpheliyi seçersem Kaan'ı kaybederim.°

"Son kez söylüyorum Can.Sana Seren'in numarasını vermeyeceğim!"dedim önümde diz çökmüş saatlerdir yalvaran Can'a.

Ama çocuk bir türlü ikna olmuyordu."Ya Aso ölür müsün versen?"
"Evet ölürüm! Eğer verirsem Seren beni kilometrelerce uzakta bile olsa mutlaka imha eder."

Can tam bir şey daha söyleyeceken Kaan araya girdi."Yeter be dırdır ettiğiniz.Artık araştırma zamanı."
"Aynen bro Seren'in numarasını araştırmalıyız."
"Can! Ben katili araştırmayı kastediyordum"
"Ama..."
"Aması maması yok.Hadi kalkın."

Başını Kaan'ın omzuna yaslayıp uyuya kalan Ali,Kaan'ın ayağa kalkmasıyla bir sarsıntı geçirdi.Az daha sert bir şekilde kafasını koltuğa vuracaktı.Neyse ki Can atılıp Ali'nin kafasını havadayken yakaladı.

Gözlerini açınca Can'ın minoş suratını dibinde gören Ali bir çığlık atıp uzaklaştı.

"Oğlum neyin peşindesin sen!"
"Senin peşindeyim Alişim"diyen Can dudaklarını öpecekmiş gibi yapıp Ali'yi kovalamaya başladı.Çocuk gibi dördüncü vagonda kovalamaca oynuyorlardı.

Yanımızda bir cesedin olduğunu tamamen unutmuşlardı.

Can"Evlenecem evlenecem vermezlerse kaçırıcam"diyince ben gülme krizine girdim.
Biran Can'ı haberlerde ki kadın gibi elinde çay bardağı üzerinde çiçekli bir elbise ile hayal ettim.

Gerçekten en az şu durum kadar komikti.Ben gülmekten ağrıyan karnımı tutarken aramızdaki tek ciddi kişi olarak Kaan hepimizi durdurdu.

"Yeter artık! Kesin şunu!"Ali ve Can saniyesinde durdu.Bu sefer Kaan eliyle ikisini işaret edip"Ulan siz gay misiniz? Niye birbirinize yavşıyorsunuz?"dedi.
Ali eliyle Can'ı işaret edip"Abi valla onun suçu...Namusumun peşinde ırz düşmanı"diyince ben tekrar kahkahalara boğuldum.

"Çağlar!"
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Hadi gidiyoruz"
Yürümeye başlayan üç genç adamın peşine takıldım.Sonrda Kaan'a merakla sordum.
"Nereye gidiyoruz?"
"İkili ekipler olacağız.Sonrada ikinci ve üçüncü vagonlar da ki şüpheli kişileri belirleyeceğiz."

"Kim kiminle ekip olacak aga?"
"Sen ve Can ikinci vagona ben Çağlar'da üçüncü vagona bakacağız"

Ah tabi ya! Beni bilerek kendine saklamıştı.Beni daha fazla canımdan bezdirmek için ekip olmak istiyordu.Tamam bu Metro Hattı ekibi olayına alışıyordum ama hâlâ alışma sürecindeyim ve bu süreçte Kaan kesinlikle çekilmezdi.

"Ama neden ben seninle ekip oluyorum?"
Kaan durup bana yine o şaşkın bakışını attı.Kaşlarını yine kaldırabildiği kadar kaldırmıştı.
"Çünkü ben öyle istiyorum.Keyfimin kahyası mısın Çağlar?"

"Hayır ama o keyfi karardan etkilenen kişiyim"
"Fikrini soran olmadı Çağlar"

Kaan beni umursamıyıp Ali ve Can'a döndü.

"Siz ikinci vagona gidin.Şüpheli bulduğunuz herkesi bir yere not edin."
"Ama..."
"İşiniz bitince gruptan yazarsanız."
Ali ve Can uzaklaşırken beni görmezden gelen Kaan'ın önüne geçtim.

Tehditkar bir şekilde işaret parmağımı kaldırıp"Bana bak Kaya! Seninle grup olmak istemiyorum tamam mı?"dedim öfkeyle.
Ama Kaan sakin bir tavırla benim havaya kaldırdığım işaret parmağımı indirdi.

"Kural bir asla Kaan Kaya'yı tehdit etme."

KoRAl BıR AslA KAaN KayA'Yı tEHdiT EtMe

Metro Hattı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin