23 Ağustos
Hyunjin bir bankada çalışıyordu. Çok normal ve rutin bi hayatı vardı. Sevgilisi ile birlikte sakin ve mutlu bi hayat sürüyordu. Sevgilisini, sakin ve rutin hayatını çok seviyordu ve her zaman böyle olacaklarını düşünüyordu kaderin onlar için başka planları olduğunu bilmeden.
Hyunjin yine sevgilisinin yaptığı yemeklerin güzel kokusu ile uyanmıştı. Mutfaktan gelen kokularla acıktığını hissetmişti bu yüzden hızlıca banyoya gidip işlerini halletmişti. Aynı hızda dolabından beyaz bir gömlek ve mavi bir kot pantolon çıkardı. Üstü değiştirdikten sonra aynanın karşısına geçti ve sarı saçlarını yaptıktan sonra kendini aynadan süzdü.
"Hyunjin yemek soğuyacak gelecek misin hayatım?"
Hyunjin sevgilisini daha fazla bekletmemek için adımlarını hızlıca merdivene yönlendirdi. Mutfağa ulaştığı zaman tabakları masaya yerleştiren sevgilisini kapının oradan izlemeye başladı ve onu izlerken düşuncelere daldı.
Hyunjin sevgilisi chan ile çalıştığı yerde yani bankada tanıştı. Chan banka kartını kaybettiği için bankaya gittiği zaman tanışmıştı hyunjin ile. Sırf hyunjin'i görmek için sık sık bankaya gitmeye başlamıştı. Bundan çok kısa bir süre sonra çıkmaya başlamışlardı. 4 aylık olan ilişkilerinde hiç bir sıkıntıları olamamıştı hep çok iyi anlaşmışlardı.
Sarışın düşüncelerinden, Chan'ın kıkırtısıyla ayrılmıştı.
"Biraz daha bu şekilde kalıp masaya gelmezsen tüm yemeği kendi başıma yiyeceğim."
Sevgilisinin bu söylediği üzerine sandalyesine oturmuş ve tatlı bi sohbet eşliğinde yemeklerini yemişlerdi. Aralarındaki bu tatlı ortam hyunjin'in telefonunun çalmasıyla bozulmuş sohbetleri yarıda kalmıştı. Arayan kişi hyunjin'in işten arkadaşı felixti. Hyunjin telefonuna kapanmadan cevap vermişti.
"Günaydın hyunjin, neredsin sen?"
"Neden ne oldu ki?"
"Saatin kaç olduğunun farkında mısın?"
Hyunjin felix'in dediklerinden sonra saate baktı ve dokuzda başlayan işine 15 dakika geciktiğini fark etmesi ile birlikte arkadaşına hızlıca geleceğini söyleyip telefonu kapattı ve hızlıca toparlanmaya başladı. Sevgilisi de ona toparlanmasınada yardım etti ve kapıya kadar hyunjin ile birlikte gitti.
Hyunjin tam gidecekken sevgilisinin seslenmesi ile birlikte sevgilisine döndü.
"Kendine dikkat et bebeğim"
Sarışın sevgilisinin bu söylediklerine genişçe gülümsemiş ve kendisine hiç bir şey olmayacağını söylemişti olacaklardan habersiz bi şekilde
______________________________________
Merhaba herkese
Bu ilk kitabımın ilk bölümüydü
Nasıl buldunuz?
İlk defa bi fic yazdığım için bazı yerlerde hatalar olabilir bunu bana bildirirseniz sevinirim
Biraz kısa oldu sanki...
Umarım hoşunuza gitmiştir
Sonraki bölümde görüşmek üzere
Kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banka soygunu ~Hyunho~
FanfictionSevgilisi ile gayet rutin ve normal bir şekilde ilerleyen hyunjin'in hayatının bir banka soygunu ile değişeceğini kimse tahmin edemezdi. (Bu fic genel olarak geçek bi olayın hayal gücüm ile birleşmiş halidir)