zincir

148 18 4
                                    

Beşinci gün

Hepsi polisin sabah delikten yemek vermesi ile uyandı. Minho ve hyunjin hariç.

Uyandıklarında hyunjin'i bulamayan üçlü hızlıca jisungların kaldığı odaya gitti. Ama jisung ve changbin de uyandıklarında minho'yu bulamamıştı.

Jisung üçlüye yemek yemeleri için tekrar odaya gönderdi. Sonra changbin ile birlikte Minho ve hyunjin'i aramaya başladılar. Bütün odaları tek tek kontrol etmeye başladılar. En sonunda jisung onları odaların birinde birbirine sarılmış bi şekilde uyuduklarını gördüp genişçe gülümsemiş ve diğerlerine hyunjin ve minho'nun güvende olduğunu bildirmeye gitmişti. Changbin ise uyuyan ikiliyi uyandırmıştı.

Uyanan hyunjin minho'ya sarılarak uyuduğunu fark ettiğinde başta utanmış olsada bu çok uzun sürmemiş.

Yemek yedikten sonra minho hyunjin'i alt kattaki odaların birine götürdü.

Onu bağlayacağı zincirle uğraşırken konuşmuştu Minho.

"Gergin olduğunun ve korktuğunun farkındayım ama endişelenecek bi şey yok ben yanından ayrılmayacağım."

Hyunjin sadece kafasını salladı.

Minho zinciri hyunjin'in boynuna sarmadan önce hyunjine baktı. Sarışın genç kafasını salladı.

Minho zinciri hyunjin'in boynuna saracaktı ama bi anda durdu.

"Hyunjin yere otur"

"Neden ki?"

"Gaz püskürtüp püskürtmeyeceklerini bilmiyoruz. Ve daha ne kadar burda kalacağımızı da bilmiyoruz. Hep ayakta kalırsan yorulursun."

Hyunjin minho'nun dediğini yaptı ve yere oturdu. Minho da zinciri hyunjin yerde otururken bağladı.

Arkadaşlarının yokluğunu farkeden üçlü jisung'a hyunjin'i sordular.

Jisung söyleyip söylememek arasında gidip gelirken Changbin beklemeden onlara geçeği söyledi.

"Hyunjin şuan Minho ile birlikte. Polisi tehdit etmek için boynuna zincir doladı."

Üçlü duydukları şeyle deliye dönmüş gibiydiler.

"Ne demek zincir bağladık. Ya gaz püskürtürlerse hyunjin ölecek." Diye bağırdı seungmin.

Jisung araya girip "Zaten o yüzden Minho onun yanında. Uyuşursa onu Minho çözecek" demişti.

Üçlü hyunjin için endişeliyidi. Bu yüzden onu görmek istediler ve istedikleri de oldu.

Jisung Minho'dan izin alarak hyunjin'i üçlüye gösterdi. Onun iyi ve güvende olduğuna emin olduktan sonra kendi kaldıkları odaya geri döndüler, günün kalanını da orda geçirdiler.

Jisung arada bir minho'nun yanına gidiyordu. Ama o da günün çoğunu changbinle birlikte kendi kaldıkları odada geçirdi.

Minho ve hyunjin arasında pek bi diyalog geçmemişti.

Minho birçok kez bi şey söyleyecek gibi ağzını açıyor ama sonra vazgeçip bi şey demeden geri kapatıyordu.

Beşinci günleri de bu şekilde sakin geçti.

---------------------------------------------------

Merhaba
Nasılsınız?
Beklettiğim için üzgünüm
Kitabı çok uzun tutamayacağın bi kaç bölüme biter diye düşünüyorum
Neyse
Bu bölüm kısaydı ama umarım beğenmişsinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Bi önceki bölümün oyları çok azdı.
Kendinize çok iyi bakınn

Banka soygunu ~Hyunho~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin