Tehdit

153 17 6
                                    

Bölümden çok beni zorlayan şey bölüme başlık bulmak.

İyi okumalar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dördüncü gün

Yine herkes uyurken hyunjin uyanıktı. Kendisini yorgun ve uykulu hissediyordu ama çok düşünmekten ve endişelerinden dolayı uyuyamıyordu.

Saat sabah dokuz olmak üzereydi. Hyunjin acıktığını hissediyordu. Yiyecek bişey olup olmadığına bakmak için yogun da olsa eftafa bakınmaya başladı. Ama maalesef buldukları yiyecekler tükenmişti.

Dört gündür burdalardı ve yemek yedi kişiye yetmemişti.

Herkes uyuyorken yemek bulma umudu ile bankayı tekrar aramaya başladı. Yemek arama yolculuğu minhoların kaldığı odadan seslerin gelmesi ile son buldu ve hızlıca odalarına geri döndü.

İlk minho uyanmış sonra changbin ve jisung'u uyandırmıştı.

Hyunjinse odaya dönünce arkadaşlarını uyandırmıştı.

Jisung iyice kendine geldikten sonra dörtlüyü kontrol etmeye gitmişti.

Her zaman ki gibi kapıyı tıklattıktan sonra odaya girmişti.

"Günaydınnn, görüyorum ki herkes uyanık."

"Sana da günaydın jisung" dedi seungmin.

"Nasılsın?" diye felix ve jeongin aynı anda konuşunca, jisung gülüp iyi olduğunu söylemişti. Ama gülmesi çok uzun sürmedi çünkü hyunjin normalden daha durgun ve yorgun gözüküyordu.

Sonra aklına minho'nun kasayı patlattıkları gece söylediği şey gelmişti.

Hyunjin uyumuyordu.

Jisung yavaşça hyunjin'in yanına oturup ona iyice yaklaştı.

"Dün gece de uyumadın değil mi?"

Hyunjin'in pek konuşmaya hali yoktu. Açtı ve üç gecedir uyumuyordu. O yüzden jisung'un sorusunu kafasını sallayarak onaylamıştı.

Jisung ta bunun üzerine "Neden?" diye sorunca hyunjin sadece "bilmiyorum" demişti. Aslında nedenini biliyordu ama jisunga söylemek istemiyordu.

Ardından aklına gelen şeyi, konuşmak için kendinde güç bulamasada söylemesi gerekiyordu.

"Jisung yemeğimiz bitti. Bankada yiyecek bi şey var gibi görünmüyor ve burda daha ne kadar kalacağımızı bilmiyoruz."

"Bunu benimkilere bildireceğim. Bi çözüm bulmaya çalışacağız. Bildirdiğin için teşekkürler."

Hyunjin sadece kafasını sallamakla yetinmişti. Jisungsa diğer ikilinin yanına gitmek için hızlı adımlarla odayı terk etti.

Jisung ulaşıp oturduğunda Changbin her zamanki sorularını tekrar sormuştu.

"Kontrol ettin mi onları? İyiler mi?"

"Kontrol ettim tabii. Jeongin, seungmin ve felix iyi ama hyunjin pek iyi gözükmüyor."

Minho duyduğu şeyle endişelenip hızlıca lafa atlamıştı.

"Neden? nesi var?"

Changbin ve jisung minho'nun bu endişeli tavrına başta şaşırdılar çünkü minho kendileri dışında hiç kimse için endişelenmezdi.

"Yine uyumamış ve sebebini sorduğumda bilmediğini söyledi. Çok yorgun gözüküyor. Ayrıca hyunjin yemeğimizin bittiğini söyled-"

"YEMEĞIMIZ MI BITTI?" Diye jisung'un cümlesini bölerek bağırmıştı changbin. Uzun çabalarıyla zorda olsa jisung onu susturmayı başarmıştı.

Banka soygunu ~Hyunho~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin