Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gece saat 1.55'te Minho, polislerin kasayı patlatmalarına engel olmayacaklarını fark ettiğinde changbin'den patlayıcıları yerleştirmesini istemişti.
Jisung minho'yu duyunca büyük ihtimalle şuan uyuyan dörtlüye bunu bildirmeye gitti.
Gerçekten hiç birine hiç bi şey olmasını ve ya onların korkmasını istemiyordu ve bunun için elinden geleni yapmak istiyordu.
Dörtlünün bulunduğu odaya ulaşınca kapıyı yavaşça tıklatıp içeri girdi. Dördünü uyurken görmeyi bekliyordu ama minhoda da olduğu gibi hyunjin yine uyumamıştı.
Hyunjin jisungu görünce ona gülümsemişti. Ama jisung neden onun uyumadığını düşünmekle meşguldü.
"Şimdi mi patlatacaksınız kasayı?"
Jisung hyunjin'in sorusuna cevap vermeden kafasındakini sordu.
"Sen uyumadın mı?"
Hyunjin kafasını iki yana sallayıp jisung'u cevaplamıştı. Sorusunun cevaplanmamasına biraz bozulmuştu ama bunu belli etmemişti.
"Uyumanı söylemek isterdim ama birazdan kasayı patlatacağız. Korkmamanız için sizi uyandırmaya geldim ama görüyorum ki sen uyumamışsın."
Hyunjin ve jisung uyuyan üçlüyü uyandırmış ve olacakları bildirimişledi.
"Isterseniz kapıyı kilitlerim. Ama ben sizi kilitlemek istemiyorum o yüzden sizi kilitlemeyeceğim ama size bi zarar gelmemesi için dışarı çıkmamanızı öneririm"
Jisung dörtlünün onayını alınca Minho'nun yanına dönmüştü. Changbin daha işini bitirmediği için hala kasanın oradaydı.
"Dördünü de uyandırdın mı?"
"Odaya girdiğimde Hyunjin'i uyanık buldum. Bende diğer üçünü uyandırıp kasayı patlatacağımızı bildirdim."
"Hyunjin neden uyanıktı sordun mu?"
"Zaten onları uyandırmaya gidiyordum o yüzden sormadım."
Jisung fark ettiği detayla sırıtmıştı.
"Hem neden onu soruyorsun ki? Sanki hyunjin'i fazladan umursuyorsun gibime geliyor. Hm haksız mıyım? "
Minho jisung'un söylediklerine göz devirerek cevaplamıştı.
"Dün de onları kontrol etmeye gittiğimde onun uyanık olduğunu gördüm. İki gündür uyumuyor. O yüzden sordum."
Her ne kadar jisung'un söylediği gibi hyunjinle fazladan ilgilense de ona bunu belli edemezdi.
O sırada changbin işini bitirmiş ve diğer ikilinin yanına gitmişti.
"Minho işim bitti, ne zaman istersen patlatabiliriz."
Minho saatte baktı ve 2.24 olduğunu gördü.
"Saat 2.30'da patlatalım."
Minho'nun dediği gibi saat 2.30 olduğunda kasayı patlattılar.
Dört genç patlayıcıların sesini duyunca birazcık gerilmişlardi ama bunun olacağını bildiklerinden pek korkmamışlardı.
Patlatma işi bittiğinde soyguncular istedikleri miktarda altın ve parayı aldıktan sonra Minho changbin'i dörtlüyü kontrol etmesi için göndermişti.
Changbin hızlı adımlarla dörtlünün bulunduğu odaya vardı. Kapıyı çaldıktan sonra içeri girdi.
Kasayı patlatmayı bitirdiklerini, iyi olup olmadıklarını sorduktan ve tekrar uyuyabileceklerini söyledikten sonra iyi geceler dileyip odadan ayrılmıştı.
Changbin gittikten sonra hyunjin dışındaki herkes uyumuştu.
---------------------------------------------
Mehabalar
Nasılsınız?
Sonunda karnemi aldım. Tatil başlıyor.
Bölüm nasıldı?
Lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın
Kendinize çok iki bakınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banka soygunu ~Hyunho~
FanfictionSevgilisi ile gayet rutin ve normal bir şekilde ilerleyen hyunjin'in hayatının bir banka soygunu ile değişeceğini kimse tahmin edemezdi. (Bu fic genel olarak geçek bi olayın hayal gücüm ile birleşmiş halidir)