Banka

345 33 9
                                    

23 Ağustos

15 dakikalık sakin bi araba yolculuğundan sonra hyunjin çalıştığı bankaya ulaşmıştı. Arabasını park ettikten sonra çalıştığı bankaya girdi. Kahve makinelerinin yanına kendisine kahve yapmak için gittiğinde kendisine kahve yapan jeongin'i görünce onun yanına gitti.

"Nerdesin sen sabahtan beri? Bi an kaçırıldın sandım."

"Kaçırılmak mı? Pff ben mi, asla."

Konuşmalarına bir anda başka bi kişi dahil olduğunda ikiside o tarafa döndü.

"Kaçırılmadığına göre geç kalman için geçerli bi bahanen olsa iyi olur."

Hyunjin seungmin'in söylediklerine göz devirirken jeongin bu ikisinin haline gülüyordu.

"Sen kendi işine baksana seungmin"

"Yoo seungmin haklı hyunjin"

Konuşmaya odasından çıkan felix katılmıştı.

"Bi sen eksiktin felix."

Jeongin hyunjin'in bu tavırlarına uzaktan daha fazla gülerken hyunjin'in ona da laf yetiştirceğini tahmin edememişti.

"Jeongin gülüceğine şunlara bi şey söylesene yaa."

"Ya ben ne alaka sen geç kaldın sen onlarla uğraş."

Hyunjin jeongin'in kulağına yaklaştı ve fısıldar bir şekilde"Eğer bi şey yaparsan sana çıkışta bi şeyler ısmarlarım" demişti. Bununla birlikte Jeongin hemen taraf değiştirmişti.

"Evet hyunjin hyungumu rahat bırakıp kendi işinize bakın."

Hepsi jeongin'in bu haline gülerken işlerine dağılmışlardı.

Saat 09:50 olmuştu ve herkes kendi işi ile uğraşırken, hyunjin'in içini bir huzursuzluk kapladı.

----------------------------------------------------

Merhabalar nasılsınız?
Bölümü nasıl buldunuz?
Kısa bi bölüm daha...
Sonraki bölüm olaylar biraz daha gelişecek olabildiğince bölümleri hızlı atmaya çalışacağım
Kendinize iyi bakın 👋

Banka soygunu ~Hyunho~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin