Felix, seungmin ve jeongin'i çağırdığında ikili sorgulamadan gelmişti çünkü felix acil olmadığı sürece geceleri mesaj atmamaya çalışır.
Eve geldiklerinde onları felix karşılamıştı. Onlarda ayakkabılarını çıkarıp salona geçtiler. Durumu kötü olan hyunjin'i gördüklerinde hızlıca iki yanına oturmuşlardı.
Arkadaşları sorunun ne olduğunu sorduklarında ağlamaya başlayan hyunjin'i gören felix gece uyumayacaklarını düşünüp kahve yapmıştı.
Kahveleri masaya koyup hala sorunun ne olduğunu öğrenemeye çalışan arkadaşlarına bakıp sıkıntılı bir nefes verdi.
Hyunjin'in konuşamayacağını anlayan felix onun yerine ikiliye olanları anlattı.
O gece uyumayıp hyunjin'i sakinleştirmek ve ona öğüt vermekle uğraştılar. En sonunda saat 4 buçukta dayanamayıp hepsi salonda uyumuştu.
Öğle saat birde uyandılar. Jeongin ve felix yemek hazırlarken seungmin hyunjin ile konuşuyordu.
"Chan'ı unutman gerekiyor o geçmişte kaldı. Artık şimdi ki zamana ve geleceğe odaklanman gerek."
"Peki ne yapabilirim ki?"
"Chan konusunu düşünmeyip minho'ya olan duygularından emin olman gerekiyor. İyice düşünüp seni mutlu edeceğine emin olduğun yolu seç."
Hyunjin onu onaylayarak kafasını salladı sonrada kalkıp yemeklerini yediler.
Jeongin, mahkeme gününe kadar yani bi hafta boyunca hyunjin'in yanlız kalıp düşünmesi gerektiğini söylediğinde herkes kendi evine geri dönmüştü.
Hyunjin her ne kadar hala üzgün hissetse de arkadaşlarını haklı bulmuştu. Olanları düşünmektense olacakları düşünmek daha mantıklıydı.
Kendisi için iyi olabilecek bi karar alırken zaman su gibi akıp geçti ve mahkeme günü geldi. O süre boyunca hyunjin ne evden çıktı ne de biri ile konuştu.
Hyunjin sabah erkenden kalkıp üstünü değiştirmiş ve kahvaltısını yapmıştı. Geçirdiği o bir haftada minho'ya olan duygularından emin olmuştu ve onu tekrar göreceği için heycanlıydı.
Mahkemenin yapılacağı yere gittiğinde onu kapıda bekleyen arkadaşlarını gördü. Onlara selam verdi ve biraz bekledikten sonra duruşmanın yapılacağı salona girdiler.
Bi hafta sonra minho'yu gördüğünde hem sevinmiş hemde üzülmüştü. Minho da hyunjin'i gördüğünde burukça gülümsemişti.
Ve ardından yaklaşık üç saat süren duruşma, hakimin kararı ile son bulur. Hakim minho'ya 8, jisung'a 6 ve changbin'e 4 yıl hapis cezası verilmesi konusunda karar vermişti.
___________________________________
Merhabalar
Nasılsınız?
Bölüm geciktiği için özür dilerim
Ben hukuk, kanun, mahkemeler vb. İşlerden hiç anlamam bi hata varsa özürlerimi iletiyorum.
Fark ettiğiniz bi yanlışlık varsa lütfen bunu bana bildirin
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banka soygunu ~Hyunho~
Hayran KurguSevgilisi ile gayet rutin ve normal bir şekilde ilerleyen hyunjin'in hayatının bir banka soygunu ile değişeceğini kimse tahmin edemezdi. (Bu fic genel olarak geçek bi olayın hayal gücüm ile birleşmiş halidir)