Soygun

324 27 13
                                    

23 Ağustos

Saat 10:03’te sakin banka şubesine kahverengi saçlı bir soyguncu girdi. Giren soyguncu, silahını çekip elindeki patlayıcıları da havaya kaldırarak “Hepiniz yere yatın parti başlıyor” diye bağırdı ve tavana da birkaç el ateş etti.

Hyunjin aniden gelişen olaylarla paniklemiş yerinde kala kalmıştı. Korkmuştu ve kaçmak istiyordu, fakat bedenini harekete geçiremiyordu.

Müşterilerin ve bu arada bazı memurların dışarıya kaçmasına göz yuman soyguncu dört banka çalışanını esir aldı.

Tahmin edin kimi esir aldı. Zor değil değil mi?

Evet, soyguncu; hyunjin, felix, seungmin ve jeongin'i esir aldı. Telafonları alınmış ve elleri arkalarında bağlanmıştı.

Bu olanlardan üç dakika sonra polisler banka şubesine ulaşmıştı. Polisin sirenlerini duyan 4 esir arkadaş kurtulacaklarını düşünüp sevinmişlerdi.

Ama pek uzun sürmedi polislerden bir tanesinin içeriye girdiğinde soyguncunun ona ateş etmesi ile yaralanmasından sonra kurtulacakalarına dair umutları azalmaya başlamıştı.

Jeongin ve felix ağlıyor, seungmin korkusuna rağmen ağlayan ikiliyi sakinleştirmeye çalışıyor, hyunjin ise başına gelenlere inanmıyordu, daha doğrusu inanamak istemiyordu. Bütün bunların bi kabus olduğunu ve birazdan sevgilisinin seslenmesi ile uyanacağına inanmak istiyordu, kendini buna ikna etmeye çalışıyordu. Yaşadıkları ona ağır geliyordu yalnızca 10 dakika geçmiş olmasına rağmen.

Soyguncu kısa bir süre sonra esir aldığı dörtlünün yanına gitti ve ellerini çözdü.

"Endişelenmeyin size pek zarar vermeyi düşünüyorum, ama bunun için uslu olmanız gerekiyor."

Banka soygunu ~Hyunho~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin