9. Minutka!!

130 8 0
                                    

Uviděl jsem něco, čeho jsem se hrozně lekl.

Na jejím nočním stolku stála Minutka!!

Začal jsem panikařit a popadl první věc co mi přišla pod ruku. Byla to Sofiina bota.

Hodil jsem jí po tý oranžový potvoře, které se snad do konce života nezbavím.

SOFI

Do pokoje mi vtrhl Loki a chtěl něco říct, jenže se zasekl a upřeně koukal na můj budík.

Vypadal docela vyděšeně. Počkat, to jde?

Popadl moji krásnou jednorožčí papuči a hodil ji po budíku.

Nechápala jsem, co se děje a tak jsem jen udiveně koukala.

Po chvíli jsem se rozhodla, že z něj vytáhnu, proč mi útočí na budík.

,, Loki, nechceš ty hodiny nechat být? Ony za nic nemůžou..."

,, Co tady dělá Minutka!?" zeptal se zděšeně Loki.

Podívala jsem se na něj velmi nechápajícím pohledem.

,,Zbav se toho, prosím" řekl a vypadalo to, že radši skočí z okna, než aby byl v jedné místnosti s tím oranžovým budíkem.

,,V klidu, už je schovaný" snažila jsem se ho uklidnit a přitom jsem schovávala budík do šuplíku.

Začal se trochu uklidňovat. Ale jenom trochu.

,, Co to mělo znamenat?" nechápala jsem.

Odpověděl až po chvíli. Stále byl dost vyděšený. ,,Minutka. Co tady dělá? Jde po mně TVA? Co chtěj? Kam se mám schovat?" blábolil nesmysly.

,, Žádná TVA. Co to meleš? A co s tím má společného můj budík?"

,,TVA je společnost, která dohlíží, aby se lidi drželi nějaký blbý časový osy. Jeden čas jsem tam "pracoval", pak jsem zdrhl a potkal svoje další varianty a bla bla bla. No a maskotem TVA jsou oranžový hodiny, který mluvý, jsou všude a jsou hrozně otravný. Vždy, když se objevila jsem se hrozně lekl a man z toho snad celoživotní trauma" ukončil svůj monolog.

Docela by mě zajímalo, proč se mi s tím svěřil. Asi je pořád v šoku.

,, Hlavně to nikomu neříkej"

Jen jsem pokývala hlavou na srozuměnou.


Potom odešel. Ani neřekl, proč původně přišel. No co?

Ale toho, že se bojí oranžových hodin by se dalo využít. MUCHACHACHÁ


Loki's  AvengerKde žijí příběhy. Začni objevovat